PDA

Se fuld version : EliteTorrents.org - Lukket!

Psilocybin
05-25-2005, 05:50 PM
Kunne ikke lige finde en anden tråd om dette emne.

ELITETORRENTS.ORG ER BLEVET LUKKET, NOOOO!!!

http://www.elitetorrents.org/

_Case_
05-25-2005, 05:57 PM
hvorfor det?

Psilocybin
05-25-2005, 06:01 PM
Hvorfor, hvad?

tek
05-25-2005, 06:14 PM
ELITETORRENTS.ORG ER BLEVET LUKKET, NOOOO!!!

Ja, det er TOTALT LATTERLIGT !!! :evil:

Nu skal man til at opbygge en ordentlig rating på et nyt site, som bliver lukket om et par uger :(

Nogen det kender en tracker, som ikke ligger i usa / andre vi-er-i-lommen-på-hollywood lande, og hvor folk ikke kun leecher, som fx på piratebay?

//michael

_Case_
05-25-2005, 06:34 PM
Hvorfor, hvad?
hvorfor den lukker

____edit_____
nå, jeg så lige hvorfor, på deres site.
btw "Individuals involved in the operation and use of
the Elite Torrents network are under investigation
for criminal copyright infringement" betyder det vi får et problem med noget copyright, og skal til at betale en masse penge??

PackedManiac
05-25-2005, 06:48 PM
Den er IKKE lukket. Den er DNS-hacket.

Will be up soon :wink:

tek
05-25-2005, 07:00 PM
Den er IKKE lukket. Den er DNS-hacket.

Will be up soon :wink:

Er du sikker? Det ligner godtnok heller ikke MPAA's forside fra tidligere lukninger...

Jeg krydser fingre

//michael

ax3
05-25-2005, 07:02 PM
Hvis man tracer den nye ip, går den tilbage til et .gov domæne så tror den er god nok...! :(
Er der nogle farer for at de kigger i bruger databaserne hvis man har benyttet sig af siden?
Hvad vil i evt. råde til at man gør?

Hop (ms) (ms) (ms) IP Address Host name
1 0 0 0 66.98.244.1 gphou-66-98-244-1.ev1.net
2 0 0 0 66.98.241.4 gphou-66-98-241-4.ev1.net
3 0 0 0 66.98.240.3 gphou-66-98-240-3.ev1.net
4 2 1 2 64.245.101.57 -
5 2 2 1 64.1.2.85 p3-0-0.mar1.houston4-tx.us.xo.net
6 7 9 7 65.106.4.201 p4-1-0.rar1.dallas-tx.us.xo.net
7 39 39 39 65.106.0.14 p6-0-0.rar2.la-ca.us.xo.net
8 39 39 39 65.106.5.50 p1-0.ir1.la3-ca.us.xo.net
9 40 44 41 198.32.251.73 lax-px1--xo-ge.cenic.net
10 40 49 39 137.164.22.5 dc-lax-dc2--lax-dc1-ge--2.cenic.net
11 40 40 40 137.164.22.43 dc-tus-dc1--lax-dc2-pos.cenic.net
12 42 43 42 137.164.24.174 dc-sdsc-sdsc2--tus-dc1-ge.cenic.net
13 43 43 44 132.249.30.10 medusa.sdsc.edu
14 43 43 43 192.31.21.68 www.dhs.gov

PackedManiac
05-25-2005, 07:10 PM
Det er meldingen fra admin.

Man kan også læse om det hos Slyck:

http://www.slyck.com/news.php?story=801

Psilocybin
05-25-2005, 08:15 PM
I bunden af siden står der også:

RTJKJAS

FreakPower
05-25-2005, 08:25 PM
lyder lidt underligt.. men er der ikke noget med at trackeren stadigvæk er oppe.. så lyder det lidt underligt..

FFF
05-25-2005, 09:08 PM

its confirmed the FBI was in the game
uheldigvis

Christian
05-25-2005, 09:11 PM

uheldigvis
Det står absolut ingen steder i den nyhed, eller på forummet. De er i gang med at kontakte FBI for en sikkerheds skyld, og de har ikke lavet en update.

Jeg er 99.99% sikker på at det er en hoax.

Du burde undersøge tingene nærmere FFF, før du skriver sådan noget. Det er sådan rygter opstår og spreder sig. :roll:

FFF
05-25-2005, 09:40 PM

uheldigvis
Det står absolut ingen steder i den nyhed, eller på forummet. De er i gang med at kontakte FBI for en sikkerheds skyld, og de har ikke lavet en update.

Du burde undersøge tingene nærmere FFF, før du skriver sådan noget. Det er sådan rygter opstår og spreder sig. :roll:

jeg håber du har ret men ved det er forkert.
ET er lukket af FBI.

FreakPower
05-25-2005, 10:01 PM
må man så lige vide hvor du har den viden fra FFF ??

Christian
05-25-2005, 10:04 PM

uheldigvis

ET er lukket af FBI.
FFF, jeg har jo skrevet i mit sidste indlæg at det du skrev ikke er BEKRÆFTET endnu. Læs nu nyheden igennem, og citer dét sted det står (hvor det bekræftes), for jeg tror ikke du har læst det hele igennem.

Stop med at sige at de er lukket af FBI når folkene på forummet har fundet konkrete beviser på, at det er en hoax.

Glæder mig til dit næste indlæg hvor du citerer det (de) steder hvor det står, at de ER blevet lukket af FBI.

