PDA

Se fuld version : Copy Controlled

mr_tob
06-21-2005, 08:53 PM
Jeg har lige været ude at investere i et par nye cd'er med musik, der på en eller anden måde er copy controlled. Det betyder, at jeg ikke kan åbne cd'erne i windoows media player, og derfor ikke kan lægge musikken ind på min computer, Kazaa eller min mp3.
Er der noget at gøre eller er det bare at bide i det sure æble, og kun høre mit nye musik på mit hjemmeanlæg?

AC
06-22-2005, 01:27 AM
Gik under "Musik" i guidesektionen.
Kazaa kan på ingen måde anbefales.
Hvis jeg var dig ville jeg finde et andet p2p program!

Martin Hansen
07-20-2005, 08:12 PM
Du skal først lave en kopi af cd´en med alcohol 120%.... Så skal du sætte kryds ved "skip fejl" og brænde den.... Så skal du bare tag kopien og rippe ned... Du har nemlig ikke brændt beskyttelsen ned... Den har den sprunget over....[/u]

mr_tob
07-21-2005, 01:50 PM
Jeg kan ikke brænde cd'en netop fordi den er copy controlled. Jeg kan ikke åbne cd'en i windows media player eller i nero, så hvad skal jeg så gøre?

Geek
07-24-2005, 11:58 PM
Har du også prøvet med Alcohol 120%?
Den har muligvis installeret noget på din computer,som forhindre dig retmæssig kontrol over dine "CD"'er.

Det vil være en del nemmere at hjælpe, hvis du fortæller hvad "CD"'er det drejer sig om, så det er muligt at finde ud af hvilken brugsforhindring der er på dem.

Du kan også prøve at søge på google og/eller prøve at kører en anti-virus/anti-spyware og håbe den identificere et eller andet.

Sidebemærkning:
I fremtiden er min anbefaling at lade være med at købe defekte "CD"'er, personligt er jeg holdt næsten helt op med at købe musik, fordi det er svært at finde rigtige CD'er med musik. Og jeg er ligeså kriminel om jeg downloader musikken eller ripper den fra egne defekte "CD"'er.