Se fuld version : skriveprogram..Findes såden et?
astral
07-29-2005, 11:31 AM
Har et tekstdokument med en MASSE ord, som står i alfabetisk rækkefølge
F.eks:
And
Anders
Andersine
Osv.
Osv.
Men vil gerne have nogle flere ord tilføjet..Så jeg tænkte på om der fandtes et program, som automatisk erstater eksisterende og tilføjer nye, så der kommer til at være et ord pr. linje og i alfabetisk rækkefølge..
Ved du hvad det skal bruges til, så hold det for dig selv..Gør nok mere skade end gavn at nævne det her
På forhånd tak.
Christian
07-29-2005, 02:06 PM
Ved du hvad det skal bruges til, så hold det for dig selv..Gør nok mere skade end gavn at nævne det her
Jeg tror ikke at et indlæg som dit er iorden, da det falder ind under en katagori som ihvert fald ikke er accepteret her på forummet. Sådan en liste ved jeg udemærket godt hvad skal bruges til, og til hvilke foremål.
Derfor vil jeg opfordrer en moderator/admin at lukke tråden straks, og der henvises til google eller hjælp via. andre kanaler end forummet.
Får der lukkes, vil jeg da gerne lige vide hvad sådan en liste bruges til..
EVT bare i en PB..
||[PLUS]||
07-29-2005, 02:34 PM
Os mig..!
Christian
07-29-2005, 02:41 PM
Er det ikke nemmere at sende ham en PB istedet for at fylde denne tråd op med ligegyldige "os mig, me to" indlæg? :roll: Lad være med at svare på dette.
girafhals
07-29-2005, 02:42 PM
Oxo me!
pedro11
07-29-2005, 02:51 PM
Tænke, tænke, tænke...
Hvad er det nu en liste med ord hedder på engelsk?
Tænke, tænke, tænke...
astral
07-29-2005, 03:03 PM
Tænke, tænke, tænke...
Hvad er det nu en liste med ord hedder på engelsk?
Tænke, tænke, tænke...
Læs lige spørgsmålet én gang til :wink:
Tråden må meget gerne låses..Var nok lidt dumt at gøre det mere mystisk end som så, my bad..Men send mig en PB hvis nysgerrigheden tager overhånd :)
Kommer nok bare ikke til at kunne svare tilbage i de kommende dage
Men hvis der er en som kender til et sådan program (eller noget derhen ad)må du meget gerne skrive det i en PB..
Gaffa_Tape
07-29-2005, 04:04 PM
Egentlig fatter jeg ikke at folk ville bruge sådan en liste til. I de fleste tilfælde er folk lidt klogere og bruger måske også lige at par tal... Så er det totalt nytteløst :D
Infant Prodigy
07-29-2005, 05:57 PM
Hackings hører ikke til i PGs forum - hvis du er sej nok til at være online-ballademager så burde du heller ikke være så dum at forsøge dig herinde..
Tråden låses.
/admin
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.