PackedManiac
05-25-2005, 10:07 PM
Det ser desværre ud til at være bekræftet nu:

hxxp://www.ice.gov/graphics/index.htm

:(

banjobouner
05-25-2005, 10:08 PM
Kan MPAA så gå ind og se alle deres logge, og så knalde alle der har brugt det.. eller kan de kun se at man har downloadet torrentem..

Christian
05-25-2005, 10:09 PM
Jamen, så er det jo bekræftet. :cry:

Wait a sec, hvad er jeg ked af, jeg bruger jo ikke BT :D

PackedManiac
05-25-2005, 10:14 PM
Kan MPAA så gå ind og se alle deres logge, og så knalde alle der har brugt det.. eller kan de kun se at man har downloadet torrentem..

Serverne er så vidt jeg er informeret et sted i Holland. Den del af ET staff som boede i USA har fået deres huse ransaget.

Det er dog, efter min mening, fjollet at tro at ICE og FBI har planer om at gå efter 133.000 brugere udenlandsk. Det har de ikke jurisdiktion til.

FFF
05-25-2005, 10:17 PM
Det ser desværre ud til at være bekræftet nu:

hxxp://www.ice.gov/graphics/index.htm

:(

you are to fast for me :(

FFF
05-25-2005, 10:19 PM

uheldigvis

ET er lukket af FBI.
FFF, jeg har jo skrevet i mit sidste indlæg at det du skrev ikke er BEKRÆFTET endnu. Læs nu nyheden igennem, og citer dét sted det står (hvor det bekræftes), for jeg tror ikke du har læst det hele igennem.

Stop med at sige at de er lukket af FBI når folkene på forummet har fundet konkrete beviser på, at det er en hoax.

Glæder mig til dit næste indlæg hvor du citerer det (de) steder hvor det står, at de ER blevet lukket af FBI.

btw hvilke konkrete beviser ???

Christian
05-25-2005, 10:21 PM
btw hvilke konkrete beviser ???

Seems real to you? Good thing you're not in charge. You didn't bother doing a forward lookup on www.dhs.gov did you.

If you did, you'd see something like this.

www.dhs.gov is an alias for www.dhs.gov.edgesuite.net.
www.dhs.gov.edgesuite.net is an alias for a830.g.akamai.net.
a830.g.akamai.net has address 66.77.165.161
a830.g.akamai.net has address 66.77.165.146

Note the difference in IP addresses. So, off to ARIN we go

Search results for: 192.31.21.68

OrgName: San Diego Supercomputer Center
OrgID: SDSC
Address: P.O. Box 85608
City: San Diego
StateProv: CA
PostalCode: 92186
Country: US

NetRange: 192.31.21.0 - 192.31.21.255
CIDR: 192.31.21.0/24
NetName: SDSC-APOLLO
NetHandle: NET-192-31-21-0-1
Parent: NET-192-0-0-0-0
NetType: Direct Assignment
NameServer: DNS1.SDSC.EDU
NameServer: NS0.SDSC.EDU
Comment:
RegDate:
Updated: 1994-12-20

TechHandle: TH60-ARIN
TechName: Hutton, Thomas
TechPhone: +1-858-534-5136
TechEmail: hutton@sdslug.org

# ARIN WHOIS database, last updated 2005-05-24 19:10
# Enter ? for additional hints on searching ARIN's WHOIS database.

Guess the department of homeland security is run out of an EDU in California.

Deconstructor
05-25-2005, 10:36 PM
:cry:

PackedManiac
05-25-2005, 10:41 PM
hxxp://www.fbi.gov/dojpressrel/pressrel05/bittorrent052505.htm

Patetisk..

_Case_
05-25-2005, 11:07 PM
hmm.. øv, men de kan vel ikke gøre noget ved os danskere?

Headshot
05-25-2005, 11:25 PM
nu kan man slet ikke gå ind på den mere der kommer ikke engang den der røde side... men som case siger kan de gøre noget ved os danskere, jeg mener hvis de har fået fat i log filerne kunne de jo godt finde frem til alle brugerende for ens ip var vel også i de logs, men i praktis har de nok ikke råd til at ligge sag an mod 100000, lige pludselig er jeg rimelig glad for at være blevet banned derinde fra pga. jeg havde en for dårlig rate, men det er nok ikke sjovt at være uploader derinde, jeg har set en der havde uploadet 30 tb :shock:

_Case_
05-25-2005, 11:32 PM
nu kan man slet ikke gå ind på den mere der kommer ikke engang den der røde side... men som case siger kan de gøre noget ved os danskere, jeg mener hvis de har fået fat i log filerne kunne de jo godt finde frem til alle brugerende for ens ip var vel også i de logs, men i praktis har de nok ikke råd til at ligge sag an mod 100000, lige pludselig er jeg rimelig glad for at være blevet banned derinde fra pga. jeg havde en for dårlig rate, men det er nok ikke sjovt at være uploader derinde, jeg har set en der havde uploadet 30 tb :shock:

USA har råd til alt.. well, de havde råd til krigen

tek
05-25-2005, 11:40 PM
Selv mpaa er begyndt at bragge om det: http://www.mpaa.org/MPAAPress/

Æv æv æv - det er sikkert fordi de havde star wars III ude alt for tidligt - og så har jeg ikke engang hentet filmen men betalte i dyre domme for at se den i biografen !!

Plus den dumme film lagde deres tracker ned i jeg ved ikke hvor lang tid den sidste uges tid..

Nå; godt man ikke har hentet så meget :?

