PDA

Se fuld version : Kan ikke slette normale ting.

Timmy
07-10-2005, 02:41 PM
Hej allesammen.

Jeg har et problem med nogen film som jeg har downloadet. Jeg har en forholdsvis lille harddisk så jeg har ikke plads til at lave de vilde ting, så derfor finder jeg det yderst irriterende at der er nogen film som jeg ikke kan slette fra min harddisk igen. Jeg har ingen ide om hvad jeg skal gøre for at få dem væk og jeg kan ikke downloade videre før jeg har slettet en god del af dem.

Hvad skal jeg gøre for at komme af med alle de skod film?

-Timmy

Mollerz
07-10-2005, 02:54 PM
Hej allesammen.

Jeg har et problem med nogen film som jeg har downloadet. Jeg har en forholdsvis lille harddisk så jeg har ikke plads til at lave de vilde ting, så derfor finder jeg det yderst irriterende at der er nogen film som jeg ikke kan slette fra min harddisk igen. Jeg har ingen ide om hvad jeg skal gøre for at få dem væk og jeg kan ikke downloade videre før jeg har slettet en god del af dem.

Hvad skal jeg gøre for at komme af med alle de skod film?

-Timmy
Du skal starte i fejlsikret tilstand. Der kan du slette dem uden problemer. Prøv det, og hvis det ikke virker, så skriv igen.. ;)

Timmy
07-10-2005, 03:05 PM
Hvordan er det jeg starter den i fejlsikret tilstand?

Det er et eller andet lige når man starter Comp'en ikke?

Kazaam
07-10-2005, 03:09 PM
Jo. Som regel skal du trykke f8 ind når du har tændt computeren, og inden Windows kommer frem(eller linux)

Bare tryk mange gange på den, og hurtigt, og så vælger du fejlsikret tilstand

Shive
07-10-2005, 03:21 PM
Der er en avi bug i XP (jeg regner med at du har det, da du ikke siger hvilket system du har) hent en AVIfix her http://garfield.bashful76.net/forums/index.php?act=ST&f=14&t=172

Timmy
07-10-2005, 03:22 PM
Okay mange tak. Jeg har Windows så det lyder som om det passer fint. i'll try it.

Timmy
07-10-2005, 03:25 PM
WoW tak gutter :D det virkede sku :P

Det har jeg godt nok ventet længe på :)

Tak igen.