Se fuld version : NewsLeecher initializing
JenseN
05-03-2005, 06:55 PM
Når jeg henter noget vis NewsLeecher...
Så i stedet for at downloade, skriver den "initializing" med en rød baggrundsfarve på filen.
Hvad kan det være, og hvad kan jeg gøre ved det?
Har du trykket på "connect"?
JenseN
05-03-2005, 07:05 PM
Det er når jeg trykker på Connect problemet kommer, ved ikke om den lager noget, men den "henter" med 1100 KB/s . har af problemet engang før, men nu gør den det bare hele tiden.
Tja, det har jeg ikke selv oplevet.. Hved er din provider? Kan det ikke være et problem fra deres side?
Prøv evt at cancel alle de filer du har gang i, luk newsleecher, åbn det igen, klik på connect og se hvad der sker.. Den burde derefter skrive "Idle & ready for action" i det nederste vindue..
EDIT: Hvo gammel er den fil du er ved at hente? For har du en linje der kan DL med 1100 kB/sec?
JenseN
05-03-2005, 07:27 PM
Ja så kommer der til og stå Idle & ready for action i bunden.
Nej har self ikke en linje der kan hente det, det er fordi den laver noget på harddisken tror jeg...
den er lidt gammel, en fil fra midten af 2004.
Du kan da ikke hente en fil fra midten af ´04.. Jeg har 25 dages retention (tid filderne kan hentes, før de bliver forældede) hos newshosting, man kan max få 40 dage (det er hos giga news)..
Er det mig der har forstået dig helt forkert?
PackedManiac
05-03-2005, 11:07 PM
Havde engang et problem med Newsleecher og min firewall (Norton 2005). Det skyldes at Norton, selvom jeg havde sagt ja til at Newsleecher kunne foretage både indgående og udgående forbindelser, ikke alligevel tillod newsleecher at forbinde. Den blev ved med at sige 'connecting'.
Derfor slettede jeg i Program Control, alt hvad jeg kunne finde med Newsleecher, og så tilføjede jeg newsleecher.exe manuelt. Det hjalp.
Hvis du har samme firewall hjælper det måske at gøre det samme..?!
JenseN
05-04-2005, 12:15 AM
Fndt ud af, at det var fordi programmet ikke kunne forstå / behandle filen.
jeg prøvede med en anden fil og så kører det nu.
Jeg tog fra en ældre bookmarks liste jeg havde lavet, hvis jeg tog der fra kom problemet.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.