//michael

_Case_
05-25-2005, 11:47 PM
gemmer de overhovedet logs? syntes jeg har hørt noget om de ikke gør, fordi det ville fylde for meget, da alle brugerne hele tiden klikker rundt på sitet..

zub
05-25-2005, 11:52 PM
Æv æv æv - det er sikkert fordi de havde star wars III ude alt for tidligt - og så har jeg ikke engang hentet filmen men betalte i dyre domme for at se den i biografen !!
//michael

SW3 har uden tvivl noget med det at gøre... er jo ligesom HL2.. det var klart til rel. inden det kom på gaderne, men de var bange for hvad valve ville gøre... vi kan jo lige så godt se de i øjnene.. hvis først folk med økonomien i orden (især i usa) virkelig, virkelig vil have fat i folkene i en rel. gruppe så skal man sku nok grave sig meget langt ned før man kan føle sig sikker.

tek
05-25-2005, 11:59 PM
Selv mpaa er begyndt at bragge om det: http://www.mpaa.org/MPAAPress/

Ovenstående pressemeddelelse indeholder en underlighed:

The MPAA will continue its efforts to work with governments and law enforcement officials to shut down BitTorrent sites across the world from Sacramento to Stockholm.

Jeg troede netop ikke at Sverige anså torrent-trackere som værende ulovlige? Men MPAA's presseafdeling ved måske heller ikke hvad resten af banden laver.. :lol:

Og så skriver de interessant nok:

Sixty percent of all movies never recoup their production and marketing costs which average well over $100 million.

De 60% vil jeg gerne tro; men de $100 mil for en gennemsnitsfilm synes jeg dog lyder idiotisk højt?

//michael

tek
05-26-2005, 12:16 AM
www.ice.gov har lavet en flot video af hvor let det er (var) at bruge elitetorrents.org til at hente star wars III - bortset fra:

- at den film de "henter" er en trailer,
- at de benytter ca samme link-beviser som Johan S,
- at deres bruger er Xtreme User hvilket vil sige, at de har seeded adskillige Gb (et det lovligt?),
- at de tilsynesladende ikke kan hitte ud af at komprimere, og
- at deres server kunne lære noget af fildelerne - den "seeder" tudselangsomt.

Istedet har nogle foretagsomme folk lavet denne torrent: http://www.huuhaa.info/clip0035.avi.torrent

Andre end undertegnede, der kan se ironien? :shock:

//michael

nobody
05-26-2005, 11:26 AM
Nu bliver det spændende hvornår turen kommer til TB http://www.torrentbytes.net/ for det må næsten være nr 2 efter ET :cry:

Men det bliver spændende at se hvad fremtiden bringer....

zub
05-26-2005, 12:25 PM
www.ice.gov har lavet en flot video af hvor let det er (var) at bruge elitetorrents.org til at hente star wars III - bortset fra:

- at den film de "henter" er en trailer,
- at de benytter ca samme link-beviser som Johan S,
- at deres bruger er Xtreme User hvilket vil sige, at de har seeded adskillige Gb (et det lovligt?),
- at de tilsynesladende ikke kan hitte ud af at komprimere, og
- at deres server kunne lære noget af fildelerne - den "seeder" tudselangsomt.

Istedet har nogle foretagsomme folk lavet denne torrent: http://www.huuhaa.info/clip0035.avi.torrent

Andre end undertegnede, der kan se ironien? :shock:

//michael

ET har 133.000 brugere... en ret stor del må antages at have interresse i den video. dertil kommer alle andre som også ku tænkes gerne at ville se den.

det som ice.gov oplever lige nu er nok ret meget li det som PB oplevede da suprnova blev lukket... man kan vel også kalde det en mild version af slashdot effekten =)

Cypher00D
05-26-2005, 12:40 PM
Så nåede nyheden til lille danmark også.

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=28329

Hva er chacerne for at få nogen på nakken hvis man har været medlem på sådan et site der bliver lukket?

Lauws
05-26-2005, 01:31 PM
chancen for at få nogen på nakken er ekstremt lille medmindre du var Power User. Det tager altså stadig en hel del mandskab og tid at kigge logs for 133.000 brugere igennem.

Cypher00D
05-26-2005, 01:34 PM
chancen for at få nogen på nakken er ekstremt lille medmindre du var Power User. Det tager altså stadig en hel del mandskab og tid at kigge logs for 133.000 brugere igennem.

ok. :) ja nu var jeg "heldighvis" ikke medlem på ET men er det på TB og det er jo nok bare et spørgsmål om tid før de os får røvfuld.. :/

Nu må vi se... sys bittorrent er begyndt at bli lidt "varmt" at ha med at gøre... :S

zub
05-26-2005, 02:13 PM

ok. :) ja nu var jeg "heldighvis" ikke medlem på ET men er det på TB og det er jo nok bare et spørgsmål om tid før de os får røvfuld.. :/

Nu må vi se... sys bittorrent er begyndt at bli lidt "varmt" at ha med at gøre... :S

TB har allerede været lukket ned 1 gang.. mon ik de har lært noget dengang og har sikret sig lidt som.. som fx at hoste siden udenfor USA (er da godt nok heller ikke det smarteste man kan gøre)

PackedManiac
05-26-2005, 02:17 PM
Lidt mere info:

