PDA

Se fuld version : Forskellen på disse spil.

jodde
07-29-2005, 11:07 AM
Hej! Har købt HL2 / CS:S. Nu ønsker jeg (lidt omvendt - I know...), at købe #1. :lol: Men hvilken version skal jeg købe, så jeg også kan spille online ? Har fundet disse editions på "Spilpriser", og bl.a. i Merlin: 1) Counterstrike - Condition Zero. 2) Half Life (Bestseller). 3) Half Life, Generations. 4) Half Life, 3rd. Generation. :?
Hvad er forskellen på de forskellige, og hvilken kan I anbefale mig at købe :?:

recon
07-29-2005, 11:57 AM
Counter Strike - Condition Zero lukker kun op for

CS 1.6, Condition Zero, Condition Zero deleted Scenes, Codename Gordon,

Half Life Bestseller er virker vist nok kun med 1.5 men er ikke sikker da det kun er Half Life1

Half Life Generation : Har jeg selv det er Half Life 1
indeholder : Half Life Game Of The Year Edition og
Ultimate Edition

Nok det smareste at gøre er at købe Half Life 2 fordi der får du alle spil med til

1.6, Source, Condition Zero, Codename Gordon og alle de andre

er dog ikke helt sikker på alle tingene men tror nok det er rigtigt :)

Smiley
07-29-2005, 01:32 PM
Hej! Har købt HL2 / CS:S. Nu ønsker jeg (lidt omvendt - I know...), at købe #1. :lol: Men hvilken version skal jeg købe, så jeg også kan spille online ? Har fundet disse editions på "Spilpriser", og bl.a. i Merlin: 1) Counterstrike - Condition Zero. 2) Half Life (Bestseller). 3) Half Life, Generations. 4) Half Life, 3rd. Generation. :?
Hvad er forskellen på de forskellige, og hvilken kan I anbefale mig at købe :?:

Half Life generation virker helt fint. Du får spillet, de to udvidelser og det virker fint med steam etc.

Ellers, er det ikke muligt for dig bare at hente HL fra steam? Er det ikke blevet gratis?

jodde
07-29-2005, 02:24 PM
Ved ik om det er muligt bare at hente HL, og spille det gratis. Er det muligt at checke nogen steder :?:
Vil ikke købe #1, hvis ikke det er nødvendigt - kan man spille 1.6 via #2, er problemet jo løst - troede bare ik det var muligt.

Blaugrana
07-29-2005, 02:27 PM
Er det ikke noget med at man IKKE kan spille 1.5 online mere?

recon
07-30-2005, 10:10 AM
passer iværdtfald ikke at man ikke kan spille cs 1.5 online længere der findes da et hav af servere som stadig kører 1.5 de er bare rigtig svære at finde
Men der findes en dansk 1.5 server...
Kan ikke lige huske hvad den hedder men skal nok lige skrive hvis jeg kommer i tanke om det :)

Smiley
07-30-2005, 01:03 PM
Ved ik om det er muligt bare at hente HL, og spille det gratis. Er det muligt at checke nogen steder :?:
Vil ikke købe #1, hvis ikke det er nødvendigt - kan man spille 1.6 via #2, er problemet jo løst - troede bare ik det var muligt.

Steam. Det kender du forhåbentlig..?

Pænt svært at spille uden i hvert fald...

www.steampowered.com

inde i "mygames" menuen er der Installed, og released vidst nok.. released burde der være HL ved, og en expansion pack også.

Ellers hvis du kun vil have Half-Life og ikke andet, så køb sierra's best-game eller hvad de hedder, hvor du får det til en hund. De er alle vegne.

Blaugrana
07-30-2005, 01:55 PM
passer iværdtfald ikke at man ikke kan spille cs 1.5 online længere der findes da et hav af servere som stadig kører 1.5 de er bare rigtig svære at finde
Men der findes en dansk 1.5 server...
Kan ikke lige huske hvad den hedder men skal nok lige skrive hvis jeg kommer i tanke om det :)

Okay! har ikke selv prøvet at undersøge det, men nogle pålidelige kilder har fortalt at man ikke kunne mere...
Men det skal nok passe det du siger :wink:

jodde
07-30-2005, 04:33 PM

Steam. Det kender du forhåbentlig..?

Pænt svært at spille uden i hvert fald...

www.steampowered.com

inde i "mygames" menuen er der Installed, og released vidst nok.. released burde der være HL ved, og en expansion pack også.

Ellers hvis du kun vil have Half-Life og ikke andet, så køb sierra's best-game eller hvad de hedder, hvor du får det til en hund. De er alle vegne.

Har lige købt HL2 som beskrevet. Har aldrig haft HL1 / HL2 installeret på min com før. Har kun spillet det hos nogle kammerater, og har her fået lyst til selv at eje spillet. Kender derfor kun Steam fra dem, og altså ikke fra egne erfaringer. Har ingen Steam-account endnu. Skal have formateret maskinen inden spillet installeres. Men jeg spurgte om man kan spille HL1 / CS1.6 Online, uden at købe det - altså spille #1 gennem / via #2, ???

Headshot
07-30-2005, 05:05 PM
Har lige købt HL2 som beskrevet. Har aldrig haft HL1 / HL2 installeret på min com før. Har kun spillet det hos nogle kammerater, og har her fået lyst til selv at eje spillet. Kender derfor kun Steam fra dem, og altså ikke fra egne erfaringer. Har ingen Steam-account endnu. Skal have formateret maskinen inden spillet installeres. Men jeg spurgte om man kan spille HL1 / CS1.6 Online, uden at købe det - altså spille #1 gennem / via #2, ???[/quote]

Nej HL1 og de dertilhørende mods, følger ikke med i HL2
og så hvidt jeg ved er HL1 ikke blevet gratis..... Hvis du køber halflive bestseller, så kan du oprette en steam account og downloade halflife og alle dertilhørende mods.... Dog ikke cz... Jeg er ikke sikker men hvis man køber cz tror jeg også man kan hente de andre mods... jeg vil også tro at hvis du køber de der generations, så kan du også hente modsne
over steam, men jeg er ikke sikker på det heller.... Men hvis du bare vil spille cs 1.6 så kan du sagtens nøjes med bestseller.....

Smiley
07-30-2005, 06:00 PM
Men jeg spurgte om man kan spille HL1 / CS1.6 Online, uden at købe det - altså spille #1 gennem / via #2, ???

Det du kan hente kan i hvert fald spilles online. Så mon ikke CS kan?