Se fuld version : LimeWire
veGaz
06-02-2005, 10:55 AM
Jeg ville bare lige høre om jeres erfaring med LimeWire, hvis der da overhovedet er nogen der bruger det? :)
Mine erfaringer er at det er supergodt program: Henter med god hastighed til alle filer, og kan finde det meste. Fandt i hvert fald det jer skulle bruge, som jeg ikke har kunne finde på andre sider/programmer, på under 10min :)
Min erfaring er ret dårlig, da jeg prøvede det fandt jeg kun fake-files.
veGaz
06-02-2005, 02:08 PM
Min erfaring er ret dårlig, da jeg prøvede det fandt jeg kun fake-files.
Jeg har ikke fået nogen fake filer :) Og har trods alt hentet nogle stykker nu.
barca
06-02-2005, 03:06 PM
øhhh kan ikke se hvorfor man skulle bruge Limewire, når det er det "samme" som Bearshare, aldså ikke det samme, men man finder det samme, da de kører på samme netværk...
Med Bearshare kan man slå til sådan at ingen andre kan se ens sharedfolder, og der ved undgå de støre bøder :) (skal dog lige siges at det ikke er nogen 100% sikkerhed, men godt på vej :wink: )
øhhh kan ikke se hvorfor man skulle bruge Limewire, når det er det "samme" som Bearshare, aldså ikke det samme, men man finder det samme, da de kører på samme netværk...
Med Bearshare kan man slå til sådan at ingen andre kan se ens sharedfolder, og der ved undgå de støre bøder :) (skal dog lige siges at det ikke er nogen 100% sikkerhed, men godt på vej :wink: )
Barca, der er stor forskel på de to klienter, og der er da mange grunde for at vælge den ene frem for den anden. Fx at LimeWire kører på Java, og det gør BS ikke.
selector
09-05-2005, 05:20 PM
bearshare
VowOfSilence
11-08-2005, 03:33 PM
Hvorfor ikke bare downloade Pro? :roll:
Michel
11-08-2005, 05:22 PM
Hvorfor ikke bare downloade Pro? :roll:
Fordi man har det :D
Nu lavede jeg det lille trick med at downloade pro versionen som koster penge over et andet fildelingprogram, eMule nærmere bestemt, synes det er lidt ironisk man skal betale penge til licens for et program som giver adgang til at downloade tusindvis af filer uden licens, jeg prøvede så senere den almindelig version for at se hvad forskellen var, pro er ca. 25% hurtigere mere er det sådan set ikke.
Programmet er generelt godt, du finder oftest hvad du leder efter, det er overskueligt og så få's det på dansk (:D)
GoticaDK
01-24-2006, 10:53 PM
Nu lavede jeg det lille trick med at downloade pro versionen som koster penge over et andet fildelingprogram, eMule nærmere bestemt, synes det er lidt ironisk man skal betale penge til licens for et program som giver adgang til at downloade tusindvis af filer uden licens, jeg prøvede så senere den almindelig version for at se hvad forskellen var, pro er ca. 25% hurtigere mere er det sådan set ikke.
Programmet er generelt godt, du finder oftest hvad du leder efter, det er overskueligt og så få's det på dansk (:D)
Nu er jeg jo ikke sikker på om du snakker om bearshare, men hvis det er bearshare versionen du snkker om så er spywaret fjernet i pro versionen
Hehe man kan med deres egne programmer hente betalingsversionerne, synes det er lidt lamt, det ville vel ikke være noget problem at blokere for netop dette søgeord..
Synes også det er meget dobbeltmoralsk at tage penge for et program, som primært er beregnet på at hente andre filer uden at betale for dem (lige meget hvad de selv påstår programmet er til, så er det, det som det bliver brugt mest til)
mrbeautiful
02-21-2006, 09:19 PM
Jeg bruger selv Limewire til at download musik hvis jeg f.eks kun vil have et nummer, ellers bruger jeg bittorrent.
Jeg har prøvet at sammenligne BearShare og Limewire, og jeg ved godt at de kører på samme netværk, men jeg syntes det gik bedre med LimeWire,(bruger pro.)
Men måske er det bare indbildning(?)
Syntes bare at LimeWire tager lidt for mange ressourcer.
Og det med shared folder og sådan noget, jeg har kun ca. 10 filer i min shared folder af gangen, så det bliver jeg nok ikke snuppet for :wink:
Kenney
02-22-2006, 05:22 PM
Har både gode og dårlige erfaringer... har fået mange lækre ting men også en masse virus...
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.