[11:29pm]«@ [Bleach]» Ok this is the deal people listen closely
[11:30pm]«@ [Bleach]» This whole ordeal started with a STOLEN workprint form lucas films
[11:30pm]«@ [Bleach]» This promted a FEDERAL investigation on that particular release
[11:30pm]«@ [Bleach]» Now MPAA could not touch ET (civily) but because a CRIMINAL
[11:30pm]«@ [Bleach]» CASE was issued that now changes the RULES
[11:31pm]«@ [Bleach]» lucas wanted someones head on a platter
[11:31pm]«@ [Bleach]» Said it cost the film Big dollars making it a felony
[11:31pm]«@ [Bleach]» Said it was taken over seas to foreign countries
[11:31pm]«@ [Bleach]» thus bringing in ICE
[11:32pm]«@ [Bleach]» NOW someone from ET leaked to the WRONG people that ET had this release up
[11:32pm]«@ [Bleach]» 6 hours prior to its first showin
[11:32pm]«@ [Bleach]» And that it was DL 10k times
[11:32pm]«@ [Bleach]» This focused the CRIMINAL case on to ET
[11:33pm]«@ [Bleach]» (thinking it was probably someone here) BUT NO IT WAS NOT ANYONE FROM ET WHO STOLE THE MOVIE
[11:33pm]«@ [Bleach]» FBI shuts ET down issue warrants for admins PC
[11:33pm]«@ [Bleach]» NOT ALL WARRANTS WERE ET STAFF
[11:33pm]«@ [Bleach]» TWO admins were raided and ONLY their PC was taken
[11:33pm]«@ [Bleach]» NO arrest have been made
[11:33pm]«@ [Bleach]» No other details have been leaked
[11:34pm]«@ [Bleach]» Right now there is still a CRIMINAL case going on with the SW3 WORKPRINT RELEASE
[11:34pm]«@ [Bleach]» Those who DL may have something to worry about
[11:34pm]«@ [Bleach]» BUT for now only those who made it AVAILABLE has to worry about it
[11:35pm]«@ [Bleach]» NOw I DO NOT
[11:35pm]«@ [Bleach]» KNOW what is to become of the logs with the star wars DL
[11:36pm]«@ [Bleach]» I DONT KNOW what Kryl0n is doing
[11:36pm]«@ [Bleach]» or gone to
[11:36pm]«@ [Bleach]» This came from a MOD who called to update someone on what happened to the 2 admins
[11:36pm]«@ [Bleach]» That is it for now

En fejl som FBI, ICE og MPAA også har gjort er at overdrive ET medlemstallet. Der var "kun" 100.000 medlemmer.

hey guys

Sorry but unofficially officially yes ET is down.
Some of the things are still sketchy, and some of the things are false.
Such as saying 133k members .... that the owner is in the netherlands...

the owner and all people associated were in the usa that supposedly got raided. (not sure how many got raided)
The server itself was in the netherlands. There were 100k members.

But coming as a dejavu from TB's old modding days and having the site go down for days with no official confirmation ... I didn't want that to happen to any one I knew. I started at TB... went to ET when TB closed... started as a forum mod and was promoted to admin as the weeks followed.

From all the staff at ET... I want to thank all the members that came over when tb closed, that stayed with us through the downtimes... and to let everyone know that they were appreciated.
But as you all know you can still reach me here or other places I float around frequently also ;-)

So Thank you again everyone for the great times and we all had a blast

There ya go.. :?

z33k
05-26-2005, 02:18 PM
Det var da pokkers - og der går nok ikke lang tid før at andre BitTorrent-trackere også bliver lukket :(

PackedManiac:
Hvad er egentlig grunden til "hxxp" i dine links?

a_la_maraude
05-26-2005, 02:29 PM
hxxp er et lille trick, så den side du linker til ikke kan se hvor du fandt linket.

Bringer man eksempelvis et link til FBI i torrentbytes forum, er man ikke interesseret i at FBI kan se at trafikken kommer fra torrentbytes. Det er noget man sætter firefox op til at bruge...

z33k
05-26-2005, 02:34 PM
hxxp er et lille trick, så den side du linker til ikke kan se hvor du fandt linket.

Bringer man eksempelvis et link til FBI i torrentbytes forum, er man ikke interesseret i at FBI kan se at trafikken kommer fra torrentbytes. Det er noget man sætter firefox op til at bruge...

Aha, så blev jeg lidt klogere... ;)

Og hvordan sætter man det så "op med firefox" ?

PackedManiac
05-26-2005, 02:42 PM
Som a_la_maraude sagde så er nedenstående et såkaldt DIRECT link:

http://www.google.dk/images/firefox/light.gif

Dette er ikke direct:

hxxp://www.google.dk/images/firefox/light.gif

Det er dette heller ikke:

ww2.google.dk/images/firefox/light.gif

Hvis du klikker på et direct link, vil den side som linket viser hen til (eksempelvis ww2.fbi.gov) kunne se i deres referer logs at du kommer fra www.piratgruppen.org .

Firefox har intet med det at gøre, men man kan få et plugin, som læser hxxp:// osv, som http:// links. Kan ikke lige huske hvad det hedder.

Headshot
05-26-2005, 03:26 PM
hvad så hvis man har downloadet sw3 bliver man så sagsøgt

chrunz
05-26-2005, 03:46 PM
hmm. jeg vil nu ikke blive en for glad dansker, min far der er konsulent hos TDC snakked lige med nogen fra TDC som sagde at de nu er gaaet med i at spore dem der har brugt ET... lucky me:) saa jeg ville nok holde lidt lav profil eller bruge FTP eller noget andet indtil at det hele er over...

