Se fuld version : Forhandler tager penge for at man kan ringe !?!
-pirat4ever-
07-19-2005, 08:54 PM
Bestilte noget harware hos denne forhandler www.computerne.dk , og da jeg havde et spørgsmål, tænkte jeg at jeg lige ville ringe, men dyrk lige dette.
PRIS for at ringe 4kr i minnuttet
EMAIL 15kr plus dankortsgebyr
Så er der noget gratis der hedder Bogholderi afdelingen, hvad end det så er.
Check selv her http://www.computerne.dk/kontakt.asp
Har nogle andre lignene erfaringer ?
free4all2
07-19-2005, 09:58 PM
Det er godt nok...ja.. det har jeg sku aldrig set.
butikker må vel selv om hvor højt de vil priotere deres kundesupport, men som erhversdrivende vil jeg sige at de kan tjene flere penge i det lange løb hvis det var gratis.
Ikke mindst fordi at andre virksomheder ofte vil tage kontakt til salgs afdelingen, men hvis de først skal spørge chefen og de måske også står med f.eks 5 andre mulige leverandørene så vælger de helt sikker computerne.com fra.
recon
07-19-2005, 10:21 PM
Fuck hvor lamt
Jowls
07-19-2005, 10:29 PM
:shock: En butik som tager penge for at betjene deres kunder????!
Det har jeg godtnok aldrig set før. Hvad bliver mon det næste? Junkmail mærket "modtager betaler portoen"?
Jeeez... :roll:
Jeg har før set at de billigste PC-butikker bruger 90-numrene til tlf support. Jeg vil så forvente, at der ingen kø er.
Den med betaling for email support har jeg aldrig hørt om før.
Forøvrigt har vi på arbejdet købt en Norton Ghost licens, og da skidtet crashede en computer jeg var ved at lave et image af blev jeg godt mukken og forsøgte at ringe til dem. De ville dog kun hjælpe hvis jeg betalte xx USD. Det mente jeg ikke kunne være rimeligt da jeg havde en *LOVLIG* licens. I det mindste var email supporten gratis og relativ hurtig.
Forøvrigt lykkedes det aldrig at brænde imaget på en cd - den lavede hele tiden brændings fejl og/eller crc fejl. Magen til skod-software :evil:
Men der mistede jeg så endnu et af argumenterne for at købe software :?
//michael
Jowls
07-19-2005, 11:41 PM
Det sjove er, at det er salgsafdelingen de tager penge for. Support er tilsyneladende gratis...
cielorosso
07-20-2005, 05:38 AM
min nabo havde også bestilt noget hos dem. Da han så ville spørge til hvornår de fik det hjem, da han havde fået en dato fra en anden butik fik han også en svarmail om, at det kostede 15 kr. De kan altså godt afse tid til at sende en mail om at det koster noget for et svar.
Han gjorde det eneste rigtige, efter min mening: Han afbestilte og fandt et andet sted at handle.
Det er da simpelthen noget af det mest usle sælgerarbejde, jeg nogensinde er stødt på. Kundepleje og produktinfo er jo helt essentielt når man vil sælge noget... men det må de da selv om. Færre kunder til dem.
-pirat4ever-
07-20-2005, 07:57 AM
Overvejer slv at aflyse handlen, for man får en mail hvor der står man gratis kan afbestille varen, men giver dem lige en dag til.
Tænk hvis man gik ned i FONA for at høre om de har en DVD, så skal man lige betale 15 kr :shock:
Det sjove er, at det er salgsafdelingen de tager penge for. Support er tilsyneladende gratis...
Ok, /det/ lyder underligt :shock:
Tænk hvis man gik ned i FONA for at høre om de har en DVD, så skal man lige betale 15 kr :shock:
Tjae, sådan føler jeg det hver gang jeg køber en billet hos BilletNet - gebyrgribbe :evil:
//michael
PackedManiac
07-20-2005, 12:34 PM
Ja, det er da godt nok for plat :shock:
Hvad bestilte du egentlig? Hvis jeg var dig vil jeg finde et andet seriøst site. Det virker en anelse skummelt, efter min mening.
Mollerz
07-20-2005, 01:08 PM
Det har jeg godtnok aldrig set før. Hvad bliver mon det næste? Junkmail mærket "modtager betaler portoen"?
Eller reklamefirmaer som ringer "Modtager Betaler" :shock:
-pirat4ever-
07-24-2005, 07:53 PM
Har faktisk oplevet at skulle betale 6 kr i min. for at bestille biografbiletter i NORGE, og alt var automatisk.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.