PDA

Se fuld version : erfaringer med giganews

ff
05-30-2005, 07:51 PM
jeg har giganews som udbyder af newsposting,
koster 25dollar pr md for ubegrænset adgang,(4tråde)
hvis man ikke har visa, kan man også bruge visa electron, men husk at sætte ca 200kr af hver md, på den konto, de trækker automatisk pengene
bruger newsleecher, kan sættes i opsætning til bruge 4 tråde, det er vigtigt, hvis man vil ha max hastighed.
kører med en 8mbit forbindelse får ca 671kb op 840kb i sek giganews holder hvad de lover
bruger til søge med http://www.newzbin.com men gælder ikke for danske newsgrupper som udbyder film med dansk sub
men her nogle newsgrupper som udbyder film med dk sub
alt.binaries.dvd.image
alt.binaries.nordic.dvdr
alt.binaries.dvdrs
dk.binaer.film
giganews har kørt godt i de 3mdr jeg har været på
det er mine erfaringer med giganews
hvordan er jeres erfaringer med newsgruppeudbyder

BeatPirate
05-30-2005, 08:59 PM
Det emd at de trækker automatisk fra din konto hvis du betaler med kort, er vist ret generelt.

Jeg har selv prøvet både AstraNews og EasyNews, og har været ovenud tilfreds med dem begge, både hvad angår retention og completion.
Easynews har dog en rigtig fed funktion, nemlig webadgang til NG.
Jeg skifter lidt imellem de to, og pt. bruger jeg AstraNews.

Kort sagt; jeg kan kun anbefale dem begge. De har hver deres fordele, og jeg har svært ved at finde ulemper.

rockybalboa
07-25-2005, 12:48 AM
der er en mand fra GN som har udtal at NH er den bedste/billigste unset der er

Anonym
07-27-2005, 10:19 AM
der er en mand fra GN som har udtal at NH er den bedste/billigste unset der er

Hvad NH ?

aL
07-27-2005, 11:06 AM
NH = NewsHosting.. Som jeg ikke kan anbefale! -jeg har lige skiftet fra NH til powerusenet, NH var nede i 3 dage, og det dur bare ikke når det er en betalingsservice. Der var mange der skiftede fra NH.

GigaNews er derimod den provider der har det KLART bedste omdømme, speeds, retention, ja kort sagt så fåes det ikke bedre. Prisen er også den højeste, men man betaler for hvad man får.