Se fuld version : Hvad er godt/dårligt ved XBOX'en
bornpirate
05-22-2005, 08:45 PM
Hej pirater
Jeg har i lang tid ønsket mig at købe en XBOX, men jeg har aldrig fået det gjordt. Igår prøvede jeg så at søge google igennem for en side med gode og dårlige argumenter for at købe en XBOX, men desværre kunne jeg ikke finde en, herpå kommer mit spørgsmål hvad er godt og hvad er dårligt ved XBOX'en?
girafhals
05-22-2005, 08:58 PM
Dårligt:
Det er lavet af microsoft!
Den har et grimt design.
Der er ikke lige så mange spil til den som til ps2 (3)
Godt:
Fed grafik
Ikke dyr
Man kan få noget "xbox live"
Det er hvad jeg mener!
Smiley
05-22-2005, 11:38 PM
Dårligt:
STOR
Et design der lader meget tilbage at ønske =/
Få spil, ikke rigtig nogen klassikere med mindre man synes at Halo er en klassiker :roll:
De fleste gode spil kan man alligevel få til en PS..
En controller på størrelse med rundetårn, og cirka lige så dårlig at holde om...
Gode:
God grafik
XBox live
Masser af ekstraudstyr
Kan køre emulators
Kan køre linux ;)
Med hensyn til pris, så kan man få en PS2 til 1300kr, og sikkert også mindre nu.
Så er det endda PSTwo - Slim line.
Men nu hvor der er tre konsoller "om hjørnet" er det lidt sent... Jeg købte min sidste måned, og jeg fortryder lidt.
Hvis du kan vente, så gør det.
jalabert
05-23-2005, 08:32 AM
jeg må nok give folk ret i den er lidt stor men jeg men så tilgengæld at controlleren er utrolig behagelig at holde ved... hvis du køber en xbox skal du huske at få en chip i da det åbner for så ufattelig mange muligheder... jeg er utrolig glad for at der er en chip i min...
bornpirate
05-23-2005, 08:52 PM
Jeg har også hørt at man kan lave en FTP fra PC til XBOX od så flytte en dvd-r over på xboxen pg så se den, kan det passe?
jalabert
05-24-2005, 07:44 AM
Jeg har også hørt at man kan lave en FTP fra PC til XBOX od så flytte en dvd-r over på xboxen pg så se den, kan det passe?
ja og det er utroligt nemt... der er vidst nok en guide til det her på pg :D
Man kan da bare købe de amerikanske controllers.. Der er mindre, jeg bruger kun dem..
Jeg syntes at xbox'en har federe eksklusiv titler, sammenlignet med PS2.. GTA San Andreas udkommer om 2 uger, og så kan jeg ikke se nogen grund til at vælge PS2 frem for xbox længere (ud over designet)..
bornpirate
05-24-2005, 03:33 PM
ja og det er utroligt nemt... der er vidst nok en guide til det her på pg
Tak, har fundet den :D
jalabert
05-25-2005, 07:57 AM
no problemo! skriv endelig en pb til mig hvis du ikke kan finde ud af det
Smiley
05-25-2005, 09:43 AM
Man kan da bare købe de amerikanske controllers.. Der er mindre, jeg bruger kun dem..
Jeg syntes at xbox'en har federe eksklusiv titler, sammenlignet med PS2.. GTA San Andreas udkommer om 2 uger, og så kan jeg ikke se nogen grund til at vælge PS2 frem for xbox længere (ud over designet)..
Huh..?
Jeg er lidt forvirret, hvad mener du lige præcis?
Det har været ude længe til PS2?
Eller er det først nu det kommer til XboX?
:lol:
Huh..?
Jeg er lidt forvirret, hvad mener du lige præcis?
Det har været ude længe til PS2?
Eller er det først nu det kommer til XboX?
:lol:
Det kommer først til xbox (og computer) nu, pga Sony's eksklusiv aftale med Rockstar.. -som vist er udløbet nu..
Smiley
05-25-2005, 12:03 PM
Tjae, så er de jo bare nået op på PS'en :D
Godt for dem. Men jeg tror nu jeg nøjes med min PS version, den er fin nok.
jalabert
05-25-2005, 12:38 PM
xbox mangler bare lige gt4 samt ps2 emulator :D
Forza MotorSport er meget som GT4, det er et af de spil som jeg gerne ville kunne spille på Live! (jeg har større HD i, så det er desværre ikke muligt)
PS2 emu kan ikke lade sig gøre, det bliver først muligt på next gen konsollerne..
jalabert
05-26-2005, 08:17 AM
Forza MotorSport er meget som GT4, det er et af de spil som jeg gerne ville kunne spille på Live! (jeg har større HD i, så det er desværre ikke muligt)
PS2 emu kan ikke lade sig gøre, det bliver først muligt på next gen konsollerne..
Jeg har 120 gb disk i min og kan godt spille live dog gider jeg bare ikke betale for det, men det findes der jo også en løsning på ;)
og nu er jeg jo ret stor GT fan så næsten ligemeget om forza er endnu bedre end GT vil det stadig ikke være det samme for mig :)
Jeg har 120 gb disk i min og kan godt spille live dog gider jeg bare ikke betale for det, men det findes der jo også en løsning på ;)
og nu er jeg jo ret stor GT fan så næsten ligemeget om forza er endnu bedre end GT vil det stadig ikke være det samme for mig :)
Hvordan er det muligt at komme på Live når man har støre HD i? -det kunne man i straten, men så begyndte M$ at søge på ingholdet af ens HD og hvis der var noget som ikke skulle være der, så bliver din IP bannet! -også selvom at chippen er slukket..
jalabert
05-27-2005, 07:45 AM
nå okay det havde jeg så ikke hørt... men mon ikke der er kommet en ny løsning på det alligevel ? :D bare ikke sikkert den er publiceret
Gaffa_Tape
05-27-2005, 02:43 PM
Dårligt:
Lavet af M$
Grimt design
At jeg alrig har købt en!
Gode:
Billig chip i forhold til ps2
En stor dejlig controller som ikke er lavet til nogen små asiater!
At den kan så meget når man først har fået chip i :D
nå okay det havde jeg så ikke hørt... men mon ikke der er kommet en ny løsning på det alligevel ? :D bare ikke sikkert den er publiceret
Det har været sådan længe.. Det er vel et år siden at de første blev bannet fra Live efter at der HD var søgt igennem!
jalabert
05-30-2005, 07:40 AM
Det har været sådan længe.. Det er vel et år siden at de første blev bannet fra Live efter at der HD var søgt igennem!
har kun haft xbox i et par uger og har ikke tænkt mig at betale for live så ikke rigtig noget jeg har fulgt med i :D
bornpirate
06-02-2005, 07:16 AM
Kan man godt se film og høre musik selvom man ikke har XBMC installeret på den :?:
jalabert
06-02-2005, 08:16 AM
Kan man godt se film og høre musik selvom man ikke har XBMC installeret på den :?:
ja det kan man godt :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.