Se fuld version : Azureus 2.2.0.3 sluger al min CPU
spocktt
05-24-2005, 10:49 AM
Aloha fellow pirates
Forleden dag installerede jeg og begyndte at bruge Azerueus 2.2.0.3, for det krævede det Bittorent-netværk jeg er en del af.
Jeg har bare ét seriøst problem: Efter et stykke tid, bliver min computer utrolig langsom og går til sidst helt i stå, og samtidig stopper også min seeding via programmet.
Er der nogen der kender til det problem og evt. ved hvordan det skal løses? Det er lidt nederen, for der er folk derude der venter på mine filer :-(
For god ordens skyld skal det siges, at jeg kører XP/2,8 GhZ/512 mb ram - så det er ikke her problemet ligger.
Thanx.
Spocktt
SuperNeo
05-24-2005, 06:43 PM
Hvilket Antivirus program bruger du ?
http://azureus.sourceforge.net/2300/updateinfo.php
Tip !
Hvis du afinstallere Azureus for at installere en frisk version, så husk at slette mappen som ligger her:
C:\Documents and Settings\DinKonto\Application Data\Azureus
inden du installere den nye version
Jeg har haft samme problem, efter at have testet 5-6 klienter igennem er jeg nu gået over til ABC der kører med en fin hastighed (dvs. den udfylder de begrænsninger jeg har sat) og det tager ikke mange ressourcer
Jointer
05-29-2005, 11:39 PM
Der er mange som har samme problem med Azureus.
Jeg har selv prøvet at opgradere flere gange, men med samme CPU-slugende resultat.
Version 2.0.0.2 kører fint for mig, men versioner derefter, bruger ~100% af CPU ressourcer på min computer/installation.
Installerede version 2.3.0.0 hos en kammerat og der kørte det fint. Så om det har noget at gøre med maskinen eller tidligere installationer af Java, skal jeg ikke kunne sige, men prøv version 2.0.0.2, den virker fint her i hvertfald.
SuperNeo
05-30-2005, 01:31 AM
Der er mange som har samme problem med Azureus.
Jeg har selv prøvet at opgradere flere gange, men med samme CPU-slugende resultat.
Version 2.0.0.2 kører fint for mig, men versioner derefter, bruger ~100% af CPU ressourcer på min computer/installation.
Installerede version 2.3.0.0 hos en kammerat og der kørte det fint. Så om det har noget at gøre med maskinen eller tidligere installationer af Java, skal jeg ikke kunne sige, men prøv version 2.0.0.2, den virker fint her i hvertfald.
Faktisk har opdateringen fra 2.3.0.0 til 2.3.0.2 en del med CPU forbrug at gøre.
Jeg bruger v2.3.0.2 og Java v1.5.0_03 og har ikke rigtig nogen problemer
(bortset fra at jeg bruger NOD32 Antivirus og der skal man lige ind og lave lidt om i IMON-funktionen, da de to programmer ikke er gode venner)
:(
Men jeg vil indrømme at hvis der ikke fandtes Azureus, så ville min favorit klient være BitComet !
:wink:
chicken
05-30-2005, 01:46 AM
Nu har jeg lige opdateret Azureus så den er up-2-date og når jeg bruger den sluger den ikke så meget af min CPU som den har gjort før i tiden...
Før var jeg ofte oppe over de 60/70 og op efter når det kørte... Nu holder den sig ca. på 30/35 lige ud næsten hele tiden... Dog kommer den lige op i 40érne en gang imellem...
det kan jeg ikke forstå
nu er det sådan at jeg bruger det ret meget og spiller ret meget samtidigt, og jeg har endnu ikke været udsat for at den har taget noget som helst, andet end når det er sådan at den skal "overføre" en fil fra mit download location til det sted jeg vil have den til at ligge, men det er som ikke programmets skyld det er bare mig der skal være vanskelig, men som jeg kan se er problemet løst ved en oipdatering eller hvad?
//amby
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.