Se fuld version : iRiver H320 hjælp, hvor god er den?
Hej jeg står i den heldige situation at jeg efter længerer opsparelser, nu endelig har råd til den mp3 afspiller som jeg så gerne har ville havde. Men nu her i går meldte tvivlen sig, da jeg så den her relativt nye mp3 afspiller fra iRiver som hedder H320. Den har farve skærm og 20 gb hd. Men problemet er at jeg aldrig har haft mulighed for at stifte nogle erfaringer med nogle af deres produkter. Så hvis du har netop denne, eller bare et andet af deres produkter, kan du så ikke være så venlig at skrive en lille kommentar til hvad du generalt syntes om mærket og måske om denne mp3 afspiller.
Det kan lige siges at jeg først havde i tankerne at skifte min lille mp3 shuffle ud med en anden af apples større 20+ gb mp3 afspillere.
Jeg har forresten ikke den større viden om mp3 afspiller da jeg ikke har rodet med meget andet end play knappen på min shuffle. For eftersom at der ikke er noget display, gider jeg ikke rigtigt :? Så hvis også ligesom kunne skrive lidt om hvad denne kan som andre måske ikke kan, eller omvendt.
CODAY
07-31-2005, 06:46 PM
hvad kan den: den kan spille ogg vorbis, wma og mp3
den kan fungere som en extern harddisk.
hvis du har et digital camera kan du ligge billeder directe over i stedet for at skulle have en computer, meget smart på ferie.
Tak for svaret :) Men jeg mener mere kvaliten i forhold til fx en ipod nr.x. og kan det mere end en normal mp3 afspiller. Jeg har på deres hjemme side læst hvad den kan, men er dette mere eller mindre end andre mp3 afspillere som fx ipod'sne? Jeg er meget interesseret i at høre folks mening omkring denne mp3 afspiller vs. ipod photo, som jo minder meget om den efter hvad jeg kan forstå?
CODAY
07-31-2005, 08:01 PM
undskyld men jeg har den ikke så jeg kan ikke skrive noget om den.
Fugazi
07-31-2005, 09:10 PM
Jeg har heller ikke lyttet til den, men dth har cnet og de har andmeldt/testet den til 7.7 ud af 10
http://reviews.cnet.com/iRiver_H320_20GB/4505-6490_7-31120667.html
- prøv i Google og skriv: iriver h320 review
jeg går selv først efter brugere/køberes test, da det jeg ikke helt tør stole på at ikke-brugere, er så objektive som de kunne være.
btw, hos cnet under reviews/hard drive mp3 players, kan du læse en test af 88 forskellige hard drive players. Du kan endda sortere efter den player der har fået den bedste karekter og så bliver karakteren dårlige længere og længere af listen. Du kan samtidig også læse brugeres - alt efter hvor mange der har anmeldt - karekterer.
der bliver desuden anmeldt alt muligt andet gear...mobilos´ser,desktops,cameras...
mp3 hard drive players:
http://reviews.cnet.com/4566-6490_7-0.html?tag=ont.hdmp3&filter=500891_5052322_
Fugazi
Tak Fugazi det var vad der skulle til for at få mig til at købe den. Jeg syntes dog det er meget sjovt at se deres vurdering. Ifølge dem skulle ipod være langt bedre end iriver. Men ifølge brugerne skulle det være omvendt :P Og alle ved jo at man altid skal høre efter folket (nørderne).
Fugazi
08-01-2005, 11:14 AM
Jeg er glad for´ jeg ku´ hjælpe :)
producenternes egne produkt anbefalinger lyder altid meget gode og meget bedre end konkurrenternes produkter og du kan nok ikke findre mindre objektive anbefalinger :?
Kunne du ikke se et firma køre reklamen sådan her:
Jo, vores afspiller kan da spille musik, men så er der heller ikke mere godt at sige om det...vi kunne ikke selv drømme om at købe lortet, vi er jo ikke totale idioter :lol:
Fugazi
Bonux
08-03-2005, 02:13 PM
Jeg har brugt en IRiver i 1½ år og den virker fantastisk.
Jeg har hørt et sted at hvis man har den rigtige firmware, var det muligt at se små film på den. Men er der nogen der ved hvor man finder denne firmware, for den ligger ikke på iRivers hjemmeside.
CODAY
08-04-2005, 01:54 PM
måske her inde http://www.misticriver.net
CODAY
08-05-2005, 04:09 PM
nogen der ved hvor man kan købe den billigt henne?
Jeg købte min af en gut på qxl, men eller tror jeg det billigeste villie være:
http://www.mymusic.dk/shop/default.asp?vis=vare&id=622&sek=B%E6rbar%20MP3
Dette var dog bare hvad der var umildbarest billigst på edbpriser.dk
JEg vil sige at det eneste der ikke er helt iorden med den er at den er lidt halv tyg, og måske vejer lidt meget i forhold til andre MP2-afspillere. Men så igen kan den jo også en masse som andre MP3-afspillere ikke kan. Plus at den jo har en stor hukommelse (20/40 Gb).
Lad være med at købe den på MyMusic's Shop, jeg kender alt for mange der har haft problemer med dem!
CODAY
08-05-2005, 06:13 PM
hvad for nogle problemer?
hvad for nogle problemer?
Kan ikke huske nogle konkrete eksempler, men ihvertfald har de meget tvivlsomme forretningsmetoder. Fx ringer de og tilbyder folk en "meget bedre og billigere" MP3-afspiller som slet ikke duer. Mener der var en tråd omkring emnet på hol.dk (Hardware Online).
CODAY
08-11-2005, 04:21 PM
noget andet sted man kan købe den?
Søg efter den på www.edbpriser.dk så skulle der gerne komme omkring 4-5 forhandlere op.
CODAY
08-11-2005, 09:06 PM
hmm synes alligevel at den er for dyr over 2500 kr
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.