PDA

Se fuld version : Steen Nielsen

niQe
07-11-2005, 04:43 AM
Hejsa!
Jeg sad nok en gang og stenede computer da jeg faldt over nogle stand-up hjemmesider.. for det kan jeg lide.. blandt mange fandt jeg frem til en hjemmeside ejet af Steen Nielsen, danmarksmester i stand-up 2002..
Jeg ved ikke hvorfor men billedet inde på hans side for mig til at følde medlidenhed når jeg inde på siden kan læse at jeg er besøgene nr. 5..

Her kan du læse lidt om mig samt finde oplysninger om booking, mine optrædender osv. Jeg kan iøvrigt berette, at du er person nummer 5, der besøger denne side. (Hvad du så end vil bruge den oplysning til, men alle andre har en hit-counter, så det vil jeg også have...)

Og så et billede af ham hvor han ser lidt halv skuffet ud.. Så alle der læser denne tråd! Føl jer forpligtiget til at få den hit-tæller til at stige!

Steen Nielsens hjemmeside (http://www.steennielsen.com/)

NB. Inden i flamer skal i prøve jer at sætte jer i hans sted og at ingen gider besøge din hjemme side..

Det kan også være det bare er mig der er over-træt men jeg synes nu i skal gøre det alligevel..

niqE

Smiley
07-11-2005, 08:36 AM
Jeg tæver alle, der gør grin med min butterfly.

Nu ved vi så hvorfor vi ikke har hørt om ham siden :?

Jeg kan iøvrigt berette, at du er person nummer 2, der besøger denne side.

heh... mon ikke han får lidt flere end de 5 og 2 besøgende? ;)

Edit: Det er en counter for folk per dag.. ikke total. En enkel refresh gav mig 3..

niQe
07-11-2005, 10:41 AM
Edit: Det er en counter for folk per dag.. ikke total. En enkel refresh gav mig 3..

Det forstår jeg bare ikke.. for jeg postede kl. 4 i nat(11-07-05) så den burde da ikk være faldet til 2.. og nu er oppe på 9..

niqE

girafhals
07-11-2005, 01:00 PM
Jeg tæver alle, der gør grin med min butterfly.

Nu ved vi så hvorfor vi ikke har hørt om ham siden :?

Jeg kan iøvrigt berette, at du er person nummer 2, der besøger denne side.

heh... mon ikke han får lidt flere end de 5 og 2 besøgende? ;)

Det passer ikke... Jeg har refresh'et 3 gange... men jeg hvar stadig nr. 19.. :s

edit: jeg forstår ikke helt hans counter... !!! :S meget forvirrende... men der har været flere en 9, eller 19, eller 2, eller 3!
Tjek i gb'en... !
Der er mange flere der har skrevet!

cielorosso
07-11-2005, 04:04 PM
øhhh.... der er ingen counter nu. Til gengæld er der fejl i javascriptet på de fleste sider...

LoX
07-11-2005, 04:30 PM
Hehe tror i ik det er en selvironiske counter? han er jo komiker

girafhals
07-11-2005, 08:50 PM
øhhh.... der er ingen counter nu. Til gengæld er der fejl i javascriptet på de fleste sider...
Joo der er...
Den er gemt i teksten!

cielorosso
07-11-2005, 09:46 PM
for dælen da... du har ret.... så kan jeg lære at spærre øjnene op en anden gang ;)

nr. 49 var jeg åbenbart...

pedro11
07-11-2005, 10:40 PM
Nr. 52 gik til mig. BANKO! :D

Jowls
07-11-2005, 11:21 PM
Heh - gad vide hvordan den kære Steen Nielsen har det med at være adopteret af en gruppe pirater :roll:

Jeg får helt lyst til at se ham i aktion. Måske skulle vi booke ham til en fribytter-fest... :)

pedro11
07-11-2005, 11:27 PM
adopteret af en gruppe pirater

Kan han ikke blive redaktør?

Piratvitser - forummet! :lol: