PDA

Se fuld version : Hjælp til forum

mikkelbas
07-02-2005, 04:08 PM
Hej

Er her nogen der kan lave et forum for mig eller sætte et op? Det må gerne være i stil med det her. Synes det er så genialt... :D

Med Venlig Hilsen

Mikkel

M.A.D
07-02-2005, 05:24 PM
Du kan finde [i]præcis(/i> det her forum (pånær temaet ;) ) på www.phpbb.com

Det er gratis, og det er temmelig nemt at sætte op.

mikkelbas
07-02-2005, 05:30 PM
Okay.. Men skal man ikke kende lidt til PHP? Hat læst på det, men fatter aller en ski´ :D Kan du hjælpe mig hvis det er?

||[PLUS]||
07-02-2005, 05:44 PM
Hvis du kigger i bunden af den her side, står der vist noget med theme.. Måske det er det her..

mikkelbas
07-02-2005, 06:20 PM
Jeg har hentet det, der skal hentes. Nu skal det bare sættes op, men det kan jeg ikke finde ud af... Nogen der ved hvordan man gør?

Hvis du kigger i bunden af den her side, står der vist noget med theme.. Måske det er det her..

Hvad mener du? Når jeg trykker på Theme, så skriver den siden ikke blev fundet...

||[PLUS]||
07-02-2005, 06:24 PM
Jeg har hentet det, der skal hentes. Nu skal det bare sættes op, men det kan jeg ikke finde ud af... Nogen der ved hvordan man gør?

Hvad mener du? Når jeg trykker på Theme, så skriver den siden ikke blev fundet...

Har virklig ingen anelse, så bare der stod theme, så troede jeg man kunne hente pg.org´s theme.
Ups, min fejl

mikkelbas
07-02-2005, 06:27 PM
Nå okay :D Helt iorden...