PDA

Se fuld version : Prey - Har I set det!??

Smiley
06-08-2005, 01:01 PM
I så fald, hvorfor blev jeg ikke informeret!???

det ser alt for sygt ud..

Jeg tror det er en slags afløser for Duke Nukem Forever, det står i hjørnet på deres side, af et blad:

www.prey.com

Check traileren her:

http://www.gametrailers.com/player.php?id=6393&type=wmv

Jeg har *LIGE* opgraderet min maskine, og nu græder jeg snot over at det spil ser ud som om det kan ÆDE min maskine, og spytte det ud igen!

pr0_spect
06-08-2005, 04:02 PM
Det står jo også først til at komme i Q4 2005 ! :)

Smiley
06-09-2005, 10:23 AM
sjovt, jeg troede det stod til næste år oO

Men det er da fedt nok at høre om spillene før de kommer. Så er der noget at glæde sig til ^^

pedro11
06-10-2005, 12:07 PM
det spil ser ud som om det kan ÆDE min maskine

Er der nogle der kender "minimum system requirements"?

Jeg har ledt/søgt.

Smiley
06-13-2005, 09:10 AM
Du kan som minimum regne med Doom 3 requirements da den kører på den engine.

Og så igen, hvis den siden er blevet forbedret, måske?

Så kan det være de er faldet, men eh, det tvivler jeg på.

Et gæt ville nok være 2.8 P4, et X600 Radeon og cirka 1gb RAM for at køre det stabilt.

Vi snakker nok 3.4 / 3.6 P4 x800pro (på det tidspunkt nok et endnu bedre kort)og i hvert fald en gig RAM... for at køre det temmelig flydende på højeste settings.

Men det er gætterier..

free4all
06-13-2005, 12:05 PM
endnu et kedeligt fps med et tweeked gameplay.
I bund og grund er det jo det samme som doom 1 2 3 og alle de andre FPS.

I gamle dage når man kom hjem med et spil til sin C64 så tænkte man "hvad mon dette her spil går ud på?"

I dag har alle spil samme gameplay. Prey er et ud af mange. Det er ikke andet end wolfenstein om igen med bedre grafik og lidt tweeks.

jeg glæder mig til den dag hvor de begyner at udvikle nye gameplays igen.

Smiley
06-14-2005, 09:16 AM
Tjae, Prey har måske ikke den mest sindsoprivende historie, hvis det ikke var fordi vi ikke havde fået noget som helst at vide om den??

Det som jeg får ud af Prey, er de ideer og muligheder de har hevet ud..

Indtil videre er den største sjover tyngdekraft.
Det er vist flere steder hvor ens person går på loftet, eller på siden, samt en lille "måne" hvor man går rundt om den, som om den har sin egen tyngdekraft.

Derudover, ser det ud som om der er en mængde puzzels med, hvilket for mig er en god ting, for det har der manglet en god del af i lang tid nu...

B.la. ved at udnytte ens "ghost-mode" hvor man kan gå igennem bestemte ting, døre og måske nogle vægge, skal aktivere platformer rundt om, for at flytte sin "rigtige" krop etc...

Så er der Portal teknologien som ser rigtig vel-udtænkt ud, og selvom det er noget vi har set siden Clive Barkers Undying, og Serious Sam, så ser det sgu godt ud i Prey, og det virker som om det bliver en crowd-pleaser.

Udnyttelsen af fysik-"motoren" som vi har set siden Doom3 og Half-Life 2 (Det er D3 der bliver brugt i dette tilfælde) ser ud til også at blive udnyttet den her gang. Bl.a. er der en kube der flyver rundt, den er ikke direkte påvirket af tyngdekraft, men hvis de laver noget i den retning som *er* påvirket kan jeg forestille mig en masse sjove ting man kunne lege med.

Du kan ikke forvente nye og innovative gameplays hver gang der kommer et spil! Mange af genrerne er allerede "fundet", så det er blevet sværere at finde på noget nyt, derudover så hvorfor skulle de gøre det?
Det andet sælger jo fint =)

Men du kan glæde dig til Spore og Hellgate London.
HGL er godt nok en shooter, men som det står nu bliver det en shooter blandet med Diablo 2, skills, random items, etc. og for mig er det fint nok, bare der er en god historie bag også =)