Psilocybin
05-26-2005, 03:54 PM
VIl det være en god idé at slette sin bruger på TB?

z33k
05-26-2005, 03:59 PM
hmm. jeg vil nu ikke blive en for glad dansker, min far der er konsulent hos TDC snakked lige med nogen fra TDC som sagde at de nu er gaaet med i at spore dem der har brugt ET... lucky me:) saa jeg ville nok holde lidt lav profil eller bruge FTP eller noget andet indtil at det hele er over...

WTF! Er du helt sikker? OMG... :shock:

Men på den anden side - hvordan vil det gøre det? De har jo ikke nogen logs?

FFF
05-26-2005, 04:05 PM

WTF! Er du helt sikker? OMG... :shock:

Men på den anden side - hvordan vil det gøre det? De har jo ikke nogen logs?

din ISP har logs over alt hvad du laver i 5 år
eller det har jeg hørt men mener det er lov

chrunz
05-26-2005, 04:05 PM
Logge det skulle trackerene gerne ikke men man ved jo aldrig om dem der koere det har logget bare for at se om der er en eller anden der har lavet noget lort for at banne ham... man kan vel kun haabe paa at man ikke faar et brev eller at der er nogen der kommer og banker paa...:)

merlinster
05-26-2005, 04:24 PM
YAAAARRRRRRRRRRRR

Christian
05-26-2005, 04:26 PM
YAAAARRRRRRRRRRRR
:roll: Hvad var meningen med dette indlæg?

merlinster
05-26-2005, 04:32 PM
:shock:

Psilocybin
05-26-2005, 04:59 PM
merlinster = spammer!

Psilocybin
05-26-2005, 05:02 PM
Kan man ikke slette sit acc. på TB ?

z33k
05-26-2005, 05:05 PM
Kan man ikke slette sit acc. på TB ?

Nej, eller jo - hvis du sender en besked til en af admins'ne så kan du sikkert godt.

(Ps. du behøver altså ikke skrive to indlæg lige efter hinanden, du kan bruge "Ret"-knappen ;))

PackedManiac
05-26-2005, 05:11 PM
Hvis du virkelig er bekymret og gerne vil have din konto slettet fra TB (jeg mener dog du bekymrer dig uden grund) kan du gå herhen:

//www.torrentbytes.net/faq.php#user4

FreakPower
05-26-2005, 05:32 PM
tror da ikke jeg har noget at frygte.. det eneste jeg har hentet derfra er Winamp.. men det med tdc vil det forresten ikke være ulovligt?

chrunz
05-26-2005, 05:36 PM
tror da ikke jeg har noget at frygte.. det eneste jeg har hentet derfra er Winamp.. men det med tdc vil det forresten ikke være ulovligt?
hvad mener du? det tror jeg ikke, hvis de for en log fil eller andre gode beviser paa at din IP gjorde det, saa vil de jo soege efter dig og sende dig en hilsen... men som mange andre har skrevet saa er der jo ikke saa meget at vaere bange for, med mindre at du har en god grund til det:)

findes der ikke Proxy programmer der foere alt din internet trafik igennem en lang liste af proxys..? dette stykke software ville jeg gerne have:)

banjobouner
05-26-2005, 05:36 PM
Men det med de logs, kan de bruges til noget... De kan se hvem der har hentet torrenten ikk? de kan vel ikke se om de rigtigt har downloadet den?

chrunz
05-26-2005, 05:39 PM
Men det med de logs, kan de bruges til noget... De kan se hvem der har hentet torrenten ikk? de kan vel ikke se om de rigtigt har downloadet den?

well... hente torrent er vel det samme som at hente filen, det er vel din hensigt at hente filen? men som du ogsaa skriver de er ikke sikre paa at du goer det men det er vel en god indikator?

lige en ting til jeg sidder og proever at finde en god proxy til mit firefox og det er ret saa skaeg at lave gaek med Myip.dk:)

nuggler
05-26-2005, 05:50 PM
alle de som dlede starwars 3 da den kom på ET.. Vil de modtage et "lille flot" brev? tror faktisk at rimlig mange fik fat i den.. Og ja.. Er tidligere ET member.. Kommer til at savne den side :cry:

Men damn hvor er Lucas Art en flok whiner.. Tænk på alle de penge de har tjent på filmen allerede?

FreakPower
05-26-2005, 05:56 PM
hvad mener du? det tror jeg ikke, hvis de for en log fil eller andre gode beviser paa at din IP gjorde det, saa vil de jo soege efter dig og sende dig en hilsen... men som mange andre har skrevet saa er der jo ikke saa meget at vaere bange for, med mindre at du har en god grund til det:)

findes der ikke Proxy programmer der foere alt din internet trafik igennem en lang liste af proxys..? dette stykke software ville jeg gerne have:)

Mener det med at tdc kigger på hvad man har lavet, om det ikke er ulovligt..
Men anyway, jeg har da vel ikke noget at frygte for hvis jeg kun har hentet Winamp`?

chrunz
05-26-2005, 06:11 PM
nej jeg tror kun at de gaar efter dem de kan tjene mest paa, jeg tror ikke at de gider bruge tusindvis at kroner paa at finde dig og faa dig til at betale for 1 stk. softwave og en "lille" bøde:) jeg kan skrive dansk igen.. uhh jeg hader MS nogle gang men sådan er det jo:P

Jimmi
05-26-2005, 07:29 PM
Er ved at dø, har slettet alle mine accouts...downloader aldrig mere...har tdc, jeg er satme scared.

