Se fuld version : Grand Theft Auto San Andreas! - Efterlysning
Don Diego
05-30-2005, 11:20 AM
Findes der et PC crack til Grand Theft Auto - San Andreas?
Smiley
05-30-2005, 01:48 PM
Er det allerede ude?
lol... jeg må til at komme hjem i min lejlighed noget oftere!
www.megagames.com
www.gamescopyworld.com / www.gamecopyworld.com
(En af dem virker)
ellers kan jeg ikke huske andre crack-sites..
Hvad, er den allerede ude på nettet?
Kazaam
05-30-2005, 03:28 PM
Ja, den er faktisk på emule. Skal dog slet ikke kunne sige om det virker.
Den hedder: Gta.San.andreas.full.game.Pc(cd1,cd2,cd3,cd4).iso
Og den fylder over 3 gb, så det kunne da godt være rigtigt
install_Wizard
05-30-2005, 03:29 PM
det kunne også være en meget stor virus.. eller en sindsyg stor mængde spyware.
Det er IKKE ude endnu! Man skal ikke kigge efter nye eller kommede releases på Emule, men på www.nforce.nl eller et af de store 0day sites..
Christian
05-30-2005, 07:07 PM
Garanteret fake.
Garanteret fake.
2000120020300303% fake!
Don Diego
05-31-2005, 12:54 PM
I virker ret enige om at det er fake, hvis der overhovedet skulle være noget derude.
Jeg ved ikke noget om cracks til PC spil på nettet, men det lyder som om der ikke kan være crack releases indtil efter spillet er udgivet?
Korrekt Don Diego..
Det udkommer meget snart, det rammer butikkerne den 7.! PC brugere kan håbe på at Rockstar ikke benytter StarForce4 beskyttelse, for så vil det tage tid at knække! Jeg tror dog ikke at de vil benytte den beskyttelse da den er blevet kritiseret KRAFTIGT..
Korrekt Don Diego..
Det udkommer meget snart, det rammer butikkerne den 7.! PC brugere kan håbe på at Rockstar ikke benytter StarForce4 beskyttelse, for så vil det tage tid at knække! Jeg tror dog ikke at de vil benytte den beskyttelse da den er blevet kritiseret KRAFTIGT..
Hvilken slags beskyttelse er det nu ligeee at det er? :oops: hehe
TheGodfather
05-31-2005, 10:12 PM
En fandens hård nød at knække, da den som jeg husker det, blandt andet kunne finde på at spærre cd'en bare på grund af nogle ridser. Hvilket jo gør den ret så overbeskyttende :wink:
barca
05-31-2005, 10:24 PM
øhhh er der nogen her inde som spiller CM5 (mener jeg det er)
Det udkom noget tid på nettet før det udkom i butikkerne i verden...
Det kunne jo godt være en spil tester som har "udgivet" det? ;)
øhhh er der nogen her inde som spiller CM5 (mener jeg det er)
Det udkom noget tid på nettet før det udkom i butikkerne i verden...
Det kunne jo godt være en spil tester som har "udgivet" det? ;)
Nu er jeg ikke helt sikker på hvad du mener.. CM5 kom på nettet lang tid før det kom i butikkerne, men det er ikke sket med San Andreas.. -igeb, kan man gå ind på www.nforce.nl og se hvad der er blevet releaset af de forskellige grupper den seneste tid!
Hvornår spil (og alt andet) kommer i butikkerne, er blot et guideline for hvornår vi kan hente det på nettet :D -vi får det selvfølgelig før denne dato :D
Jeg vil bare lige bringe en gammel tråd op for at fortælle at GTA:SA er ude både til Xbox og PC (Gå efter HOODLUM releaset til PC)..
PackedManiac
06-07-2005, 09:10 PM
Der er også en DVD-Clone ud af MDeth.
ZuCkZ
06-07-2005, 09:37 PM
Der er også en DVD-Clone ud af MDeth.
Yes den ligger på TPB
pr0_spect
06-07-2005, 10:38 PM
og usenet
PackedManiac
06-07-2005, 10:51 PM
Yep :D
Har også hentet Hoodlums crack fra usenet gad nemlig ikke at gå igennem det her:
unpack
mount image with 3.47 Daemon tools
install
disable your optical drive in the device manager or plug out it
mount the image to the drive letter what the game ask!
play
enjoy
ZuCkZ
06-07-2005, 11:03 PM
Nu er kommet en rigtig på ed2k. Af hoodlum på en isofil
D.P.T
06-08-2005, 05:20 PM
Heysa jeg er også igang med at hente den fra Torrentbytes. Men de snakker vist om at der er en del fejl?
