PDA

Se fuld version : 4 mbit burde da kunne klare mere?

DooMiE
07-31-2005, 10:22 PM
Hey

Jeg er ved at downloade en fil, men kan ikke komme højere op end 30 kb/s i download. Har reguleret lidt med max upload osv, men den vil ikke højere op end 30 kb/s. Det der er problemet i det, er at jeg har 4mbit. Det burde vel godt kunne tage mere?

Jeg bruger BitComet og SP1. Hvis der er andet information i skal bruge, så spørg endelig :)

På forhåmd tak!

nobody
07-31-2005, 10:31 PM
Det kan være dem du seeder fra ikke bruger så meget upload på netop denne fil.

Ridderen
07-31-2005, 10:32 PM
prøv noeg naf de sider som kræver login og ratio system feks swebits der henter du med max ;)

DexterFox
08-02-2005, 01:10 AM
hvos du bruger en router skal du huske og forwarde den... se under http://www.piratgruppen.org/guides.php3#routere

KioSan
08-02-2005, 02:48 PM
Det burde vel godt kunne tage mere?
På forhåmd tak!

Jo helt klart.

Hvad DL du med hvis du henter en fil fra f.eks Tucows.com ( vælg et dansk DL site ) ?

FFF
08-03-2005, 01:20 AM
find en bedere tracker.
der er en liste her et eller andet sted.

FFF

DooMiE
08-03-2005, 01:24 AM
Undskyld jeg svarer så sent, men har bare ikke haft tid til at nå herind :( Men altså..

DexterFox: Vil lige prøve at finde ud af noget med det du siger :)

KioSan: Der downloader jeg med 100 - 400 kb/s.

mia
08-03-2005, 01:37 AM
Hvis du er i tvivl om at din vorbindelse ikke er så hurtig som den låver så, er der en hastigheds test som du kan finde inde på tdc's hjemmeside.
Hvis du ikke er i tvivl om at din forbindelse er god nok, og det bare er den bestemte fil der ikke er hurtig nok kan du tjekke følgende ting. Hvor mange seeders er der til filen? I bitcomet ser du dette ved at gå ind under peers og så tjekke hvor mange der fx har den 100% nede. En anden ting der kan være i vejen er at du har st din upload til max. Hvis man gør dette kan det som regl gå ind og forhindre din dl hastighed fordi det generer programmet.

DooMiE
08-03-2005, 02:32 PM
Der er ikke vildt mange seeders, kun 3 seeders og 10 leechers. Men jeg burde vel stadig kunne hente med mere? Den er efterhånden helt nede og runde ved de 5 - 10 kb/s. Jeg har ovenikøbet sat upload meget langt ned, så den downloader hurtigere, da det er en vigtig fil, som jeg skal bruge så hurtigt som muligt. Så seeder jeg bare længere tid, bagefter ;)

Ridderen
08-03-2005, 03:30 PM
3 seeder så hvisdet er dnasker så deler de med højst 30kb hver og så 10 leechers så erdte ca 10 kb til hver og så er der nok nogle som sure med 20 nogle med 5 sådan er gå over til ratio system... så er der knald i sær de svenske trackere deler jo med 10/100mbit manaf dem

_Case_
08-03-2005, 03:46 PM
det går kun langsommere vis du sætter din upload ned

KioSan
08-03-2005, 07:45 PM
KioSan: Der downloader jeg med 100 - 400 kb/s.

Så er det din PC eller klient der skal stilles ind, så kan du igen DL med 100 - 400 kb/s :)

Hvilken forbindelse sidder du på ?

Din egen eller fælles netværk ?

Hvis det er fælles netværk "kunne" det lyde som om at Jeres ISP har sat en traffic-shaper op :(

Læs evt mere her: http://drift.fascom.dk/forum_viewtopic.php?38.1097

Ellers prøv at hente en torrent med masser at Seedere :)

Buktu
08-03-2005, 08:37 PM
Min 1 mbit forbindelse har også sjældent givet mig over 30-40 kb/s, selvom jeg jo egentlig burde ligge oppe omkring 120 kb/s.

Jeg uploader så hurtigt min forbindelse kan (Hvilket er 20 kb/s (Forbindelsen er en 256kbit upload :/ )), og jeg sørger for det meste for at ligge over 150% i ratio.

Indtil videre har jeg benyttet http://thepiratebay.org som tracker, da jeg synes den virker mest brugervenlig, og overskuelig.