Headshot
05-26-2005, 07:41 PM
jeg har hentet tjaa 5-10 film og et par album og noget software fra ET og den ene af filmene var star wars, før jeg blev banned for en uge siden, tror i jeg er i farezonen for blev banned pga dårlig rate

Japsejin
05-26-2005, 07:42 PM
Er meget trist at den side er væk:cry: Var delme en dejlig side... Tror faktisk at jeg vil skifte til noget andet pga alle de problemer med serverne som der har været :(

Nu skriver i alle om de bekymringer i har, med at blive taget for det. Men MPAA har da ingen myndighed i Danmark? Eller er det bare mig der husker forkert? :roll: Og det værste der kan ske er vel en af de skræmmemails der jævnligt bliver udsendt fra en af deres mailroboter? :roll: Eller er det bare mig der igen er helt forkert på den?

foxx
05-26-2005, 07:45 PM
Hvad er egentligt pointen i at oprette sig som bruger hos Torrentbytes / elitetorrents ect.
Når samme filer bliver uploaded på isohunt/torrentspy samt 1000 andre BT tracker site ????

DeePaCk
05-26-2005, 07:49 PM
www.inferbits.com har os valgt at lukke :cry:

z33k
05-26-2005, 07:52 PM
Hvad er egentligt pointen i at oprette sig som bruger hos Torrentbytes / elitetorrents ect.
Når samme filer bliver uploaded på isohunt/torrentspy samt 1000 andre BT tracker site ????

Nu er isoHunt altså en søgemaskine som søger på BitTorrent-trackerne, såsom TB og ET, så derfor er det da klart at torrents'ne også er på det pågældende site.

chrunz
05-26-2005, 07:52 PM

hmm du har ret efter dette voldsomme slag mod BT samfundet men TB og ET er lukkede og du skal DL og UL for at kunne blive på siden og dette øgere kvaliteten på de sider, men nu når de har lukket en af de "store" så kommer de sikkert også snart efter de andre:(

K33z næste gang er det mig der er først :)

foxx
05-26-2005, 08:10 PM

Nu er isoHunt altså en søgemaskine som søger på BitTorrent-trackerne, såsom TB og ET, så derfor er det da klart at torrents'ne også er på det pågældende site.

-Men hvad er så fordelen ved at være medlem ?
-Og samtidig sørgen, for at man har uploaded nok på ens konto. !??
Hvilken tager LANG tid.....

Personligt er jeg medlem af enkelt site som uploader speciel sport, som ikke findes på Isohunt/spytorrent.
Men hvis det man går efter er mainstream ( Seneste film, musik ect.
Hvorfor have besvær med konto hos TB eller ET ??

( Spørger kun af nysgerrighed, ikke for at være arrogant )

Japsejin
05-26-2005, 08:33 PM
Helt klart speeds.. På TPB er der altid flere leechers end der er seeders... Fx på ET var det lige modsat. På de nye film var der tit dobbelt så mange seeders som leechers:) Det betød at man let kunne udnytte sin 2mb linje fuldt ud 8)

PackedManiac
05-26-2005, 08:51 PM
Er ved at dø, har slettet alle mine accouts...downloader aldrig mere...har tdc, jeg er satme scared.

Får næsten lyst til at quote Obi-Wan Kenobi fra ROTJ:

"Then the Emperor has already won."

Du har INTET at være bekymret over. Hvis du bor i USA, yep, go' ide med at tage det med ro, men hvis ikke; intet, absolut intet, at være bange for.

-Men hvad er så fordelen ved at være medlem ?
-Og samtidig sørgen, for at man har uploaded nok på ens konto. !??
Hvilken tager LANG tid.....

Personligt er jeg medlem af enkelt site som uploader speciel sport, som ikke findes på Isohunt/spytorrent.
Men hvis det man går efter er mainstream ( Seneste film, musik ect.
Hvorfor have besvær med konto hos TB eller ET ??

Fordi:

- Du skal være medlem for at bruge torrents fra private sider. :!:
- Du er garanteret en rigtig god fart på private tracker sites, i det at alle er fokuseret og koncentreret om at dele med hinanden (ratio)
- Sikkerheden er en tand bedre (i hver fald for amerikanerne)

Jimmi
05-26-2005, 09:01 PM
Hvorfor skal jeg ikke være bange ? tdc sporer mig jeg er fårked...jeg er ikke heavy user, men har brugt det lidt...så er sq heller ikke sikker på de bare overser mig...

chrunz
05-26-2005, 09:07 PM
du skal ikke være så bange jeg har ca. alt for meget til at ligge og det er ikke noget man skal tænke på for så bliver man jo parnoid og det er jo ikke det fedeste at være, så det er bare op på bene igen og forsøge at skjule sin ip eller nogen anden form for sikkerhed.

nu da vi er i snakken om at blive busted så vil jeg lige spøgere om der er en der har en god proxy jeg kunne få til brug af DC?

PackedManiac
05-26-2005, 09:22 PM
Hvorfor skal jeg ikke være bange ? tdc sporer mig jeg er fårked...jeg er ikke heavy user, men har brugt det lidt...så er sq heller ikke sikker på de bare overser mig...

Hvorfor skulle TDC sporer dig? TDC sælger telefon- og internetforbindelser. Hvis du skulle få et brev fra TDC, så vil det være et brev, som de har fået fordi MPAA har henvedt sig til dem. MPAA har ingen jurisdiktion uden for Europa. De arbejder i USA. Kort og godt hedder APG (Antipirat-gruppen) i USA MPAA og RIAA. De kan kun true dig, og intet andet. Bare kig rundt i forummet, spørg de andre, de har fået masser af breve fra deres ISPer, såsom Cybercity, TDC, Stofanet osv., men intet er hændt selvfølgelig.

