Se fuld version : Upload med NewsLeecher
HamSlam
06-12-2005, 08:09 PM
Har rodet alt muligt igennem. Kan simpelt hen ikke finde ud af, hvordan man uploader, poster binært med NewsLeecher.
Det eneste Post jeg kan få øje på giver kun mulighed for, at skrive et tekstindlæg.
Er der nogen her der evner at forklare mig hvordan man gør ?
Men - det er måske derfor den hedder NewsLeecher; fordi man kun kan leeche med den ;-)
Hehe, nej man kan sagtens uploade ;)
Her er en guide fra et andet site (jeg har ikke spurgt om lov til at poste guiden, men de vil ikke have at jeg linker til dem her fra PG..):
Først skal man pakke folderen med winrar:
Winrar Fast Split Guide
Right click on the DVD file/folder, you want to compress (RAR)
then in the right click dropdown window,
click on "Add to archive".
1: Name Your RAR file.
2: Where you want you rar files on your harddrive
3: Choose "Store" (For faster spiltting of the dvd)
4: Type in what size you want. (most common is indicated)
5: OK
Depending on your PC's speed, then it will only take a small amount of time,
to split a dvd as indicated above.
Og så skal man poste:
Download A&A Powerposter here (http://powerpost.cjb.net/)
Run the program.
Click "Setup"
Type in the information for your server connection.
Fill out the following,
Apply then OK.
Now we are going to add the groups, in which you want to upload to.
Click Add.
Type the FULL group name.
Repeat this step when adding more groups.
Now we start adding files we want to upload.
Click Add Files.
Highlight all and click Open.
The Subject Header Template Box. is where all other posters,
can write info or imdb number, on the movie they upload
Click OK.
1: Creates a SFV file
2: It can also create PAR2 recovery files (But takes longer than Quickpar)
3: NZB file (way of the future of usenet downloading)
4: OK
Here you can decide how many PAR2 recovery blocks to create,
just change the number to whatever you want.
1: This button starts posting the files to the group(s) you have selected.
2: This button starts creating the PAR2 files.
BUT i recommend doing PAR2 while you sleep,
since it REALLY makes the computer slow.
And now your posting your files to usenet.
Have fun.
Godt at se at der er nogen der ikke kun leecher! Keep up the good work HamSlam!
Det er skrevet lidt rodet, for der hvor jeg har hugget guiden fra er der også billeder, men dem kan jeg må jeg ikke linke til.. -strenge ordrer fra Admin ;) -men det er nemt nok, du kan sagtens finde ud af det..
Du skal også lave par2 filer, der er en fin guide her: http://www.slyck.com/ng.php?page=8
Der er også guide til at pakke, par2 og poste på usenet.. -det er måske lidt mere overskueligt.. Men det er nemt når man først har prøvet det én gang!
Jeg mener at man skal aktivere at man må uploade, det har jeg ihvertfald gjort hos NewsHosting!
DET ER MEGET VIGTIGT AT MAN IKKE UPLOADER FRA EN GRATIS NYHEDSPROVIDER (Tdc, Cybercity, Tele2 osv), da der vil blive ALT for mange incompletes!
HamSlam
06-12-2005, 10:58 PM
Tror vi misforstår hinanden lidt. Er med på alt det der med at RAR-pakke store filer osv.
Det var nu bare nogle MP3'er jeg havde tænkt mig at poste i den her omgamg. Har ofte postet med gode gamle NewsBin, som een eller anden ondsindet person fik lokket mig fra at bruge (jeg nævner ingen navne her aL) :?
Nej - det er simpelt hen et helt grundlæggende problem jeg har, specifikt med NewsLeecher.
Hvilken knap trukker man på, for at komme i gang med at poste binært.
Når jeg trykker på Post i værktøjslinien øverst, bliver jeg kun tilbudt at lave en ny, eller svare på en bestående post i TekstMode. Der er ikke nogen mulighed for at browse sig frem til nogle filer man vil hæfte på tråden.
Det er det jeg ikke kan finde ud af :cry:
PackedManiac
06-12-2005, 11:29 PM
Der var en tråd engang, for lang lang tid siden, da piratgruppen var spæd, en diskussion om det her.
Det er 100 år siden og kan ikke huske hvilke program jeg brugte til at uploade med. Du kan prøve at søge eventuelt, men jeg kan på forhånd sige at newsleecher ikke rigtig egner sig til uploads og posting sådan generelt, det er mere en leecher :wink:
Vil søge lidt rundt omkring på nettet. Irriterende at jeg ikke kan huske det... :x
edit: Her er en.. ikke den jeg brugte dengang, uanset, når man poster til newsgroups skal man igennem nogle få processer, ikke særlig svært når man har lært det, men en fed måde at dele på og gøre usenet bedre for alle. Jeg må også se at lære det!
http://binpost.sourceforge.net/
HamSlam
06-13-2005, 08:42 AM
OK - jeg trode sq det var mig der var blevet helt blind.
Plejer jo nok at kunne finde ud af tingene ;-)
Så må jeg jo bare uploade med gode gamle NewsBin.
Mon ikke det snart kommer i NL. Lidt af en mangel vil jeg sige, når programmet nu er så fedt på et utal af andre måder !
PackedManiac
06-13-2005, 11:12 AM
Yep, kan kun være enig! Bruger kun NL til at downloade med. Når jeg poster til en nyhedsgruppe ender jeg sgu med at bruge "gode" gamle Outlook Express :?
Håber du har nogle gode ting at brænde af :D
HamSlam
06-13-2005, 11:57 AM
Når jeg poster til en nyhedsgruppe ender jeg sgu med at bruge "gode" gamle Outlook Express :?
Du bruger vel ikke Outlook til at poste binære filer med ?
Hvis det blot drejer sig om en tekst-post, så kan man godt bruge post-funktionen i NL.
PackedManiac
06-13-2005, 12:11 PM
Nej, nej, overhovedet ikke, bruger thirdparty software så som binpost. Ja, ved godt at Newsleecher kan poste, men synes ikke at den side af NL er så poleret, som den måske kunne være. Outlook er en smule bedre der, og så har jeg jo også en mail-adreese at lege med i outlook, så det er handy.
Ved ikke hvilken news provider, du bruger, men astraweb, som jeg bruger holder ingen nævneværdig logs når man uploader, og chancen for at APG kan se hvem du er, er lig nul, sådan som jeg ser det, så dæ cool 8)
HamSlam
06-13-2005, 01:02 PM
Jamen, så vil jeg begynde at se mig om efter et ordentligt post-program.
Kigger lige på BinPost.
Undskyld at jeg først svarer nu..
Jeg misforstod dig, men jeg gav dig svarene du ledte efter (hvem sagde kryptisk??)..
Alle dem der uploader bruger PowerPoster som jeg linkede til i mit andet citat i min første post.. Jeg skirver lige en guide i aften, men det er helt sikkert til at finde ud af!
NEEEEJ, nu har jeg lige brugt et kvarter på at oversætte en guide til at uploade med PowerPost, og så er der allerede en guide til det her på PG!
Du skylder mig et kvarter af din fritid HamSlam ;)
HamSlam
06-15-2005, 04:01 PM
Du skylder mig et kvarter af din fritid HamSlam ;)
Vil du ikke hellere have et kvarters arbejdstid. Der har jeg bedre tid :lol:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.