Se fuld version : Mit net stopper pludselig!
Hey.
Når jeg downloader, surfer rundt på nettet eller når jeg spiller. Går mit net ned, jeg mister forbindelsen i ca. 8 sec. Og så får jeg ellers forbindelsen igen. Det er ligesom mit net får et "blackout".
Hvad kan problemet være?
_Case_
06-20-2005, 03:57 PM
det gjorde mit også engang, det gik væk da jeg fik ny router.
Har lige taget min router fra, så nu er jeg direkte tilsluttet til mit kabelmodem. Men den gør det stadig. Nu er den bare begyndt at sige hvornår den gør det. Der kommer et lille popup nede i højre hjørne, hvor den siger "Et netværkskabel er ikke tilsluttet" 1sec efter, siger den "Netværksforbindelse er tilsluttet". Hvad kan der være galt?
barca
06-20-2005, 05:28 PM
Hmm ved ikke om det her hjælper, men det hjælper i mange problemer :)
Prøv og sluk for dit internet i 10 sec og tænd for det igen...
Har lige taget min router fra, så nu er jeg direkte tilsluttet til mit kabelmodem. Men den gør det stadig. Nu er den bare begyndt at sige hvornår den gør det. Der kommer et lille popup nede i højre hjørne, hvor den siger "Et netværkskabel er ikke tilsluttet" 1sec efter, siger den "Netværksforbindelse er tilsluttet". Hvad kan der være galt?
Det kunne godt tyde på at det var selve netværkskablet som var i udu - prøv med et andet.
Kan et kabel tåle at blive klemt i en dør?
Nej, det har ihvertfald ikke godt at det.
Christian
06-20-2005, 08:38 PM
Nej, det har ihvertfald ikke godt at det.
Hmm et standard net-kabel kan altså godt tåle rimelig meget afstraffelse, hvorimod lyslederkabler går nemt i stykker eller mister dets "effekt", hvis kablet bliver bøjet/klemt mv.
akisbye
06-20-2005, 09:30 PM
jeg var ude for lige netop det problem med min forbindelse fra cybercity. det viste sig at jeg ikke havde sat routerne til i det første stik der kom ind i huset så forbindelse reset af sig selv. Skal lige siges at det var en gør det selv pakke jeg havde købt og jeg fik hurtigt løst problemet
chicken
06-21-2005, 12:59 AM
Har du TDC ?
Jeg har TDC og mit internet dør også ofte... det forsvinder lige nogle sekunder så kommer det igen...
Dog er det begyndt at forsvinde i minutter og i timer nu... Skal snart have min far til at ringe og klage... Og mine "bedstefar" der også har bredbånd han oplever det også... Blev nød til at forklare at det er TDC der laver lort i det...
Det er bare pisse pres... Og har hørt fra flere i landet der har TDC at deres net pludselig dør i sek...
chicken
06-21-2005, 12:59 AM
Har du TDC ?
Jeg har TDC og mit internet dør også ofte... det forsvinder lige nogle sekunder så kommer det igen...
Dog er det begyndt at forsvinde i minutter og i timer nu... Skal snart have min far til at ringe og klage... Og mine "bedstefar" der også har bredbånd han oplever det også... Blev nød til at forklare at det er TDC der laver lort i det...
Det er bare pisse pres... Og har hørt fra flere i landet der har TDC at deres net pludselig dør i sek...
Nej. Har noget Arrownet, gennem min antenneforening.
Faktisk pissebilligt!
Problemt har højst sandsynligt været at jeg har klemt kablet i min dør. Fordi jege kunne tage min sammen til at trække det over loftet.
Har lige købt nye ledninger sat dem til.
Og tændte op for dyret. MEN! Den gør det stadig!
Ringede så ind til Arrownet og hørte om de havde nogle problemer elller lign. der fik jeg af vide at alt kørte som det skulle.
Men kan det være der er galt?
Little Joint
06-22-2005, 06:10 PM
Jeg har tdc.. Mit forsvinder også nogen gange, men ikke så tit mere.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.