Se fuld version : Spørgsmål til piratshoppen
-pirat4ever-
07-30-2005, 09:24 AM
Ved ikke lige hvor jeg ellers skal putte spørgsmålet.
Sad og overvejet at købe en tshirt, og så slog det mig, hvad med en mændge rabbat ?
Det vil måske få flere kroner i kassen til de ramte ?
Eks.
1 for 150kr
3 for 350kr
5 for 600kr
Jeg har ingen ide om det virker, men vil da lige fortælle tanken.
Idéen er udemærket men jeg tror nu ikke det vil hjælpe den ramte.. Hvis du køber 5 uden rabatten ville der gå flere penge.. Desuden, syns jeg heller ikke det er fedt at have 2 af det samme stykke tøj..
niqE
Idéen er udemærket men jeg tror nu ikke det vil hjælpe den ramte.. Hvis du køber 5 uden rabatten ville der gå flere penge..
Ja, men chancen for at få solgt 5 er mindre...
Desuden, syns jeg heller ikke det er fedt at have 2 af det samme stykke tøj..
Gaver til andre? :)
Nårh ja :D sådan havde jeg et set på det hehe :D
niqE
Jowls
07-30-2005, 12:09 PM
Desuden, syns jeg heller ikke det er fedt at have 2 af det samme stykke tøj..
Hvis man en dag bliver overfaldet af en flok pirat-fetichistiske piger som flår ens trøje i stykker?
Ok, det er endnu ikke sket, men hvem ved.... :wink:
Sker for mig hver dag Jowls :? eller øhh. Jeg ved ikke med den rabat ordning. Det kunne været fedt fordi man så en hel gruppen. Klikken i klassen kunne aftale aft bestille sammen. Jeg syntes dog der skal revideres lidt ved tilbuds priserne, eftersom at der er lige en tand for billigt :P
-pirat4ever-
07-31-2005, 01:14 PM
Undskyld jeg først skriver tilbage nu, har været indlagt i 3 dage efter gruppeoverfald af brasiliænske modeller, de så bare tshirten og jo måtte døje med dem alle 7 og de tog lang tid at tilfredsstille.
Tør ikke gå i den trøje....
ej. Men en mændge ordning kunne sprede sitet mere, og den vej indbringe en indtjening, se det som en reklame.
Desuden, budre der også være en konkurence eks. hver 14 dag hvor man kan vinde denne tshirt.
Eller måske en "donations liste" hvor de som donere, lige meget beløbet, er med i lodtrækningen om en tshirt hver den 1.
Ud over dette, kan man ikke gøre som mange sider gør, støt en 10er over SMS eller andet ?
(hold da op alle de ideer :o)
DaBuff
07-31-2005, 03:29 PM
Det med lodtrækning sys jeg ikke helt er så god, fordi det er jo noget de mister på! (Godt nok ikke så meget, men det er princippet :wink: )
Men derimod, at støtte via sms sys jeg vil være en rigtig god ide, da det gør det nemmere at donere! :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.