Se fuld version : star wars 3
darth raven
05-19-2005, 04:18 AM
har nu set den i biffen og som ægte hardcore star wars fan har jeg nu fundet nye spørgsmål jeg gerne vil have besvaret.
og så en spoiler til jer der ikke kan se denne udgave før den kommer på dvd.
hvordan kommer yoda til dagobah/degobah
svaret er enkelt bail organa flyver til dagobah/degobah og yoda tager en escape pod derned derefter flyver bail organa tilbage til alderaan med leia.
så en anden lidt vigtigere detalje som nok mange ikke regner ud jedi profetien om the chosen one omhandler ikke anakin/vader men luke, jedierne havde den tolket forkert.
så er så mine spørgsmål for det meste besvaret men jeg har 2 nye som ikke engang triologien kan besvare.
hvordan undgår luke og leia at kejseren og vader finder dem, og et andet spørgsmål hvad har qui gon at gøre i filmen han døde jo i TPM(den usynlige fjende)
Athas
05-19-2005, 08:20 AM
så en anden lidt vigtigere detalje som nok mange ikke regner ud jedi profetien om the chosen one omhandler ikke anakin/vader men luke, jedierne havde den tolket forkert.
Tvivlsomt. Sekundærlitteraturen hentyder til at det i virkeligheden er Han Solo og Leia's tredje barn, Anakin Solo, der er den udvalgte.
hvordan undgår luke og leia at kejseren og vader finder dem
De gemmer sig. En galakse er et meget stort sted. De andre jedier gemmer sig ved at være i nærheden af steder der er tæt knyttet til den mørke side.
som athas siger:
de gemmer sig..
Leia blir gemt hos de folk som senere blir til en vigtig del af the rebelion (længe siden jeg har læst sek. lit. på sw men er det igenlig ik ham der er med til at starte reb?)
luke blir gemt på tato. og med mindre du sov den sidste del af filmen så siger obi-wan at han vil tage ham derhend, lige efter at yoda siger at han skal gemmes et sted hvor empire ik kan finde ham... leia er jo desudent gemt væk pga empire ikke aner noget om hende.. de leder kun efter 1 barn (og finder jo først luke)
et af mine spørgsmål.
i sw4 (evt 5 og 6) der går C3PO sådan lidt... robot agtigt.. men her i 3'eren der går han ret flydende... hvor meget skade kan sådan et memorywipe gøre? =)
"og et andet spørgsmål hvad har qui gon at gøre i filmen han døde jo i TPM(den usynlige fjende)"
Jedi masters lever videre i kraften.
altså på samme måde some Yoda, Darth Vader og Obi-Wan gør det i de næste film (som "blå spøgelser")
Yoda lærer Obi-Wan at se sin gamle mester (åbenbart ik noget man bare sådan lige kan.. på trods af at Luke vidst ik rigtig har nogen problemer med det senere... men det er jo også luke =) )
migmigmig
05-19-2005, 09:55 PM
...og så en spoiler til jer der ikke kan se denne udgave før den kommer på dvd.
Ikke forstået. Jeg har den da på eMulen nu.
Edit: Se evt. http://www.slyck.com/news.php?story=794
Jowls
05-19-2005, 11:59 PM
Der er så mange som prøver at hente den lige nu at flere BT trackere er gået totalt i knæ...
Mollerz
05-20-2005, 12:14 AM
TB kører stadig fint, selvom at der er over 1000 peers...
+300 seedere og +800 leechere.. :P
Jeg ved ikke, hvordan TPB og TorrentLeech klarer sig, men tror stadig de er oppe..
-pirat4ever-
05-22-2005, 08:28 AM
er det bare mig eller er starwars 3 ringe ?
Havde sådan set frem til den, og blev vildt skuffet.
Men en ting er god i filmen.
Sith lord giver darth den vision, at hans kone skal dø, men hun dør kun his han blive ond..... Eller hvad?
bornpirate
05-22-2005, 10:22 AM
Er det ikke nærmere +1200 seedere og +100 leechere? Eller går min TB account bare amok?
Inde på EliteTorrents er der ca. 3000 seeders, og et par hundrede der henter.
'Man' kan hente den hjem på 2½ time.
er det bare mig eller er starwars 3 ringe ?
Havde sådan set frem til den, og blev vildt skuffet.
Men en ting er god i filmen.
Sith lord giver darth den vision, at hans kone skal dø, men hun dør kun his han blive ond..... Eller hvad?
konen skal dø i barsels sengen. den eneste der nogensinde har kunnet snyde døden er palpatines master, som palpatine har slået ihjel (er ik 100% sikker men check hans ansigt når han fortæller om det.. kan ik være andet).. anakin er jo ik ligefrem nogen tøse-jedi, så hvis han blev en darth lord vil han kunne lære at snyde døden, og dermed rede sin kone.
han vælger altså mellem at miste sin elskede eller gå over til den mørke side.. hence: jedi's skal ifølge jedi loven holde sig fra kærlighed
Mollerz
05-22-2005, 01:32 PM
Er det ikke nærmere +1200 seedere og +100 leechere? Eller går min TB account bare amok?
Det var +300 seedere og +800 leechere da jeg skrev, men nu er der næsten kun seedere, så jeg er stoppet med at seede den.
lige meget hvad andre mener om denne film har jeg min egen mening om den, af den for jeg er ret splitte, film, lyd og scene mæssigt er den for fed, genial måde det hele er sat på og det er for fede lyde der kan komme med i den, MEN
slutningen er ALT for præcis, altså jeg ved godt den skal ende som de andre starter, men der er ingen grund til at gøre det på den måde, det er lige en gang for meget, det er som om at der mangler en halv time, i det før det er at man kan tale om at det hele er som det skal være, det går aaaaaalt for stærkt for dem der til sidst.
//amby
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.