PDA

Se fuld version : C&C Renegade går i stå .. ( hurtigt svar )

LoX
07-07-2005, 09:55 PM
Hey min ven og jeg sidder og vil spille C&C Renegade, jeg kan køre det uden problemer, hans går derimod i stå efter 5-10 sek. i multiplayer ... :shock: .. vi har stortset samme pc, og spille version 1.037.

Vil meget gerne have det til at virke hurtigt da vi kun har vores mini-lan til imorgen. Så hvis du har den mindste ide til hvad det kan være, så bare skriv. :wink:

Siin-wu
07-08-2005, 08:53 AM
mere info tak... kan ik svare på ingen ting kan være alt fra den beskrivelse.

LoX
07-08-2005, 10:52 AM
mere info tak... kan ik svare på ingen ting kan være alt fra den beskrivelse.

Jamen sig hvad du vil vide... ved jo ik rigtigt lige hvad du vil vide mere? :)

Smiley
07-09-2005, 07:47 PM
prøv en anden version, check drivers, check directx, evt skriv til westwood... =/

Anonym
07-10-2005, 11:31 AM
Det der kan være galt er at i bruger den sammen cd-key

Mollerz
07-10-2005, 01:26 PM
Hey min ven og jeg sidder og vil spille C&C Renegade, jeg kan køre det uden problemer, hans går derimod i stå efter 5-10 sek. i multiplayer ... :shock: .. vi har stortset samme pc, og spille version 1.037.

Vil meget gerne have det til at virke hurtigt da vi kun har vores mini-lan til imorgen. Så hvis du har den mindste ide til hvad det kan være, så bare skriv. :wink:
Jeg er næsten 100% sikker på, at det er jeres CD-keys der er identiske.. Hvis det ikke er, så check om i har IPX installeret.. Det SKAL den bruge.. ;)

LoX
07-10-2005, 07:54 PM

Jeg er næsten 100% sikker på, at det er jeres CD-keys der er identiske.. Hvis det ikke er, så check om i har IPX installeret.. Det SKAL den bruge.. ;)

Hehe jeg var ikke født i går ;) Det er mindst et par dage sidne så vores cd key's er ik ens .. IPX ?

Mollerz
07-10-2005, 07:57 PM
Hehe jeg var ikke født i går ;) Det er mindst et par dage sidne så vores cd key's er ik ens .. IPX ?
IPX er en netværksprotokol som skal bruges i nogle multiplayerspil..

Du får den ved at installere "Netbios"..