PDA

Se fuld version : Diablo lod..

berzerk
05-25-2005, 04:53 PM
Er skide træt af i diablo lod at andre med alt deres map hack fis kan se hvad de andre spillere benytter når der spiller pvp.
Findes der ikke en map som disabler det at andre kan se hvad man bruger?
Som om at det ikke er nok at de kan se hvilke skod ting man benytter, så støder man jævnligt på spillere fx barbs som har 2 ebotd samt alt det aller bedste.......Er der intet man kan gøre mod det?

Christian
05-25-2005, 05:03 PM
Findes der ikke en map som disabler det at andre kan se hvad man bruger?
Nope.

ZuCkZ
05-26-2005, 03:13 PM
Jeg begyndte at bruge MH i den sidste periode, hvor jeg spillede Lod. Gad ikke til at bruge 100 år på at finde steder helet tiden. Der er jo vigtigere ting, man kan bruge sin tid på. Synes dog også, det er latterligt det med, at man kan se andres udstyr.

jalabert
05-30-2005, 02:23 PM
find dig en fed klan at spille sammen med der ikke bruger maphack... men egentlig kan du vel også være ligeglad med om andre bruger maphack ? du må jo bare se at skaffe nogle bedre ting... lave lvl service, dc hunte og mf runs... dual ebotd barbs sux da ? bare fix en boner og fyr et par spirits efter ham og du skal høre ham skrige: "akara" efter liv :D

berzerk
05-30-2005, 04:36 PM
Jeg begyndte at bruge MH i den sidste periode, hvor jeg spillede Lod. Gad ikke til at bruge 100 år på at finde steder helet tiden. Der er jo vigtigere ting, man kan bruge sin tid på. Synes dog også, det er latterligt det med, at man kan se andres udstyr.
Det tager sgu syv lange og syv brede at finde alle de virkelig gode ting, har skam overvejet mh men aner fanme ik hvor jeg skal finde et der virker, så ens key ikke bliver lukket.Men det skulle så også være en mh der gør at man får de rigtig fede ting.
På den anden side syntes jeg sgu at det er synd at ødelægge spillet.

jalabert
05-31-2005, 08:57 AM

Det tager sgu syv lange og syv brede at finde alle de virkelig gode ting, har skam overvejet mh men aner fanme ik hvor jeg skal finde et der virker, så ens key ikke bliver lukket.Men det skulle så også være en mh der gør at man får de rigtig fede ting.
På den anden side syntes jeg sgu at det er synd at ødelægge spillet.

Du skal da ikke gå over til "the dark side" og begynde at bruge mh... mh er for nubs :D
Hvis du gerne vil have gode ting skal du begynde og lave lvl service dc hunt og mf runs... Og det er ikke mh der finder gode ting men du kan få en bot til at gøre det for dig :P men som du selv siger så ødelægger det altså spillet imo