PDA

Se fuld version : Hvordan brænder man San Andreas

Holy_Arse
06-29-2005, 11:23 AM
Jeg har hentet san andreas, men når jeg prøver at brænde det går det i stå ved 17%. Den siger ikke fejl, den kommer bare aldrig videre. Jeg har prøvet at brænde den 2 gange og begge stoppede den. Jeg bruger nero. Og der står intet specielt i .nfo filen om hvordan den skal brændes. Er der nogen der ved hvordan jeg kan få dette spil brændt???

SuperDuck
06-29-2005, 01:25 PM
Jeg tror ikke at der er nogen speciel måde du skal brænde det på, men hvis du har downloadet spillet som en ISO/IMG-fil så vil jeg forslå dig at prøve at brænde det med DVD Decrypter. Så kan det være at det virker ordenligt.

recon
06-29-2005, 09:38 PM
hvis du har hentet Hoodlum udgaven kan du bare mounte den med Deamon tools og så installere

Holy_Arse
06-30-2005, 12:07 AM
Det er også det jeg har gjort, og jeg har spillet det meget. Men jeg skal brænde det til en ven... Det irriterere mig yderst. Har prøvet DVD decryptor...den fejlede også desværre

nightspydk
07-02-2005, 09:17 PM
Det første man skal vide for at afgøre hvordan man brænder en fil er hvilken fil taler vi om. :wink:

En standard "image" fil, fx .iso, .bin, brænder du fint med Nero. Nok bedst at have Nero 6.3 eller nyere til DVD'er.
Synes egentligt ikke du skal bruge dvd decrypter til det.
Også data brænder du fint med Nero.

Det ku lyde som om du har et problem med det dvd medie du bruger eller din brænder.
Sker det tit?