Se fuld version : Alt alt alt for meget på irc..
Infant Prodigy
07-25-2005, 02:26 AM
Må hellere lige selv offentliggøre nedenstående quote inden andre gør det - det stammer fra natten mellem søndag og mandag, kl. lidt over 02.00. Stedet er IRC - nærmere betegnet #piratgruppen.org på irc.chatsociety.net:
<infantprodigy[PG]> fuuuuuuuuck
<infantprodigy[PG]> fuckfuck
<infantprodigy[PG]> jeg snakkede lige i telefon, og skulle til at lægge på da jeg ikke gad at snakke mere
<infantprodigy[PG]> lige inden siger jeg - citat:
<infantprodigy[PG]> "er det ok jeg logger af nu?"
<infantprodigy[PG]> pis pispispispis
En anbefaling til folket: gå ud og få noget sol, computere er tydeligvis usunde..
Haha, Tror da også du skal noget mere ud Infant :P
Smiley
07-25-2005, 10:59 AM
:roll:
Mollerz
07-25-2005, 11:21 AM
Haha..
Det var også sådan noget jeg kunne finde på at sige.. :D
Smiley
07-25-2005, 12:26 PM
Værste "nørd-ting" jeg har taget til mig er at adoptere mit nickname... Folk kalder mig det efterhånden til hverdag.
Det startede med at jeg tog telefonen og svarede "Det' Smiley..."
Samt LAN parties hvor folk ikke kender ens navne og derfor bruger deres nick.
BeLLe
07-25-2005, 01:11 PM
Det skal du ik tage så tungt smily.
Jeg har heddet Belle siden 5-6 klasse. (snart 20 år siden :roll: - Ja FØR internettet :shock: ) Og det er mere eller mindre mit 'hovednavn'. Kun min famillie kalder mig ved mit døbte navn og jeg har gået i skole med folk i flere år der ikke anede hvad jeg hed rigtigt. Jeg siger dog ikke belle når jeg tager telefonen.
Man hedder det ens forældre mener man skal hedde indtil man er gammel nok til selv at vælge og så hedder man det man vælger :D
pedro11
07-25-2005, 01:14 PM
computere er tydeligvis usunde..
Input ikke forstået. Genstarter. :shock:
cielorosso
07-25-2005, 03:10 PM
Noget andet jeg finder lidt pudsigt er, at du beder om tilladelse til at stoppe samtalen? ;)
Mollerz
07-25-2005, 07:08 PM
Værste "nørd-ting" jeg har taget til mig er at adoptere mit nickname... Folk kalder mig det efterhånden til hverdag.
Det startede med at jeg tog telefonen og svarede "Det' Smiley..."
Samt LAN parties hvor folk ikke kender ens navne og derfor bruger deres nick.
MIn bedste vens forældre fik først mit rigtige navn af vide efter 2½ år. Indtil da troede de, at jeg var døbt Molle xxxxxxxx.. :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.