Se fuld version : Newsleecher med SuperSearch
Don Diego
05-28-2005, 03:21 PM
Hej folks
Jeg vil gerne prøve nyhedsgrupper, men...
Er der en guide til Newsleecher med SuperSearch et sted?
Hvordan kommer man i gang?
Har du tænkt dig at betale for supersearch? For jeg tror ikke at det er muligt at SpuerSearch'e uden at betale..
Ellers er det bare at søge på et filnavn..
Du kan prøve at søge på:
S-W-R-O-T-S
^^det er den nye Star Wars 3 med dk undertekster.
K-O-H
^^Det er Kingdom Of Heaven, også med danske subs!
Begge to er TC releases (dvs at de er tager digital fra en film rulle, det er den bedste kval du får før DVD!).
Don Diego
05-29-2005, 01:44 AM
Har installeret newsleahcer og abonneret på en nyhedsgruppe.
Er inde og "update" en gruppe og får en masse resultater. Det ser ud til at den skal finde 3,3 milioner og er kun nået til 900.000.
Jeg kan vælge filer at sætte i køen, men intet sker når jeg vælger Resume på en fil.
Hvordan kommer jeg igang med DL?
Don Diego
05-29-2005, 02:13 PM
Man skal tilsyneladende vente til listen er opdateret!
Har hentet adams æbler men det går galt under udpakningen af filerne:
! D:\DVD\adams\dfg-adams.r66: Packed data CRC failed in dfg-adams.img. The volume is corrupt
Den fuldører alligevel udpakningen og kommer med ny besked:
! CRC failed in dfg-adams.img. The file is corrupt
og sletter så .img filen når den er kørt færdig!
Er det bare ærgeligt eller kan man gøre noget?
Læs her: http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=256
Don Diego
05-29-2005, 03:15 PM
Fedt nok men med mit DL var der faktisk 9 par2 filer. Ved ikke om de kan bruges men nu følger jeg guiden...
par2 filerne laver de .rar filer der ikke virker! -derefter kan du pakke rar filerne ud, og du får en HEL og komplet fil du enten kan brænde eller mounte..
Don Diego
05-29-2005, 09:35 PM
har fulgt guiden men den siger der intet er at reparere...
Don Diego
05-29-2005, 10:13 PM
Har slettet adams æbler. Gad ikke bruge mere tid på den.
Har hentet solkongen men den finder 94 fejl ved udpakningen. Sammen med DL af solkongen var en par2 fil som jeg kørte i quickpar. Mangler 30 blokke og finder 5 beskadigede! Ja ok men hvad gør jeg ved det?
Don Diego
05-29-2005, 10:47 PM
ok læste i en anden tråd man skal vælge den mindste par2 fil. Det har jeg gjort og den er igang med at reparere. Og det ser ud til at tager mere end 1 time!
De her nyhesdgrupper er vist ikke lutter lagkage...
pr0_spect
05-29-2005, 11:22 PM
Lige præcis Solkongeng og Adams Æbler har været "pretty nuked" __/ Jeg har også haft hentet dem og har haft samme fejl... Det sker desværre at nogle filer er for beskadet... Du har vist haft en uheldig start
techie
05-29-2005, 11:39 PM
Til at starte med skal man vælge en ordenlig news udbyder. Der er utrolig forskelle imellem de forskellige udbydere og hvor mange filer der er komplette.
Den ubestridte konge lige nu ser jeg som Giganews. Der er utroligt få postings der ikke er komplette og de andre har få fejl i forhold til f.eks Usenetserver.
Don Diego
05-30-2005, 09:52 AM
Ser ud til jeg har været uheldig.
Jeg abonnerer på newshosting. Den er vist god.
Jeg prøver at hente en ny film så må vi se...
Der er da ikke noget at gøre ved at der er et par incompletes, dem kan par2 filerne lave uden problemer!
I don't see what the fuzz is about.. -Hvis du bare havde sat dig ind i tingene fra start af, så ville I have haft hentet QuickPar samtidig med at I hentede NewsLeecher!
Jeg har også Newshosting og jeg er tilfredse med dem, der er et minimalt antal af incompletes, jeg henter som regelt kun de første 3 par2 filer (just in case). En grund til at der er et stort antal incompletes kan være at uploaderen har et dårligt hosting firma (men det er ikke sagen med Adams Æbler eller Solkongen!)..
pr0_spect
05-30-2005, 06:37 PM
Der er da ikke noget at gøre ved at der er et par incompletes, dem kan par2 filerne lave uden problemer!
I don't see what the fuzz is about.. -Hvis du bare havde sat dig ind i tingene fra start af, så ville I have haft hentet QuickPar samtidig med at I hentede NewsLeecher!
Nå kan de det :O
Desværre var det sådan i disse tilfælde at der ikke var nok par filer til at reparere arkiverne...
brug http://www.newzbin.com i stedet for supersearch i newsleecher den er bedre
Nå kan de det :O
Desværre var det sådan i disse tilfælde at der ikke var nok par filer til at reparere arkiverne...
Ehh ja... Jeg har også hentet det Adams Æbler releaset, og der kunne jeg sagtens reparere/udpakke filen.. -så enten er det din provider den er gal med, ellers er det dig der ikke kan finde ud af det!
Det kan godt være at der er blevet postet ekstra par2 filer i gruppen, eller at alle par2 filerne ikke var er inkluderet i nzb filen..
brug http://www.newzbin.com i stedet for supersearch i newsleecher den er bedre
NEJ! SuperSearch er uundværeligt hvis man vil have det optimale ud af usenet.. Men velkommen til forummet ff ;)
pr0_spect
05-30-2005, 11:01 PM
Ehh ja... Jeg har også hentet det Adams Æbler releaset, og der kunne jeg sagtens reparere/udpakke filen.. -så enten er det din provider den er gal med, ellers er det dig der ikke kan finde ud af det!
Det kan godt være at der er blevet postet ekstra par2 filer i gruppen, eller at alle par2 filerne ikke var er inkluderet i nzb filen..
Jeg ledte efter flere... Kom ingen de næste 10 dage eller sådan... Du ved da ik om det var det samme release ? Jeg siger bare at når nu han ik kan få det til at virke kunne det godt være samme release...
Jeg har 1.1TB og har brugt nyhedsgrupper i snart 6 måneder... Så jo det kan jeg :P
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.