Er du med i en hemmelig ripping gruppe? Du siger du ikke er/var heavy user? Jamen, hvorfor så græde snot? Tror du at de sender FBI til Danmark fordi der er en knægt/mand/kvinde der har downloadet nogle få film, nogle få spil, nogle musik-albums osv.? Nej, vel! De går efter de tunge drenge, dem som kan leverer varen, det vil sige alt 0day.

De er i forbindelse med den her undersøgelse og ransagelse af ET-serverne interesseret i den uploader, som uploadede Star Wars Episode 3 - 6 timer før den blev vidst i biograferne.

Til slut kan siges: Alle brugere på ET fik deres RATIO slettet af admin FØR FBI og ICE kunne gøre noget ved det.

demondk
05-26-2005, 09:28 PM
De eneste som er i problemer er Admins/Moderators/staff og nole FÅ uploader.. kommer fra en admin. Normale bruger har ikke noget at være bange for. Tror i selv de vil gå efter 100.000..... Den der med TDC kommer efter danskere som brugte ET er noget lort.. LOL

Psilocybin
05-26-2005, 09:34 PM

Nu søger isoHunt så ikke på TB og ET.

tek
05-26-2005, 09:38 PM

Ja det viser jo kun at MPAA, APG m.fl har success med deres skræmmekampagner :(

Jeg tror istedet bare jeg lader være med at købe star wars dvd'erne. Overvejede det ellers når 6-pack'en engang kommer.

//michael

chrunz
05-26-2005, 09:48 PM
Til slut kan siges: Alle brugere på ET fik deres RATIO slettet af admin FØR FBI og ICE kunne gøre noget ved det.

har du et link på det eller..? jeg ville gerne læse hvad ET's admins har skrevet rundt omkring efter deres lukning.

z33k
05-26-2005, 09:49 PM

Nu søger isoHunt så ikke på TB og ET.

DOH, ved godt det er en dårlig undskyldning, men har været smadret hele dagen efter en matematik + tysk-prøve... Tror bare jeg smutter i seng :roll: :oops:

Sorry!

Har lige en sidste kommentar:

Synes godt nok det er en mærkelig sag, ikke fordi jeg ikke tror på at FBI har lukket ET - men hvorfor bliver sitet pludselig lukket pga. at Star Wars III bliver uploadet? Det forstår jeg ikke - hvad med de mange andre film der er blevet uploadet?

PackedManiac
05-26-2005, 09:53 PM

har du et link på det eller..? jeg ville gerne læse hvad ET's admins har skrevet rundt omkring efter deres lukning.

Har læst det på et af de mange private trackeres, som ivrigt diskuttere det her. Kan ikke huske hvilken, men en admin fra ET har sagt, at alle brugeres ratio er blevet nulstillet. Kort og godt, alle brugere har ikke downloadet eller uploadet noget som helst ifølge logs'ne.

Headshot
05-26-2005, 09:58 PM
Har læst det på et af de mange private trackeres, som ivrigt diskuttere det her. Kan ikke huske hvilken, men en admin fra ET har sagt, at alle brugeres ratio er blevet nulstillet. Kort og godt, alle brugere har ikke downloadet eller uploadet noget som helst ifølge logs'ne.

nå det var da heldigt nok så kan jeg sove roligt i nat lol :D

aL
05-26-2005, 10:00 PM
Der er altid den samme panik når en BT travker bliver lukket! -der er ikke noget at gøre nu, bortset fra at vente, frem for at male fanden på væggen og begynde at grave et hul i baghaven..

Jeg troede personligt ikke at Hollywood havde så meget magt, men nu er mr. Lucas også en priviligeret og en mand med kontakterne i orden!

Jeg er også selv PU på tbytes, og det ændrer et raid ikke på! -så længe at jeg ikke er uploader, så føler jeg mig ikke mere udsat, end når jeg krydser et lyskryds..

chrunz
05-26-2005, 10:07 PM
lol.. sådan en sikkerheds funktion skulle alle torrent trackere have, meget effektiv, men jeg venter nu lige lidt med at DL igen indtil at jeg ser at de ikke er på rampage mere :) jeg håber da ellers at TB også for nulstillet hvis de bliver taget...

hmm er det normalt at det tager 2 timer at få DC++ til at lave et index at alle mine delte filer... ikke af at jeg har mange men er det normalt? ellers kunen det være fordi at jeg har 250-300 gb der bliver delt som der er lovlig( :lol: )

Pest
05-26-2005, 11:42 PM
http://piratgruppen.org/article.php3?id_article=458

Til dem der ikke har opdaget det endnu..

Wingless Angel
05-27-2005, 11:04 AM
Til dem der er bekymret for deres konto/logs hos TB:

Her er hvad deres admins siger:
"I can't say that we are safe, but we haven't heard a thing from FBI or any others... And we are not saving any logs right now just to be extra safe!

We will during the day take alook and discuss what we can do to make TB the safest tracker out there!"

Og:

"there were a few short term logs. off no great importance but we stopped even those."

Så der er ikke det helt store at bekymre sig om...

Psilocybin
05-27-2005, 01:46 PM
Så der er ikke det helt store at bekymre sig om...

Det ved man sgu aldrig.

Jeg holder lige lav profil et stykke tid.

chrunz
05-27-2005, 02:39 PM
well måske er det en god ide, men jeg skal først lige have en god version af SW EP3 som er kommet op på TB:)

FreakPower
05-27-2005, 03:04 PM
så har man ikke noget at frygte.. men angående det med tdc.. hvad kan de gøre mod en.. er det overhovedet uloligt at være medlem på disse sider?

