PDA

Se fuld version : Hjælp til Shareaza

steelman
06-07-2005, 11:42 AM
Hej, (undskyld hvis det er den forkerte sted jeg har postet indlægget :? )

Jeg har installeret Shareaza (v. 2.1.0.0) men jeg kan overhoved ikke få det til at fungere. Når jeg starter programmet, står der bare hele tiden "Connecting to the network..." i nederste venstre hjørne.
Jeg har prøvet at finde hjælp på shareaza.com, men har ikke fået noget til at fungere.

Jeg skal måske lige sige, at jeg sidder på et kollegienet hvor vi har internet igennem. Jeg har så en router (D-link DI-604) sat til, som jeg bruger da jeg har trådløst netværk. Jeg har åbnet portene i min router, men kan administratoren af kollegienettet have blokkeret for P2P programmer?

/Steelman

gathering
06-07-2005, 11:45 AM
det er muligt at admin ikke har åbnet de porte du skal bruge

steelman
06-07-2005, 11:46 AM
det er muligt at admin ikke har åbnet de porte du skal bruge
Okay - øv! Og så er der bare ikke noget at gøre ved dét?

gathering
06-07-2005, 11:49 AM
tror jeg ikke for du kan ikke få admin til at åbne den port og hvis programmet ikke kan køre passiv så kan du ikke bruge det du kunne skifte til BT den er ikke så krævende med om porten er åben eller lukket

steelman
06-07-2005, 11:50 AM
tror jeg ikke for du kan ikke få admin til at åbne den port og hvis programmet ikke kan køre passiv så kan du ikke bruge det du kunne skifte til BT den er ikke så krævende med om porten er åben eller lukket
Nej - har egentlig heller ikke lige lyst til at ringe til ham og spørge om han vil åbne for en port til P2P-program :D
Hvad er BT?

gathering
06-07-2005, 12:05 PM
bittorrent

steelman
06-07-2005, 12:09 PM
også et p2p-program? (sorry - kender ikke lige så meget til det her :? )

gathering
06-07-2005, 12:11 PM
ja du kan finde en god guide til det her på