PDA

Se fuld version : hjemmeside med forum hos b-one

bandog
06-24-2005, 01:59 AM
Hej alle

jeg har lavet en hjemmeside hos b-one. men vil nu gerne have et forum på denne side. nogen der kan hjælpe med dette? Har brugt b-one egen skabelon og ville gerne have dette forum.
http://www.discusware.com/products/freeware.html

håber der en som kan hjælpe

Skov
06-24-2005, 10:45 PM
Ikke muligt på b-one da de er en PHP host, og det forum bruger PERL.
Jeg har hørt mange skræk historier om b-one, så jeg tror at det ville være en god ide at skifte i det hele taget....

_Case_
06-24-2005, 11:29 PM
evt. et PHP forum som http://www.phpBB.com/ eller http://www.invisionboard.com/

Share_Khan
07-07-2005, 08:27 AM
Jeg har hørt mange skræk historier om b-one, så jeg tror at det ville være en god ide at skifte i det hele taget....

Haha, så går Share_Khan lige lidt off-topic! :) Undskylder på forhånd.

Hey Skov!

Jeg bruger B-One til at hoste mine 3 domæner. Har haft dem i lidt over 2 år, indtil nu uden problemer. Faktisk overhovedet ingen problemer.

...men det betyder jo ikke nødvendigvis at de er en flok champs. Måske bare at jeg ikke er vågen nok til at fange dem!

Så hvad er det B-One er usle til? Skal nok snart ud at shoppe endnu et domæne, så lidt info vil være cool.

Skov
07-07-2005, 01:08 PM

Haha, så går Share_Khan lige lidt off-topic! :) Undskylder på forhånd.

Hey Skov!

Jeg bruger B-One til at hoste mine 3 domæner. Har haft dem i lidt over 2 år, indtil nu uden problemer. Faktisk overhovedet ingen problemer.

...men det betyder jo ikke nødvendigvis at de er en flok champs. Måske bare at jeg ikke er vågen nok til at fange dem!

Så hvad er det B-One er usle til? Skal nok snart ud at shoppe endnu et domæne, så lidt info vil være cool.
Har bare været bruger på nogle forummer der kørte på b-one og der var næsten konstant MySQL problemer. På disse forummer talte andre brugere også om hvor langsom phpMyAdmin var.

Har dog ikke selv brugt dem - det har jeg dog heller ikke tænkt mig! ;)

Selv bruger jeg http://unoeuro.dk og de har kørt rigtig godt indtil videre.. :)

Share_Khan
07-08-2005, 10:38 AM
Har bare været bruger på nogle forummer der kørte på b-one og der var næsten konstant MySQL problemer. På disse forummer talte andre brugere også om hvor langsom phpMyAdmin var.

Har dog ikke selv brugt dem - det har jeg dog heller ikke tænkt mig! ;)

Selv bruger jeg http://unoeuro.dk og de har kørt rigtig godt indtil videre.. :)

Ok. Men jeg har så endnu ikke sider med fora på. :) Men godt at vide, for det skal da nok komme en dag. Tak for rådet.

gathering
07-08-2005, 12:55 PM
jeg kørte invisionboard hos b-one og jeg havde ikke nogle problemmer med noget man kan jo ta og skrive til b-one at man har problemmer så kan det jo være de kan lave det

Pest
07-08-2005, 01:44 PM
Jeg har brugt både Unoeuro og B-one. Begge nogle hosts jeg er mega utilfreds med.
B-one. Tjah de rippede mig for penge.
Jeg modtog et brev om at jeg ikke havde betalt til tiden og derfor skulle betale 300 kr mere. Ugen efter modtog jeg et brev hvor der stod at det var på tide at betale for næste år. De kom altså i forkert rækkefølge ;)
Dertil kommer at b-one er fyldt med begrænsninger, så jeg flyttede til Unoeuro. Det var ik så frygtelig fedt.
Man har slet ikke adgang til at benyttet PHP filesystem, og en masse andre godter, for ikke at nævne deres sikkerhed er noget skod. Ophavsret.info blev hacket et utal af gange mens jeg havde det hostet det.
Noget jeg også synes er ekstremt dårligt er at man ikke kan få lukket sin side. "Den løber automatisk ud når du ikke betaler". Ja tak, men når jeg nu vil have den lukket NU.

Nu har jeg så grebbet dybt i lommerne og købt en plads hos wannafind.dk So far ingen problemer.

gathering
07-08-2005, 01:52 PM
Jeg kan klart anbefalle domeneshop.no jeg har 2 deomener der oppe og de fungere bare godt

Skov
07-08-2005, 04:56 PM
Man har slet ikke adgang til at benyttet PHP filesystem, og en masse andre godter, for ikke at nævne deres sikkerhed er noget skod. Ophavsret.info blev hacket et utal af gange mens jeg havde det hostet det.

Gider du lige at opremse nogle af de funktioner man ikke har adgang til, og nogle af de "godter"?

Er bare intereseret...

Anarkium
07-08-2005, 09:21 PM
Har generalt hørt godt om cliche. Så prøv det ;)

M.A.D
07-09-2005, 12:11 AM
Jeg kører to phpbb forums på to domæner hos B-one. Og jeg har aldrig haft ét eneste problem; hverken med mysql eller noget andet. Tværtimod er det meget nemt at have med at gøre.

Men dertil skal det også siges, at det er to mindre private forums; det er ikke forums med mange registrerede, og hvor hacking overhovedet er et issue (hvis sikkerhed overhovedet har noget med dette at gøre).

Er det bare til privat brug, kan jeg sagtens anbefale B-One. Hvis ikke, så vil jeg nok gøre ligesom Plague, og investere i en udbyder hvor man har fuld kontrol over alt...

Pest
07-09-2005, 12:54 AM

Gider du lige at opremse nogle af de funktioner man ikke har adgang til, og nogle af de "godter"?

Er bare intereseret...
Selvfølgelig. lad mig se.. frit fra hukommelsen.
Mkdir()
Chmod()
link()
unlink()
delete()
copy()

godterne kan jeg ikke pt. komme i tanke om :)

Skov
07-09-2005, 11:57 AM

Er bare intereseret...
Selvfølgelig. lad mig se.. frit fra hukommelsen.
Mkdir()

Lige testet og virker...

Chmod()

Testet og virker...

link()

Ikke testet da jeg ikke har den ringeste anelse om hvad eller hvordan den skal bruges..

unlink()

Testet og virker

delete()

Ikke en funktion ;)

copy()

Lige testet og virker

godterne kan jeg ikke pt. komme i tanke om :)
Prøv gerne :)

Vil også gerne høre om de såkaldte sikkerhedsfejl! :)