PDA

Se fuld version : Lukke denne forum sektion?

Wingless Angel
07-31-2005, 09:03 PM
Burde man ikke lukke denne eXeem sektion, da den ikke rigtig bliver brugt?

Er man uenig så skriv endelig...

Little Joint
07-31-2005, 09:58 PM
Jeg synes også den her sektion er rimelig død for tiden

girafhals
08-01-2005, 12:09 PM
Nu er det vel ikke tid til at lege admin?
Nåh. men er det ikke op til admin(s) og tage den beslutning!?!

z33k
08-01-2005, 12:31 PM
Nu er det vel ikke tid til at lege admin?
Nåh. men er det ikke op til admin(s) og tage den beslutning!?!

Nej, men man kan da godt komme med forslag, uden at "lege admin"!

Synes også denne sektion burde lukkes, for man kan jo altid oprette en tråd under BitTorrent hvis man vil diskutere eXeem :)

girafhals
08-02-2005, 02:09 PM
Nu er exeem, jo ikke kun bittorrent!

z33k
08-02-2005, 02:30 PM

Jo eXeem er BitTorrent, det er en BitTorrent-client.

aL
08-02-2005, 02:37 PM

Nej... Exeem bygger på mange af de samme principper som BT, men den helt store forskel er at Exeem ikke er centralt styret (som BT er med trackere)!

Exeem er dog et KÆMPE flop! -drengene som stod bag det (de samme som stod bag suprnova!) dummede sig (med at indbygge spyware) og det færdige produkt kunne ikke leve op til den kæmpe hype der var omkring det..

girafhals
08-02-2005, 03:20 PM
Altså, man kan også downloade musik osv. med det!
eXeem, er dog herre dårligt!

z33k
08-02-2005, 03:35 PM
Altså, man kan også downloade musik osv. med det!
eXeem, er dog herre dårligt!

Ehm ja, korrekt. Ligesom man kan i alle fildelings programmer? :?

Nej... Exeem bygger på mange af de samme principper som BT, men den helt store forskel er at Exeem ikke er centralt styret (som BT er med trackere)!

Exeem er dog et KÆMPE flop! -drengene som stod bag det (de samme som stod bag suprnova!) dummede sig (med at indbygge spyware) og det færdige produkt kunne ikke leve op til den kæmpe hype der var omkring det..

I know, men er det ikke en BitTorrent-client, ligesom fx Azureus, BitComet, ABC osv? Den benytter ven BitTorrent-teknologien?

girafhals
08-02-2005, 03:59 PM
Det er ikke en bittorrent client!
Men den kan tage torrent filer!
Ligesom shareaza!

Lindpind
08-02-2005, 04:08 PM
Girafhals, ro på.

Btw, syntes jeg også denne sektion skal lukkes

Note: Tager forbehold for at blive kaldt admin.

nightspydk
08-02-2005, 07:05 PM
Det er ikke helt rigtigt Al. Nogle af drengene der stod bag suprnova med sloncek i spidsen.
Jeg er dog helt enig. Det er væsentligt forskelligt fra bittorent i og med det kører med supernodes a la Kazza.
Cydoor er fjernet i dag, men nettet er totalt inficeret med bogus files o virus. Den smule der er på nettet.
Ganske som forventet. :(

girafhals
08-02-2005, 07:06 PM
Girafhals, ro på.

Btw, syntes jeg også denne sektion skal lukkes

Note: Tager forbehold for at blive kaldt admin.
- jeg er fuldstændig rolig!

aL
08-02-2005, 07:50 PM
..men nettet er totalt inficeret med bogus files o virus. Den smule der er på nettet.

Der findes sider som rater diverse filer på Exeem netværket, ligesom der findes med emule.. Den vej rundt kan man undgå fake filer og vira..

Men netværket har ikke kunne konkurrere med de eksisterende. Exeem blev udviklet da der var STOR krise på BT netværket, da mange af de store trackere (bla suprnova) blev lukket, og mange frYgtede at faktum at BT netværket var afhængigt af trackere ville blive dens død!
Heldigvis sprang nye trackere op, og det er jeg sikker på at der vil blive ved med..

nightspydk
08-02-2005, 09:50 PM
..men nettet er totalt inficeret med bogus files o virus. Den smule der er på nettet.

Der findes sider som rater diverse filer på Exeem netværket, ligesom der findes med emule.. Den vej rundt kan man undgå fake filer og vira..

Men netværket har ikke kunne konkurrere med de eksisterende. Exeem blev udviklet da der var STOR krise på BT netværket, da mange af de store trackere (bla suprnova) blev lukket, og mange frYgtede at faktum at BT netværket var afhængigt af trackere ville blive dens død!
Heldigvis sprang nye trackere op, og det er jeg sikker på at der vil blive ved med..

Jeg var VIP på suprnova så jeg burde vide.
Nogle af os gik videre i snarf-it, som faktisk består af flere af de gamle medlemmer end dem der holder fast i exeem. Det er nu kun kernen der er tilbage.
Det var en god ide og er det egentligt stadigvæk, det er simpelthem bare for usikkert. jeg kan ihertifald bedre lide bittorent. Ja rating kan hjælpe, men det når altså kun det gode gamle bittorwent system til sokkeholderne.

aL
08-02-2005, 10:14 PM
Jeg var VIP på suprnova så jeg burde vide.

Ehh.. Hvad burde du vide? Du nævner vira og fake files som det største problem.. -hvilket det ikke var IMO, der kom jo sider som jeg fortalte om i min sidste post (jeg har ikke link, da jeg aldrig har brudt mig om Exeem).

Der var flere grunde til at Exeem floppede, én af de største var den indbyggede spyware, det skræmte næsten alle brugere væk!

nightspydk
08-02-2005, 10:53 PM
Al hvem taler du til? Mig?
Jeg ved udemærket godt hvorfor og hvordan og hvorledes det foregik/går. Det var ligesom det jeg prøvede at sige. Du behøver ikke at forklare det til mig.
Så vil nogle iøvrigt påstå at projektet ikke er dødt.
Læs ovenfor.
Prøv at besøge exeem forum og læs hvad brugerne siger.
Btw cydoor=spyware.

Kofi Annan
09-25-2005, 04:41 PM
Kør nu ikke ud på sidespor.

Kan dette forum slettes (og evt. give plads til et bedre)?

bearuser
10-07-2005, 07:04 PM
Hvorfor slette den? Den kan umuligt genere nogen og det da kun fedt den er her, for tænk hvis der engang kom én med et spørgsmål til det, så kunne han da bare poste det her 8)