Se fuld version : virus på denne hjemme side
ey... en af mine meget gode venner, spurgte mig hvordan han kunne find sin ip. Så tænkte jeg ok det er jo nemt nok, www.minip.dk så det link smed jeg bare afsted. :?
2 min efter ryger han af msn og, skriver han en sms hvor der står at, der har været virus på den side og det er min skyld. Jeg smider linket vidre til andre af mine venner, men de siger der er ikke en skid, på det link. Mit antivirus siger heller ingen ting, men der er vel ingen ting er der. :?:
Der er overhovedet ikke noget mistænkeligt på den hjemmeside, og da slet ikke virus.
Jeg har tit brugt den hjemmeside, og jeg har aldrig haft virus.
det var også det jeg sys men han er rimlig sur på mig :P
Han har slet ingen grund til at være sur på dig, han skylder dig en undskyldning - det er ham der er dum at tro at det er den hjemmeside der har givet ham virus.
gathering
06-26-2005, 03:03 PM
har lige betygt den og min prokker sig heller ikke og jo jeg har stadig internet tror bare han er stiv og ha hevet stikket ud af sin pc
Der er da ingen grund til at være sur på dig. Jeg kender ikke siden; men man kan ikke få virus ved at browse en hjemmeside medminder _DER ER FEJL I ENS BROWSER_ prøv at fortælle ham at han skal opgradere/finde noget bedre :D
//michael
Ja hvad kan jeg sige... min computer overlevede=O) og jeg kan som så mange andre heller ikke finde noget. Jeg tror at du skal give din ven en lille gave, indeholdende firefox og et godt antivoirus program :D
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.