PDA

Se fuld version : Lav et bit torrent site hvordan ?

NeoNmaN
05-20-2005, 05:16 PM
Hej alle sammmen

sider og genre vil lave et bit torrent site hvor folk kan smide torrent filer op til fx lovligt software og billder osv.... sådan at man kan hente ting hurtig :) iden er ikke at der skal være warez på siden da den skal ligge i danmark :) så ville den ide jo ikke være spicelt smart :) men ja... så kommer mit spg jo

hvor kan man hente sådan et færdig commenty hvor folk kan uploade, downloade osv... af sites sådan at folk kan bruge Torrent fileren ? nogen der ved det hvis ja vil jeg meget gnere lige ha et link :) for kan ikke finde det syndes jeg har prøvet meget her den sidste 30 mins på google men uden held :(

//Daniel

_Case_
05-20-2005, 10:37 PM
www.torrenttrader.com

webee
05-20-2005, 10:41 PM
www.tbsource.org

^^^kan klart anbefales..

Men hvorfor dog lave sådan et site?? alle lovlige filer kan som regl hentes på nettet direkte meget hurtigere og nemmere..

Kan jo næsten regne ud at det er en Private tracker du har gang i men det skal du da bare have lov til...

Tbsouce.org er den som torrentbytes.net bruger og det virker upåklageligt.. og det er self. opensource :)(

Kenneth:;

Altid til Tjeneste

HamSlam
05-20-2005, 10:54 PM
Det vil i hvert fald stille store krav til dig som ansvarlig administrator, at sikre, at ingen uploader torrents til noget 'ulovligt', for så hænger du på den som 'ejer'. Så linker du til noget som andre har rettigheder til. Det er lige guf for APG !

Mollerz
05-21-2005, 01:58 AM
Det vil i hvert fald stille store krav til dig som ansvarlig administrator, at sikre, at ingen uploader torrents til noget 'ulovligt', for så hænger du på den som 'ejer'. Så linker du til noget som andre har rettigheder til. Det er lige guf for APG !
Hvis han sætter det op som en anonym tracker som ikke har andet end en ip man connecter til, så tror jeg ikke det er så farligt.. ;)
Men hvis han lægger den ud på et .dk domæne, så skal han nok til at passe på.

Baur
05-21-2005, 09:28 PM
Hvis du har et domæne kan jeg sagtens fikse et lille system op til det...

NeoNmaN
05-22-2005, 11:08 AM
Det er ike mening til ulovlig brug :)... men mere sådan venner kan intern dele nogen filer som fx er msn 7.0 osv.. når det erman reinstall en hjemmeside :) så er det altid dejligt at dele den vej i gennem :).....

men ellers lejer jeg bare en server i canada der er det lovligt at ligge torrent filer op :) har jeg fået af vide a en fra amarika :) som har det da jeg spurte ham med hen syn til lov osv.... :)