Se fuld version : Invalid Drev G...??
jodde
07-25-2005, 01:16 PM
Hej! har et stort problem. Har lige købt HL2, og skal til at installere det sammen med en kammerat. Installationen starter og kører perfekt, indtil den pludselig stopper, og et vindue popper op, med teksten: Error - Invalid Drev G :( Jeg er ikke klar over hvad Drev G er, eller hvor det skulle være på computeren. Kan ikke finde det i "Søg", eller DOS, eller i Diskhåndtering. Har en ekstern HD, som hedder H, når den tilsluttes, men hvad er G, og hvorfor melder den fejl på noget jeg ikke bruger... :?: (Kører SKASI)
(Har nøjagtig samme fejlmelding, når jeg forsøger at installere Alcohol120% - denne er ikke installeret korrekt endnu). HJÆLP... :cry:
Smiley
07-25-2005, 01:30 PM
Jeg går ud fra det er den diskhåndtering der er under "Administrer" når du højreklikker på "Denne Computer"?
Hvis den ikke er der, så er det evt. dit CD/DVD-drev den er gal med?
BeLLe
07-25-2005, 01:37 PM
prøv at ændre navnet på dit cd drev til G:
Hvis det har heddet G: da du installerede og du så sidenhen har ændret det KAN det være der hunden ligger begravet. Det er ikke altid windows får ændret alle de reg instillinger der hører med til et drev. (især ikke gamle installer ting)
jodde
07-25-2005, 03:08 PM
BeLLe: Jeg tror ikke at CD-drevet har heddet G, da det blev installeret. Men er ikke sikker, så jeg prøver at omdøbe det, og se hvad der sker.
Smiley: Det er det sted du referér til jeg har undersøgt, så jeg vil undersøge om mine drev er ok.
Maskinen skriver godt nok at de er det, men forsøger at "lege" lidt med dem alligevel.
jodde
07-25-2005, 05:26 PM
Det virker...! 1000 TAK !
Er meget taknemmelig...!
BeLLe
07-25-2005, 06:24 PM
Jeg ka bare det pis!! :D
Til alle IT chefer.. der kan i se hvad i går glip af ved ikke at have mig ansat!!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.