Er der andre trackere hvor jeg kan opnå større hastigheder? Tit og ofte på sider hvor der kræves log in, har jeg oplevet at de enten har nået deres bruger limit, eller at det kræver en invitations fra en person der allerede er medlem, for at få lov til at oprette en konto. Det har jeg sådan set opgivet igen for det meste...

Men hvor får jeg mest ud af det hele? Hvilken tracker er størst og hurtigst?
Troede egentlig ikke at det kom an på trackeren, men hvilke seeders der var på forbindelsen. Har trackeren virkelig noget at sige?

På forhånd tak,
Buktu =)

nightspydk
08-04-2005, 01:33 AM
Intet ondt sagt on pirate bay, men det er desværre absolut ikke det bedste sted af få hurtig download. Det kan de ikke gøre for anakata & crew.

Det du skal er at finde dig en "closed tracker". Der holder regnskab med om folk uploader. Det er rigtigt det kan være svært at komme ind, nogen steder faktiskt umuligt unden invitation, men de aller fleste åbner for tilmelding fra tid til anden.
Prøv og prøv igen. :)

Det med lidt over 10 peers på alle dine torrents er det normalen for dig. Svarer det overens med hvad der står på pirate bay eller er der flere?
Bare nysgerrig.

foxx
08-04-2005, 04:00 AM
Godt være det er mig, men jeg synes ikke lykken er de lukkede sider !.
Ex TB, jeg har konto derinde, men hvis man ex DL en af de nye film op omkring 1,3 GB.
Så skal man altså min uploade 600-700 MB tilbage for at opretholde sin konto derinde.
Det er altså ret meget når man har 256/512 M/bit upload. -Og flere har 10/10 eller 30/30 bånd derinde.
Det kan være rigtigt svært at betale det tilbage.

Så i min verden er det lidt lettere, at tage de åbne trackere !!...

Buktu
08-06-2005, 05:05 PM
Det er jo så en pris man må betale for hurtig download.

Jeg sidder ved en 1024/256 linie. Det er sq ok.. Ved brug af Piratebay torrents uploader jeg for det meste hurtigere end jeg downloader. Og er ret sikker på at jeg ligger på en minimum 1.5 ratio derinde, hvis ikke mere.

Hvilke trackers er optimale at blive medlem af? :)Hvis man skal nævne en der ikke kræver invite?

Jeg hører tit om swebits? Folk kan vidst godt lide den. Jeg er desværre kommet for sent de sidste gange de har åbnet op for nye medlemmer.. :/

Jowls
08-06-2005, 06:22 PM
Hvilke trackers er optimale at blive medlem af? :)Hvis man skal nævne en der ikke kræver invite?

Jeg hører tit om swebits? Folk kan vidst godt lide den. Jeg er desværre kommet for sent de sidste gange de har åbnet op for nye medlemmer.. :/

Den hurtigste for mig er www.torrentbytes.net

Det tager lidt tid at komme på (userlimit 50.000), men det er det værd....

Buktu
08-07-2005, 04:02 PM
Du må lige sige til når der kommer nye pladser derinde :)

Alle de user limits irritere mig.. :/ Men det er vel nødvendigt.. :)

Gaffa_Tape
08-07-2005, 04:46 PM
Vil hellere anbefale Filelist.org da den er nenmmere at seede på da der er 120k brugere :)

Buktu
08-07-2005, 08:09 PM
Well, indtil videre er jeg bare blevet medlem på Swebits.. =)

Men er det bare mig, eller er der absolut INGEN spil på SweBits?

D.P.T
08-08-2005, 08:20 AM
Ja Bujtu der er ingen spil da de for det meste smider Nordic ting op derinde :)
Men derinde kan du finde alle de nye dvdr som kommer :D

Mvh DPT

Buktu
08-08-2005, 09:06 AM
Ja, så godt at der godt nok er en del film :)

Men der er ventetid på nogen af dem? :/ Eller hvad går det ud på?
Jeg har i hvert fald ikke været i stand til at connecte til 'Der Untergang'... :)

malisamson
08-09-2005, 01:00 PM
Har oz 4mbit
Alt afhænger af hvor mange der leecher og seeder og hvor mange der er i alt. FEks har jeg en fil her med 300 seeds og der downloader jeg selvfølig med 400kbs samtidtidig en fil med 2 seeds og 10 leech hvor jeg downloader med 30kbs.
Prøv eventuelt en af de trackers der kræver login