PDA

Se fuld version : Lidt sjovt problem...

Headshot
07-02-2005, 11:36 PM
hej jeg har et problem, jeg kan ikke komme ind på microsoft´s hjemmeside..... Det er nok fordi jeg har for mange open source programmer (lol).... ej jeg kan ikke forså hvad mit problem er, jeg har ikke nogen popup blokker, for jeg bruger normalt firefox, så det er ikke nødvendigt..... Hvad kan mit problem være???

z33k
07-02-2005, 11:37 PM
Hvilken fejl får du? "Siden kan ikke vises"? Du bliver nød til at komme med LIDT mere information.

Headshot
07-02-2005, 11:39 PM
ja med internet exploder får jeg "siden kan ikke vises" og med firefox for jeg "Forbindelsen blev annuleret under forsøget på at kontakte www.microsoft.com"

pedro11
07-02-2005, 11:42 PM
Har du noget med cookies on/off?

Hvis du kører med en firewall - har du så slået nogle "oplysninger" fra, når du browser.

Med mit Norton kan jeg f.eks. slå "referer" til/fra. Det blokerer for, at en hjemmeside kan få oplysninger om, hvilken side jeg kommer fra.

Jeg har haft problemer med f.eks. Politiken's hjemmeside indtil jeg fandt ud af, at deres side gerne vil vide hvilken browser man bruger. Det kan også slås til/fra i Norton (User-agent).

Headshot
07-02-2005, 11:45 PM
jeg har lige slået alt mit antivirus firewall og alt muligt andet sikkerheds software fra men jeg kan stadig ikke komme ind

pedro11
07-02-2005, 11:58 PM
Kan du komme ind ved at bruge deres IP?: http://207.46.20.60/

Har du en firewall log, som fortæller noget om de sekunder, hvor du prøver?

Jeg bruger 4fox og kan godt komme ind på siden.

FFF
07-03-2005, 02:17 AM
har du peerguardian eller lignende hvis du har slå det fra eller slet microsoft fra block listen

Headshot
07-03-2005, 12:08 PM
Kan du komme ind ved at bruge deres IP?: http://207.46.20.60/

Har du en firewall log, som fortæller noget om de sekunder, hvor du prøver?

Jeg bruger 4fox og kan godt komme ind på siden.

ja jeg kan mærkeligt nok godt komme ind hvis jeg bruger deres ip, men jeg kan ikke trykke videre.... Jeg skal have downloadet de opdateringer der er kommet siden sp2.... Og nej jeg kan ikke bare bruge windows update, for jeg skal bruge det til at integrere i installitionen, når man laver en ny installition.... jeg har prøvet at slå alt mit firewall, antivirus og anti spyware fra, men det hjælper ikke... Tror bare jeg bruger min mors pc til at hente det, den kan nemlig godt

Arrow
07-03-2005, 01:56 PM
PRøv at slå automatiske opdateringer til? Jeg ved det ikke løser dit internetproblem, men alligevel :wink:

Arrow

Headshot
07-03-2005, 05:02 PM
PRøv at slå automatiske opdateringer til? Jeg ved det ikke løser dit internetproblem, men alligevel :wink:

Arrow

Jeg har opdateret mit xp for lang tid siden, men jeg skal bruge opdateringerne til at installere sammen med xp når man lige har formateret...