PDA

Se fuld version : Com-X dummer sig

NTN
06-15-2005, 11:00 AM
Det ser ud til at min internet, telefon og tv udbyder har besluttet sig for at bruge Johan Schlüter som advokat (i forbindelse med en politi anmeldelse de har fået af Viasat).

Selv om jeg pt. er glad for Com-X kan jeg ikke lade vær med at tænke på om det ville være mest moralsk rigtig at skifte udbyder. Jeg vil jo helst ikke støtte Johan Schlüter - direkte eller indirekte.

Hvad mener folk?

Link til info:
http://bolignet.com-x.dk/script/site/page.asp?Cat_ID=80&artID=185

Achilleos
06-15-2005, 11:11 AM
se om du kan få flere til at skride så skriv dem et pænt brev om at de bør skifte ellers mister de kunder :P

Jowls
06-15-2005, 11:15 AM
Moe har også nævnt sagen her...

http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=6001

Med hensyn til at skifte udbyder, så er det jo et stort skridt at tage, hvis man ellers er tilfreds med deres service og pris, så det kommer jo helt an på hvor "konsekvent" man er anlagt.

Jeg køber f.eks. aldrig burhønse-æg hvis der er et alternativ, men jeg har af og til været i en situation, hvor der ikke var flere land- eller skrabe-æg tilbage, og så har jeg bare snuppet de æg, der nu var på hylden.

Jeg kender flere som er langt mere principfaste end mig, og simpelthen ville have undladt at købe noget i sådan en situation. Ja, jeg kender sågar en som ville stille sig op udenfor butikken med et protest-skilt indtil der var landæg på hylderne.

Hvis CyberCity - min udbyder som jeg er meget tilfreds med - involverede sig med Darth Schlüter i en sag som ikke havde noget direkte med fildeling at gøre, så ville jeg ikke skifte af den grund. Men jeg ville skrive et langt brev, hvori jeg gjorde rede for min betænkelighed og utryghed over, at CyberCity benyttede sig af et firma som Johan Schlüter Advokatfirma med et så blakket rygte og betænkelig moral.

Såfremt CyberCity indleder et samarbejde med Johan Schlüter på et område som er fildelings-relateret - f.eks. i stil med dengang da Tiscali lagde Dtecnets program til download på deres hjemmeside - ville jeg opsige mit abonnement omgående.

darth raven
06-16-2005, 02:27 PM
Darth Schlüter

hmmm god sammeligning Schlüter og co som imperiet og os som rebellerne hehehe helle for at være smuggler så

NTN
06-16-2005, 04:48 PM
Man kunne jo være bange for at Com-X var mindre betænkelig ved at udlevere Navne og adresser der passer til IP-adresser, når det nu er deres "nye bedste ven" Johan Schlüter der spørg.

Bjerrk
06-22-2005, 09:23 PM
Darth Schlüter

hmmm god sammeligning Schlüter og co som imperiet og os som rebellerne hehehe helle for at være smuggler så vil være chew bacca (eller hvordan fa'en det staves)

SpYkE
08-06-2005, 02:59 PM
Helle for at være Jar Jar Bings ^^
Men som der os er en der siger det med at udlevere navne og såen...

Men hvis jeg var dig ville jeg holde lav profil og kun bruge BitTorrent :)