PDA

Se fuld version : Warcraft 3 -> Frozen Throne problem!

Dulli
07-18-2005, 07:44 PM
Hey PG!

Jeg har problemer med at installere Frozen Throne! Den siger at jeg ikke har installeret Warcraft 3, hvilket sådan set er rigtigt nok, da jeg bare har kopieret spillet fra en CD som en af mine venner engang brændte!

Er det ikke muligt at installere Frozen Throne, uden faktisk at have installeret Warcraft 3? Warcraft 3 virker jo fint på PC'en, men har jo bare ikke installeret det, kun kopieret det!

recon
07-19-2005, 10:17 AM
Tror ikke det er muligt at installere Frozen Throne uden den "normale" udgave af Warcraft 3
Da det jo faktisk er en udvidelse lige som man kan ikke installere The Sims udvidelser uden den orginale på sit system :)

Blaugrana
07-19-2005, 12:31 PM
Hey PG!

Jeg har problemer med at installere Frozen Throne! Den siger at jeg ikke har installeret Warcraft 3, hvilket sådan set er rigtigt nok, da jeg bare har kopieret spillet fra en CD som en af mine venner engang brændte!

Er det ikke muligt at installere Frozen Throne, uden faktisk at have installeret Warcraft 3? Warcraft 3 virker jo fint på PC'en, men har jo bare ikke installeret det, kun kopieret det!

Nej det er ikke muligt, men det er sikkert muligt at KUN spille WC3 religion of chaos mener jeg det hedder, uden at han instaleret det?
Problemet ligger i at når du kopiere spillet direkte fra din ven er at det ikke bliver registreret i registrations databasen, og derfor kan den ikke finde spillet som et instaleret spil...

Dulli
07-19-2005, 01:32 PM
Hmm satans! Det var det jeg frygtede :(

Kan sagtens spille W3 uden problemer! Må vel bare nøjes så!

Takker for hjælpen :)

Blaugrana
07-19-2005, 06:19 PM
vent lige lidt... Der findes programmer som kan registrere spillet til registrations databasen.. Så sent som i dag har jeg set på www.megagames.com at i 1.0 no CD udgaven at der fulgte en registrations program med.. du kan prøve at hente den crack, og se om det ikke skulle hjælpe? hvis du henter den er jeg ret sikker på at det vil komme til at virke?