Se fuld version : Michael schumacher gocart spil
teddy
06-24-2005, 01:48 PM
Jeg søger et michael schumacher gocart spil, men kan ikk finde det.. er igang med at prøve at hente det, men er gået i stå på 99,9% og har stået der længe..
Så pleaseeeee help en eller anden
Smiley
06-24-2005, 02:23 PM
evt. så kopier det du har hentet og prøv at pakke det ud. Engang i mellem så er det nok det du har hentet, og evt. er det kun et tekstfil eller noget andet ubetydeligt der er korrupt..
teddy
06-24-2005, 02:31 PM
evt. så kopier det du har hentet og prøv at pakke det ud. Engang i mellem så er det nok det du har hentet, og evt. er det kun et tekstfil eller noget andet ubetydeligt der er korrupt..
Det er en bin fil, hvordan gøres dette??
barca
06-24-2005, 02:42 PM
Går ud fra at det er torrent du bruger?
Du kunne evt. smide en efter spørgsel på seeder i torrenten
teddy
06-24-2005, 02:45 PM
Går ud fra at det er torrent du bruger?
Du kunne evt. smide en efter spørgsel på seeder i torrenten
Ok der stod jeg såp af :lol:
barca
06-24-2005, 02:48 PM
Okay! hvor har du hentet torrenten henne?
PÅ mange torrent sider kan man smide en kommentar til torrenten, eller hvis man vil have nogle til at seede, så smider man en efter spørgsel på at folk skal seede..
teddy
06-24-2005, 02:55 PM
PÅ mange torrent sider kan man smide en kommentar til torrenten, eller hvis man vil have nogle til at seede, så smider man en efter spørgsel på at folk skal seede..
Er der en måde jeg kan se hvor den er fra, er længe siden jeg startede på det
teddy
06-24-2005, 03:03 PM
Går man bare ind og trykker new comment
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.