Psilocybin
05-27-2005, 03:13 PM
FreakPower - Nej, det skulle ikke så genre være ulovligt at være medlem.

nightspydk
05-27-2005, 03:38 PM

Speculationerne er mange. Men en sandsynlig teory er at det har noget at gøre med denne ret nye lov.
http://www.theregister.co.uk/2005/04/21/p2p_is_murder/
Derved er det en kriminel handling. FBI kan involveres. Filmen blev tilsyneladende først udgivet på bittorent. Ikke igennem de normale kannaler.

aL
05-27-2005, 04:07 PM
Filmen blev tilsyneladende først udgivet på bittorent. Ikke igennem de normale kannaler.

FBI har da bare ikke adgang til de store FTP sites, så de dræber bare budbringeren!

nightspydk
05-27-2005, 09:35 PM
Filmen blev tilsyneladende først udgivet på bittorent. Ikke igennem de normale kannaler.

FBI har da bare ikke adgang til de store FTP sites, så de dræber bare budbringeren!

Right you are.
Ingen så filen før som første gang på POTUK. Så det er en anden sag her.

Phyxsius
05-29-2005, 02:17 PM

Det var da heldigt.... Helt utroligt heldigt! :D

Nu vil græde snot i stænger... :cry:

psy
06-01-2005, 07:51 PM
EliteTorrents blev måske lukket, og det var jo "falsk" anklage,.. på sin vis, anywho (simpsons-MOD activated)

- Deres forum er oppe igen, under et helt andet domæne...- det tog dem ikke lang tid : )

Jeg kender ikke meget til ET, og ved ikke hvordan proceduren var, men nu skal man i hvert fald registrere sig, for overhovedet at få adgang til torrents.. - har dette fra et andet forum.

http://etforums.pornbits.net/index.php

Og nej... det er ikke pr0n : )

benton
06-01-2005, 08:16 PM
Betyder det at ET er oppe igen? Nej vel!!
Det er vel kun deres forum?
Det sutter så meget røv, for jeg havde lige , grundet min 128 mb upload hastighed, doneret 20 $ og fået en god ratio, og så sker sådan noget pis :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Det er fandme ærgeligt.

Er også på TB, men der skal arbejdes hårdt for at få en god ratio.
Sidder og venter på en 2300/2300 forbindelse, som jeg får i denne måned, så der kommer snart andre boller på suppen..... yeaaaahhh.
:lol:

webee
06-03-2005, 05:41 PM
Hva er Hxxp ??? er det ikke bar http ??? :S

Phyxsius
06-04-2005, 10:08 PM
Hva er Hxxp ??? er det ikke bar http ??? :S

jo deet... det er vist beskrevet et eller andet sted heromkring... noget med at destinations siden ikke kan se hvor trafikken kommer fra... ja nemlig ja :!:

Noget i den stil :D

Lauws
06-05-2005, 03:57 PM
Brug søgfunktionen, så finder du det på første side.

Guffe
07-17-2005, 12:20 PM
puha, er sq lidt nervøs over det som står når man kommer ind på siden med at fbi er igang med at undersøge enkelte brugere :S især da det var den side jeg var mest aktiv på

tek
07-17-2005, 02:13 PM
puha, er sq lidt nervøs over det som står når man kommer ind på siden med at fbi er igang med at undersøge enkelte brugere :S især da det var den side jeg var mest aktiv på

Du er da lidt sen i optrækket - den blev lukket for knap 2 måneder siden :shock:

//michael

DaddZ
07-17-2005, 04:06 PM
HEHEHEHE :lol:

dinu
07-18-2005, 12:51 AM
Synes sq at jeg mister lysten til at dl/up når jeg læser de 3 sider her :( :(

DaddZ
07-18-2005, 02:52 PM

Hvorfor det? Bange for at blive busted?

Oddball
07-18-2005, 03:26 PM
ok, så jeg kan godt se hvorfor FBI er med i alt det her, men hvad har Home Land Security med pirateri at gøre?

dinu
07-18-2005, 11:27 PM

Hvorfor det? Bange for at blive busted?

Ja bange for at blive busted :cry:

tek
07-19-2005, 11:11 AM
Ja bange for at blive busted :cry:

Af hvem, og hvorfor?

//michael

dinu
07-19-2005, 11:53 AM
Hmm.. synes bare pludselig ikke Bittorrent er så sikkert længere, siden i snakker om FBI er ved at tjekke hver bruger på EliteTorrents

Jowls
07-19-2005, 12:21 PM
Hmm.. synes bare pludselig ikke Bittorrent er så sikkert længere, siden i snakker om FBI er ved at tjekke hver bruger på EliteTorrents

Det eneste "FBI" vi har her til lands er dette...

http://www.fbi.dk/page.asp?page=1

... og de er mget flinkere (og sjovere) end deres amerikanske navnebrødre. :wink:

I USA er fildeling en straffelovs-overtrædelse som efterforskes af politiet (FBI), men det er altså lidt anderledes her i Europa. Den sjoveste anskueliggørelse af dette finder du i Piratebays svar til forskellige amerikanske advokater...

http://thepiratebay.org/legal.php

Anyway - hvis jeg var i dine sko, ville jeg ikke ligge vågen om natten over sådan noget. Hmmm, på en måde er jeg i dine sko, for jeg har da vold-downloadet fra både ET og Loki. Og jeg sover glimrende :D