PDA

Se fuld version : Problemer under programstart :S

Joda
06-18-2005, 12:09 AM
Jeg har et ret stort problem med at køre spillet GTA san andreas på min PC. De første fem-syv dage kørte det fint, og uden problemer. Jeg dobbelt klikkede på genvejen og dejligt enkelt, som windows XP jo er, får jeg programmet særveret på et sølvfad.

MEN pludselig begynder det at holde op med at virke, og logisk nok, bliver jeg frustreret, jeg prøver alt ligefra at cracke det til at geninstallere spillet helt, intet virker, jeg trykker på ikonet, den loader lidt i windows og så... ingenting. End ikke en proces er startet.

TIl sidst prøver jeg så at sige "Kør som..." og tada, på mirakluløst vis har jeg fundet ud af at F***** windows XP har ændret i rettighederne til filen, så jeg kun kan køre som administator. Nu har jeg så et nyt problem: NU GØR DEN DET SAMME UNDER ADMINISTRATOR!!!

Hvad kan der være galt??
Hvorfor må jeg ikke bruge det program?

På forhånd tak!

Joda
06-18-2005, 02:39 PM
Det skal forresten lige siges at error.log ikke siger noget om det, og at kommandoprompten også bare loader kort og går så tilbage til mappen.

-Joda

cielorosso
06-18-2005, 04:41 PM
jeg havde et lignende problem med Black & white... desværre fandt jeg ikke en løsning, så jeg er naturligvis også interesseret hvis nogle har ideer.

niQe
06-19-2005, 08:19 PM
mit photoshop og MSN messenger gjorde også det samme 2 dage tilbage.. indtil for de 2 dage siden havde jeg ivrigt prøvet at spørge/kigge rundt omkring efter evt. hjælp. Men intet hjælp fandt jeg og da jeg er ikke er så kløgtig med computere formatterede jeg.. og det virkede igen (vildt pudsigt nu hvor alting var slettet og intet stod i vejen) :D

Nu vil jeg så sandelig gerne understrege, at jeg ikke er en af de der f****** nøbs som altid siger noget i retning af: "Problemer med pcen? FORMATER, FORMATER, FORMATEEEEER aaaaaaaargh! DET ER DET ENESTE DU KAN GØRE *stønner højt på grund af indslag om flyverdragter i TV2 lorry*"

Derimod vil jeg foreslå at spørge på eksperten (www.eksperten.dk) og se om du finder hjælp der..

niqE