PDA

Se fuld version : Longhorn øvøv og lidt hurra

mia
08-02-2005, 09:06 PM
Ja så fik jeg endelig min version af longhorn ned i dag. og jeg må sige at det var et fedt system de havde fået brygget sammen der. Der er da kommet en masse nye fede multimedia ting, og de forskellige musik, film osv mapper er da også en rigtig fed udvidelse til den gamle xp mappe. Jeg bemærkede lige da jeg var på nette med den at der stod IE 7. Det var da også lavet meget om og dog ikke. For som jeg sad og studerede det, fandt jeg ud af at designet og måden hvorpå de forskellige ting var bygget op på var tyv stjåldet fra firefox :evil: Men alt i alt syntes jeg det ser ud til at blive en fed versin. MEn eftersom at det stadig er en beta version, havde den en del fejl, som at jeg fx ikke kunne få mit trådløse netkort til at virke :( Er der andre der har forsøgt sig med at installere longhorn og har erfaret noget, må de meget gerne skrive det. Da jeg selv intersserer mig meget for det nye windows udvikling :P

girafhals
08-02-2005, 09:15 PM
Ja det er korrekt, at IE 7 ligner lidt FF!
Dette skyldes konkurrencen af browsere... Men jeg tror at Mozilla, kommer med en bedre browser end IE 7 når den udkommer, sammen med longhorn!

Smiley
08-03-2005, 08:36 AM
M$ har stjålet *alt* deres design, så hvorfor overrasker det med ie7 ?

Håber bare det er mere stabilt, og en del mere venligt mht kompabilitet...

mia
08-03-2005, 09:51 AM
Efter som at den lignte Firefox meget syntes jeg den var fed og havde en masse gode udvidelse, i forhold til den gamle v.6. Jeg syntes dog der var meget spass rundt omkring mht sikkerhed og rettigheder...