PDA

Se fuld version : GTA: SA HOODLUM - Error?

Psilocybin
06-10-2005, 05:43 PM
Nu blev GTA: San Andreas efter 4 timer endeligt færdigt! :D

Da jeg så installere det og når 34%, kommer der en blå skærm frem (ved ikke hvorfor), og jeg genstarter.
Da jeg så tænder igen, kan jeg hverken afinstallere det eller spille det. Her er de errors der kommer når jeg vil afinstallere:

Den første (http://bigup.peecee.lir.dk/view.php?id=9929)
Den anden (http://bigup.peecee.lir.dk/view.php?id=9928)

Nogen der ved hvad jeg skal gøre :?:

TheGodfather
06-10-2005, 05:49 PM
Har du prøvet at gøre som den beder om?

Ikke fordi jeg regner med at det vil hjælpe...

Psilocybin
06-10-2005, 05:54 PM
Det med at slette cookies og lukke alle programmer, ja

Muligvis fordi jeg mangler nogle filer, så jeg hverken kan afinstallere eller spille :(

DaddZ
06-10-2005, 06:59 PM
Jeg har HOODLUM udgaven, og jeg har absolut ingen problemer med det. Lukkede ingen programmer før jeg begyndte at installere. Det funkede bare...

Psilocybin
06-10-2005, 07:09 PM
Har fundet ud af det.

Problemet var at den ikke nåede at installere det hele.
Fandt sådan en Setup.exe efter lang tid, hvor jeg så kunne geninstallere. Så nu funker det.

Er godt nok skuffet over spillet!
Grafikken er noget bæ (måske mit gfx-kort :wink:), og så sidder jeg og bliver herre irriteret over den måde man styre på! :evil:

...

PackedManiac
06-10-2005, 07:39 PM
Kan kun være enig i at det er pisse-svært at styre! Jeg har mouse sensitivity nede på den laveste ellers ender jeg sgu med at løbe ind i murer konstant :?

Jeg har nogenlunde styr på foot controls, men vehicle er noget.. ja, bæ :x

Mht grafikken så har GTA spillene altid haft skod grafik, men det trækker ikke så meget ned når det kommer til spil af denne type, synes jeg.

DaddZ
06-10-2005, 10:00 PM
Kan godt give jer ret i at grafikken skuffer voldsomt. Syntes den var bedre i Vice City. Kamera vinklerne er svære i starten, men efter en dags tid har jeg fået fuld kontrol over den. :)

Ud over de ting, syntes jeg det er et KANON spil! Alle de nye ting man kan, psyko. :) Og så er den by man starter i jo lige så stor som hele Vice City mappet og GTA 3 tilsammen!! Tror aldrig jeg bliver træt af det her spil...... :lol: :lol: