PDA

Se fuld version : DVD-skiver til NEC 3520A

TDR
05-13-2005, 06:03 PM
Hej Pirater.

Jeg skal have købt mig nogle dvd-skiver til min NEC 3520A brænder. Jeg har læst nogle posts her på forummet, og det ser ud til at folk anbefaler at man holder sig fra noname og andre billige mærker. Men hvad skal jeg i stedet vælge? Verbatim, TDK?

Min brænder kan både brænde DVD-R og DVD+R. Jeg skal hovedsagelig brænde film, så jeg kan se dem på min Sony dvd-afspiller (har ikke lige modelnummeret). Den er ikke meget for at afspille brændte cd'er, så hvilken type DVD'er er kompitabel med flest afspillere?

Det er også muligt at jeg skal brænde et par spil til en ps2, så skiverne skulle også gerne virke i sådan en, og selvfølgelig til almindelig data.

Hvilke "kvalitetsskiver" kan anbefales?

På forhånd tak
/TDR

TDR
05-14-2005, 07:17 PM
I er ikke meget for at afsløre jeres erfaringer :)

TheGodfather
05-14-2005, 07:40 PM
Du skal altså ikke regne med at få svar samme dag som du opretter en tråd.

Du skal regne med at det allerførst kræver en pirat som har dvd-brænder. Dernæst kræver det at piraten spiller PS2, og at han gider at brænde spil (Hvilket han sikkert gider, da han er pirat).

Så prøv at vente et par dage, ellers kan du altid gå ind på piratgruppens irc kanal hvor du sikkert vil kunne få svar med det samme.

stein
05-24-2005, 07:28 PM
Har også en NEC 3520A brænder, og bruger Verbatim (8x eller 16x dvd-r skiver). Virker fint på min Denon og Medion-afspiller. Og har ikke haft en eneste brænderfejl endnu.

Mollerz
05-24-2005, 07:32 PM
Jeg bruger nogle skiver af mærket "Platinum". IKKE "Mr. Platinum", bare "Platinum". De fungerer glimrende.. Jeg har ikke haft en brænderfejl endnu, og har brændt næsten 100 af dem..

stein
05-24-2005, 07:53 PM
Mollerz: Bruger du samme brænder, og hvis du gør, hvilke afspillere har du testet skiverne på?
Bare nysgerrig...

Edit: Selvfølgelig bruger du den samme brænder... :oops: