PDA

Se fuld version : The Pirate Bay v. 2.0

AmbY
06-03-2005, 12:57 AM
Ja så kom den endelig, version 2...

og hvad kan man sige til det mere end det bare er kanont, jo der er stadigt visse "glitz" der lige skal fixes af dem, nogle af de mere væsentlige:

§1, Når man lukker den op første gang "Auto-Detecter" den at den skal være "på dansk", MEN hvis man så går ind i "login" så ændre den det selv til Engelsk igen.

§2, Der står MiB, nu kan det godt være det er meningen for med KiB, der er det rigtigt nok, men er altså ret sikker på det andet skal forkortes; MeB. (Hvis det overhovedet skal hedde andet end MB, tror slet ikke det er "lovligt" det andet der, men hva det er en fejl!)

§3, Når det er sådan at man går ind på siden http://www.thepiratebay.org så er det sådan at man loader "start siden" som det eneste, der efter kan man f.eks. trykke på "Browse Torrents" og der efter loader den "...browse.php" siden og samtidigt de underliggende kategorier! (altså en ting der gør at når man er noget til browse.php siden så har man loaded alt det nyeste der er på de undersider der er der efter.) Og det er VILDT SMART (synes jeg seriøst det er!) Men desværre er det så sådan at hvis man trykker ind på "programmer" så loader man den side vildt hurtigt, men går man så tilbage, så skal den DESVÆRRE loade det hele igen, ikke fordi det er en fejl, men fordi den vil sørge for at man igen har alt det nyeste! Og jeg kan godt se det er smart, men seriøst vil jeg hellere undvære de måske 20 torrents der kan komme i løbet af den tid jeg er inde og tjekke det andet ud, end jeg vil have den skal loade det hele igen. (Det er så bare min mening, havde det ikke været fordi at der er så mange inde på siden havde det andet her sikkert godt kunne lade sig gøre, så havde man sikkert kunne loade det hele på en 10-20sekunder, og det er til at leve med!)

Nå men ikke flere fejl, det er der ingen grund til, det mest væsentlige er at det hele det virker, og det er meget velovervejet den måde det er sat op på, og skal jeg være ærlig så er den forside der er et kanont "cover", ved godt det lyder dumt, men seriøst 3 af mine venner trode det var en søge-side ala google.com fordi den minder så meget om den slags! og det er kanont! Men ellers 11 af 12 til Thepiratebay.org's nye udseende, det er kanont! Og næste umuligt at overgå!

mvh.dk amby