Se fuld version : Resident Evil
Blaugrana
08-03-2005, 05:52 PM
Hej der ude. Jeg har en del spørgsmål om Resident evil, som jeg håber i kan svare på?
Hvordan startede Resident Evil? Var det PS2 spillene som skabte historien? eller kommer det fra bøger?
Nu har jeg prøvet de fleste af Resident Evil spillene til PS2, og de minder mere eller mindre om filmene alle sammen, bortset fra at spil nr. 1 som udkom tager en del afstan fra Reconcity's hendelser, og spillet forregård i et stort hus.
Kommer der flere film efter Apocalypse? Undre mig lidt over det, fordi efter eteren så siger han: Jeg vil bruge ham i min Nemesis program. Og efter toeren siger han: Start program Alice, så man kunne godt tro at der vil komme en fortsættelse?
Håber i kan svare mig på mine spørgsmål?`
Blaugrana
recon
08-03-2005, 07:16 PM
Har en ven der er vild med Residient Evil hvis ingen kan svare dig på det skal jeg nok spørge ham om det når han kommer online ;) :)
Jowls
08-03-2005, 07:54 PM
Hvordan startede Resident Evil?
Tjah, en eller anden ged smadrede et glas med en farlig virus i Umbrella Corporations top-hemmelige laboratorium under Racoon City, hvilket resulterede i at den blev spredt via ventilationsanlægget og forvandlede alle medarbejderne til kødædende zombier - efter at de alle var blevet myrdet af anlæggets centrale computer.
Men heldigvis kom Mila Jovovich og Michelle Rodriguez forbi med et par velvoksne guns og gjorde et kraftigt indhug i bestanden...
:wink:
Var det PS2 spillene som skabte historien? eller kommer det fra bøger?
He he... Ok - seriously. Det startede med et Capcom spil til PS-1... helt tilbage i 1986, hvis nogen kan huske så langt. Så det er spillet som er "stamfaderen".
Siden er der selvfølgelig både kommet bøger, tegneserier, film osv.
Kommer der flere film efter Apocalypse? Undre mig lidt over det, fordi efter eteren så siger han: Jeg vil bruge ham i min Nemesis program. Og efter toeren siger han: Start program Alice, så man kunne godt tro at der vil komme en fortsættelse?
Der kommer utvivlsomt flere på et eller andet tidspunkt, men hvornår er ikke godt at vide. Med hensyn til den afsluttende bemærkning, så er det meget normalt at afslutte med en "cliff hanger" for at holde seriens fans ved ilden...
8)
Blaugrana
08-03-2005, 08:24 PM
tagger jowls... jo det første du fyrede af vidste jeg skam godt :wink: jeg har jo nok fulgt med i filmen :wink:
Ja jeg regner selv med at den kommer i 2006 2 år efter ligesom da Apocalypse (2) udkom..
Blaugrana
08-05-2005, 06:48 PM
Ved i hvor man kan hente Resident Evil nr. 1?
Helt på DVD og med DK sub..
Japsejin
08-05-2005, 06:56 PM
Du kunne oprette dig som bruger på www.danishbits.org og requeste den der :wink:
Jowls
08-05-2005, 07:01 PM
Den er også på www.piratebay.org...
Blaugrana
08-05-2005, 08:18 PM
Du kunne oprette dig som bruger på www.danishbits.org og requeste den der :wink:
Jeg har en bruge der...
Jowls: Syntes ikke jeg kan se den? der er 1 hvor det er divX og der er 1 som seeder..
Det er DVD udgaven jeg er ude efter...
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.