PDA

Se fuld version : Bygge hjemmeside i word

Kofi Annan
07-09-2005, 07:12 PM
Ja, word kan faktisk godt magte at lave en udmærket (omend simpel) internetside :) .

Men hvis jeg har brug for links som henviser til et bestemt sted på en anden side (som f.eks. linket "http://www.piratgruppen.org/guides.php3#bittorrent" som leder direkte til BT sektionen), hvordan laver jeg så sådan et? Kan jeg gøre det i word? :?

Skov
07-09-2005, 11:20 PM
Ja, word kan faktisk godt magte at lave en udmærket (omend simpel) internetside :) .

Men hvis jeg har brug for links som henviser til et bestemt sted på en anden side (som f.eks. linket "http://www.piratgruppen.org/guides.php3#bittorrent" som leder direkte til BT sektionen), hvordan laver jeg så sådan et? Kan jeg gøre det i word? :?
Gør verden en tjeneste og find imindst fat på et WYSIWYG program hvis du ikke gider at lære HTML.
Words html... er ikke rigtig HTML på nogen måde >_<

BeatPirate
07-09-2005, 11:59 PM
I Officepakken er der et WYSIWYG-program, nemlig FrontPage. Jeg bruger det ikke selv, og kan derfor ikke vejlede mere, end konstaterer at det findes...

Kofi Annan
07-10-2005, 12:14 AM
Hvad i alverden er WYSIWYG???

Iøvrigt: Er der ingen der kan svare på mit spørgsmål?

Spiri
07-10-2005, 12:20 AM
Hvad i alverden er WYSIWYG???
?
WYSIWYG = What You See Is What You Get

mia
07-10-2005, 01:53 AM
Jeg støtter op om at du ikke skal spille din tid på word i den sammenhæng du bruger den til nu... Jeg vil derudover dog sige, at det som før nævnt ville være en god idé med en garfisk HTML program, front page er et godt program hvis det er en af de første gange du bruger sådam et. Hvis dette ikke er tilfældet er der også macromedia dreamweaver...
Her til er det ikke krævet at du kender så meget til HTML kodning. De anoncerer godt nok alle sammen med at du ikke skal havde kendskab til koden, men det er nu alligevel meget godt at kunne rette det i kilden hvis der er noget der ikke vil virke. Så mit råd til dig er.
1. få fat i et andet grafisk brugeroverflade program.
2. Gå en tur forbi www.html.dk og tag deres html introduktions kursus.

mvh

SRJ
07-28-2005, 05:30 PM
Så mit råd til dig er.
1. få fat i et andet grafisk brugeroverflade program.
2. Gå en tur forbi www.html.dk og tag deres html introduktions kursus.
Enig! :!:

Mit råd til nybegyndere indenfor HTML vil klart være at benytte Stones Webwriter som er et gratis tilgængeligt program at benytte. Det fungerer virkelig godt og der findes nemt guides på sitet. Kan virkelig anbefales, også til de lidt mere erfarne, men opdager de mange ekstra ting i programmet efterhånden som man bliver bedre!
Og så er det både dansk og danskudviklet! :lol:

Kig efter det på www.stoneware.dk

Go' fornøjelse herfra! :D :D