Se fuld version : ftp med upload/download ratio
jokkemokke
05-05-2005, 08:39 PM
Er der nogle der har erfaringer med brug af ftp servere, hvor man uploader noget, for så at få lov til at downloade noget igen?
Jeg har været ved at prøve en, og det ser ud til at virke meget godt. Burde det i princippet ikke være en af de mest sikre måder at up/downloade på? Kan I anbefale nogle ftp sites?
barca
05-05-2005, 09:18 PM
Buldetprof FTP er godt... Dog ikke gratis...
Men det er MEGA nemt at bruge... husk bare og bruge en ældre virsion, de nyere har jeg ikke fået til at virke? :?
Må nok sige at jeg tror ikke der findes FTp server programmer som kan gøre sådan at man må downloade lidt og så skal man uploade.... det er ikke ligesom Bitorent :)
jokkemokke
05-05-2005, 11:52 PM
Ok, men det jeg tænkte nu ikke så meget på selv at starte en sådan ftp server, men derimod om der var nogen der kendte nogle gode steder, hvor man kan up- og downloade fra.
@ barca,
Jo da, næsten alle Ftp servere, som jeg har prøvet har mulighed for at sætte ratio til,
det er bare ikke særlig udbredt at gøre det på ftp servere.
@ jokkemokke,
Jeg tror sku ikke det er nemt at finde sådan et sted mere,
de bliver i hvertfald ikke posted i public forums.
PackedManiac
05-06-2005, 12:17 PM
Er der nogle der har erfaringer med brug af ftp servere, hvor man uploader noget, for så at få lov til at downloade noget igen?
Jeg har været ved at prøve en, og det ser ud til at virke meget godt. Burde det i princippet ikke være en af de mest sikre måder at up/downloade på? Kan I anbefale nogle ftp sites?
Det er godt nok lang tid siden jeg har benyttet en FTP Ratio server :)
Uanset, det er en meget sikker måde at fildele på, jo, så længe serveren altså ikke styres af en anti-piratgruppe.
Jeg synes det var besværligt dengang, og synes det stadigvæk. Det er nemt at finde noget man kan uploade, det er bare besværligt, hvis man har en lav upload hastighed.
digitalzoom
05-06-2005, 03:42 PM
hmmm det her har da ik meget med anonym fildeling at gøre.. Men hvis i vil ha noget som virker lidt på samme måde som ftp men er relativt mere anonymt så prøv WASTE :D
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.