Se fuld version : www.elitetorrents.org
Kenci
05-25-2005, 11:36 AM
Heeeij....
Før jeg dl en torrent fra www.elitetorrents.org
kan jeg så ikke se på billeder hvor godt kvalitet det er.......
Har prøvet det med en, da jeg fik et link af en ven, og han kan så ikke huske det mere :P....
Har prøvet at søge på google, men kunne ikke finde noget..
KeNcI
Hvis det er DVDr du mener, så kan du bare downloade samplet som der normalt er med.
Er der ikke noget sample med, så download en rar fil, feks "cool.r31" omdøb den til "cool.vob"
og du kan nu afspille den i feks media player classic.
PackedManiac
05-25-2005, 12:04 PM
vcdquality.com
vcdquality.com
Heheh, ja det glemte jeg ligesom, det var jo det der var pointen med min besked,
da der næsten aldrig er billed til DVD release på vcdquality :lol: takker
chrunz
05-26-2005, 10:11 PM
sig til hvis du kan dl fra siden, den skulle gerne være lukket men hvis du kan Hoaxe dig ind og få den til at virke så send da lige et lille link.. :)
Tror du ikke at FBI sidder og overvåger trackeren? Det ville være dumt at benytte ET nu, hvis det ellers var muligt! Slet alle ikke færdige torrents, og find dem et andet sted (if you as me)!
chrunz
05-26-2005, 10:58 PM
Tror du ikke at FBI sidder og overvåger trackeren? Det ville være dumt at benytte ET nu, hvis det ellers var muligt! Slet alle ikke færdige torrents, og find dem et andet sted (if you as me)!¨
well det var ment som en joke :) men jeg vil tro at alt er slettet på serveren der hosted ET...
Tror du ikke at FBI sidder og overvåger trackeren? Det ville være dumt at benytte ET nu, hvis det ellers var muligt! Slet alle ikke færdige torrents, og find dem et andet sted (if you as me)!¨
well det var ment som en joke :) men jeg vil tro at alt er slettet på serveren der hosted ET...
det tror jeg ikke de har gemt alt
a_la_maraude
05-27-2005, 09:31 AM
det tror jeg ikke de har gemt alt
Det er muligt... og derfor er det rart at læse følgende indlæg i torrentbytes forum;
I can't say that we are safe, but we haven't heard a thing from FBI or any others... And we are not saving any logs right now just to be extra safe!
We will during the day take alook and discuss what we can do to make TB the safest tracker out there!
TB holder INGEN logs what-so-ever!
Her er hvad JEFFSR (admin) svarer til om Tbytes holder logs:
there were a few short term logs. off no great importance but we stopped even those.
Så det er IKKE logsene man skal frygte!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.