Nogen der kan bekrafte dette?
Noget med crash i mission 3?
Mvh DPT
Kokus fugl
06-08-2005, 06:24 PM
Skriv endlig tilbage vis det er det rigtige..
HereticMind
06-08-2005, 07:46 PM
Grand.Theft.Auto.San.Andreas-HOODLUM
^--- virker ganske fint, også udover mission 3 :)
Og hvis i har brug for det er der også :
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Scanned.Covers-iND
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.NOCD-iND
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Money.Trainer-ReeBSaW
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Foreign.Languages.Fix-HOODLUM
pr0_spect
06-08-2005, 08:39 PM
Hvad er fejlen med mission 3 ? hvad sker der ? Er det en overkommelige fejl?
nogen der har et savegame som er så langt at i har adgang til flyene?.. gider ik spille spillet.. vil bare cruise :)
ZuCkZ
06-08-2005, 11:50 PM
Hvad er fejlen med mission 3 ? hvad sker der ? Er det en overkommelige fejl?
ja, om der er et problem der kunne være interessant at vide :?
pr0_spect
06-09-2005, 01:56 AM
Jeg har ikke oplevet nogle problemer indtil videre..
Der er flere og flere der siger de har problemer rundt på diverse BitTorrent-trackere - ved ikke helt om jeg tør at downloade den... :roll:
ZuCkZ
06-09-2005, 09:05 AM
Der er flere og flere der siger de har problemer rundt på diverse BitTorrent-trackere - ved ikke helt om jeg tør at downloade den... :roll:
mener du deres nedtider?
f.eks. fra TB
We apologize for any inconvenience in the unexpected downtime recently. We experienced server issues that were beyond our control. The service technician got out there as soon as he possibly could. Thank you all for your understanding and patience. We would like to thank the technician for going out for us. //Staff
Tror ikke der er nogen umiddelbar fare.
mener du deres nedtider?
f.eks. fra TB
We apologize for any inconvenience in the unexpected downtime recently. We experienced server issues that were beyond our control. The service technician got out there as soon as he possibly could. Thank you all for your understanding and patience. We would like to thank the technician for going out for us. //Staff
Tror ikke der er nogen umiddelbar fare.
Nej - problemer med spillet...
Fx:
Anyone else have issues running the game? Replaced the .exe with crack .exe played for about 20 mins screen locked up, rebooted can't start game again. Double clicking on gta_sa.exe, desktop shortcut or start menu entry nothing happens. Very odd, no other issues with my computer, bad crack maybe?
Men så er der nogen der siger at man bare skal bruge Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Foreign.Languages.Fix-HOODLUM, og så virker det ;)
pr0_spect
06-09-2005, 05:28 PM
De mennesker har godt nok ik haft nogen tålmodighed så :|
Jeg har haft samme problem men lader den stå 5 sek så spiller den videre.. sker ca hver 40. min
Igzaw
06-10-2005, 12:09 AM
har 0 problems what so ever
har 0 problems what so ever
Hvilken en af de mange forskellige torrents har da hentet ... bare lige for ikke at spille sin tid :wink:
pr0_spect
06-10-2005, 11:27 AM
Du spilder ikke din tid på nogen af dem... Jeg oplevede første gang jeg spillede da at skærmen pludselig blev en masse farver også sort... men det forsvandt efter 3-4 sek.... Og dette problem er faktisk helt væk nu her 2. gang jeg spiller det..
Okay min søsters kæreste har hentet en, men han må/kan ikke instalere den. ved ik hvilken han har hentet. nogen der har en evt. løsning på det?
pr0_spect
06-11-2005, 10:23 AM
Jo ikke meget info man får :P
stiftmeister
06-12-2005, 08:22 PM
jeg synes det er pisse irriterende at ligemeget hvilken torrent jeg tar. ligger den på de lorte 5-20 kb/s
ja det går sku da vold langsomt..
ZuCkZ
06-13-2005, 01:28 PM
min crasher, når jeg starter nyt spil :?
tror sku bar ejeg køber det lort.. 300 boks burte man godt kunne undvære for verdens fedeste spil
Insano
06-14-2005, 03:47 AM
Jeg hentede min version fra Torrentbytes.net og fandt derefter "Grand Theft Auto (GTA) San Andreas extras" på TPB hvor jeg brugte filen fra mappen "Grand.Theft.Auto.San.Andreas.No-CD-HOODLUM" til at cracke spillet... og det hele fungerer perfekt!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.