PDA

Se fuld version : Ny bærbar.

berzerk
07-20-2005, 10:14 PM
Er dette et nogenlunde godt køb?
Acer Bærbar pc.
Aspire 3002LC.
Amd sempron 2800+,128 mb delt grafikkort, 512mb ram og 40 gb hd, dvd/cdrw combo drev, 15´xga skærm, incl xp home edition.
pris-4990,- kr.
Den skal ikke bruges til spil (ok måske Diablo).

PackedManiac
07-20-2005, 10:24 PM
Det lyder udmiddelbart som et godt køb i mine øjne. Må jeg spørge hvor du køber det? Om det er hos en forhandler?

Det eneste som lige springer mig i øjnene vil være det delte grafikkort, XP HOME Edition (men det kan man fjerne ikke?!) og om der er nogle USB 2.0 stik og netstik.

Ellers lyder det som et rigtig godt køb (nu er det inklusiv moms, ik :wink: )

berzerk
07-20-2005, 10:25 PM
Det er fona som reklamere med den.

cielorosso
07-21-2005, 12:39 PM
Nogle af Acer maskinerne (især de billige) har det med at blæse meget, så hvis du skal bruge den til skolearbejde, så vil jeg lige anbefale dig at undersøge dette, så du ikke bliver svært upopulær i div. auditoria og/eller klasseværelser. På det hold jeg gik på i det nu hedengangne år, var der een, der havde en Acer der blæste næsten konstant... svært irriterende :(
Hvis du ikke skal spille på den, gør det ikke noget, at det er delt grafik.

M.A.D
07-21-2005, 01:31 PM
Er dette et nogenlunde godt køb?

Dét der umiddelbart slår mig ved maskinen, er at der ikke står noget om trådløst netværkskort... Det følger der sjældent med de helt billige bærbare. Men nu ved jeg selvfølgelig heller ikke, om det overhovedet er noget, som du skal/kan bruge til noget alligevel.

Compute
07-31-2005, 11:06 AM
Det er fona som reklamere med den.
Jeg har læst en reklame i Komputer hvor der står :

Fortæl os hvad vi skal bygge

Her er linket www.Amitech.dk/tilpas