Se fuld version : formatering af Windows XP Pro
Harjj
Min ven har lånt min XP cd og han er rejst til england såå derfor downloadet jeg en ny i .iso så jeg brugte Deamon Tool til at åbne den. da jeg så åbner den og vælger sprog og skriver cd-keyen ind så opdatere den lige og så genstarter den og begynder så instalationen derfra men så siger den at jeg skal sætte noget med cd nr 2 i???? :?: :?: :?: :?:
Headshot
06-20-2005, 12:56 PM
har du brændt den ud, for hvis du kun har mountet den i d-tools så kan du jo ikke boote fra den.... Så er det jo klart den mangler en cd hvis du har genstartet den....
oki prøver at brænde den men skal sku os lige ud at købe en cd først heh..... hvilken anbefaler du.
kors hvor dum kan man være :oops:
TheGodfather
06-20-2005, 01:13 PM
Verbatim, Imation, Phillips.... Dem du kender.
Dog er det ikke altid man kan stole på de ukendte mærker.
EDIT: Hvis du brænder meget, så er det en god idé at købe cd'erne i en 'cakebox', hvor du får dem uden cd-cover, men billigerer.
nej altså jeg mener hvilken skal jeg vælge f.eks type cdr...
TheGodfather
06-20-2005, 01:30 PM
Ahhh, så regner jeg vel bare med at du skal købe en CD-R 700 mb. Nu ved jeg bare ikke hvor meget iso'en fylder, hvis den fylder mere end 700 mb, så kan du altid bruge en 750 eller 800 mb.
oki den fylder 594 mb
nu er det næste spørgsmål hvad skal jeg så gøre når jeg har købt cden. skal jeg bare brænde filen ellr...
TheGodfather
06-20-2005, 01:39 PM
Du siger bare brænd ISO fil i dit brænderprogram.
Ellers, så skriv til mig på msn hvis du har problemer.
shit....købt en CD-RW kan den bruges???
Christian
06-20-2005, 06:25 PM
shit....købt en CD-RW kan den bruges???
Ja.
men Nero 6 og Deep Burner siger at der ik er noget i....den siger: Destination is not ready. It is possibly Busy or empty
Nu har jeg også prøvet med Alcohol 120% men den siger jeg skal sætte en disc i cd-drevet.Windowses brænder siger også at jeg ik har sat nogen cd-r eller cd-rw i cd-drevet.
håber i kan hjælpe
Headshot
06-20-2005, 10:13 PM
prøv at starte nero start smart og vælg slet cd under ekstra... Det kan være du ikke kan bruge den fordi man først skal slette den, det ved jeg ikke
mærkligt...
jeg trykker på slet cd og så der den der boks op hvor man skal vælge det der hurtigsletning og det andet men jeg kan ik trykke på den der kanp hvor der står slet. Knappen som er lige ved siden af Annuller.
Headshot
06-21-2005, 12:08 AM
nu har du vel sat cd´en i din brænder ik
ja selvfølelig har jeg da det....
Jowls
06-21-2005, 12:35 PM
Lige et dumt spørgsmål - nærmest fordi jeg ikke helt forstår, hvorfor du har alle de problemer: Nu er det vel en "brænder" du har i din PC? Ikke bare et "normalt" CD-rom drev?
ja selvfølelig....
men min com er hos reperation lige nuh så måske vil det hjælpe???
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.