Se fuld version : Better without Windows
http://www.bigears.dk/Pics/bmw.jpg
pedro11
07-25-2005, 01:11 AM
Der er så meget på nettet, som gør grin med MicroSoft/Windåus.... :lol:
Det her er klassikeren - og den er ufrivilligt komisk:
http://mcc.in.tum.de/sc/fun/images/microsoftcorp.jpg
Mollerz
07-25-2005, 01:56 AM
Hehe.. Jeg sidder og griner, men ved egentligt ikke hvorfor.. Nok fordi det er hippier hele bundtet.. ;)
pedro11
07-25-2005, 11:02 AM
Jeg sidder og griner, men ved egentligt ikke hvorfor..
Har du ikke set det før :?:
Med lille Bill Gates i hjørnet :?:
Smiley
07-25-2005, 11:02 AM
Sådan så folk ud dengang. Folk griner også af hvordan vi ser ud i dag om nogle år.
Har I set danse-generationen i firserne?
Kan I huske oversminkningen i halvfemserne..?
=)
BeLLe
07-25-2005, 11:41 AM
http://mcc.in.tum.de/sc/fun/images/microsoftcorp.jpg
NERD ALERT!!!
Ham bagerst til venstre har ellers de fede bakkenbarter :lol: :lol:
Jowls
07-25-2005, 02:38 PM
Wow! En masse hår på det billede. Tænk hvad en uopmærksomt henkastet tændstik kunne have afstedkommet på det tidspunkt. :shock:
Så ville vi alle køre Apple idag...
:P
Smiley
07-25-2005, 02:44 PM
Wow! En masse hår på det billede. Tænk hvad en uopmærksomt henkastet tændstik kunne have afstedkommet på det tidspunkt. :shock:
Så ville vi alle køre Apple idag...
:P
Quick! someone throw a match!
Mollerz
07-25-2005, 07:15 PM
Oh My God.!! I lost a HANDGRENADE!! :shock:
BeLLe
07-25-2005, 07:31 PM
En hurtig maskinklipning ville såmænd have været nok. SÅ ville de ligne respekterede samfundsborgere og kunne have fået et kontorjob så de ikke havde var blevet nødt til selv at prøve at udvikle den ide de var kommet frem til i en hashtåge..
Gates:
*HVÆÆÆÆÆS* Hør gutter ... hvis man nu ligesom kunne flytte rundt med en pil på et tv ved at skubbe til en mus..... så kunne alle mus få et job så de ikke behøvede spise alt vores ost.... jeg er forresten sulten. Er der mere ost...
girafhals
07-25-2005, 07:50 PM
En hurtig maskinklipning ville såmænd have været nok. SÅ ville de ligne respekterede samfundsborgere og kunne have fået et kontorjob så de ikke havde var blevet nødt til selv at prøve at udvikle den ide de var kommet frem til i en hashtåge..
Gates:
*HVÆÆÆÆÆS* Hør gutter ... hvis man nu ligesom kunne flytte rundt med en pil på et tv ved at skubbe til en mus..... så kunne alle mus få et job så de ikke behøvede spise alt vores ost.... jeg er forresten sulten. Er der mere ost...
Haha BeLLe, den kunne jeg godt lide :P
Hvordan kunne den mand(Bill Hates Gates), blive så "populær" ?
Han var sku da en nørd, men ikke en af de kloge nørder ... !
Mollerz
07-25-2005, 08:02 PM
Gates:
Den gemmer jeg i mine private gemmer.. :D
M.A.D
07-25-2005, 08:44 PM
Han var sku da en nørd, men ikke en af de kloge nørder ... !
Heh, når man ser på, hvor han sidder i dag, og hvor meget hans produkt fylder i hverdagen for næsten alle mennesker, så vil jeg da sige, at han var den klogeste af alle nørderne ;)
Man behøver skam ikke at være genial for at få en genial ide (den som Belle beskriver :D)
Smiley
07-25-2005, 10:08 PM
Gates:
Den revidere og mere sande version:
*HVÆÆÆÆÆS* Hva' gutter... Jeg er lidt hooket på det her shit... hva' nu hvis vi ku' leve sådan her fra nu af, og aldrig tænke på at sku' skaffe hash igen?
*HVÆÆÆÆÆS* Jeg gider sgu' ik' at skaffe så mange penge...
Hey vi stjæler sgu da bare fra de der æble-fyre!
hæhæ..
*SNIIIIIIF*
Hey I øvrigt drenge, kan vi så ikke aftale at når vi får penge, så får vi en gut til at danse som en abe på en scene og sige sjove ting.. det ville da være mega-grineren!
Jowls
07-25-2005, 10:27 PM
Gates:
:lol: Absolut en af de bedre...
Fugazi
07-25-2005, 11:46 PM
Sådan så folk ud dengang. Folk griner også af hvordan vi ser ud i dag om nogle år.
Har I set danse-generationen i firserne?
Kan I huske oversminkningen i halvfemserne..?
=)
Jeg behøver ikke at vente 10 år med at grimmes over Nik og Jay :?
Kazaam
07-26-2005, 10:50 AM
Jeg behøver ikke at vente 10 år med at grimmes over Nik og Jay :?
Hehe. Nej, det behøver vi ikke engang at vente en time på :D
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.