PDA

Se fuld version : Stikker-svin

sartano
05-02-2005, 08:30 PM
Ja jeg vil såmænd bare kommentere en tråd der kan findes her

http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=4885

Jeg troede ikke min egen øjne da jeg læste denne tråd. Nu kender jeg ikke denne person, men en ved navn CoNS laver en tråd hvori han tilbyder invites til flere torrent-sider og fred være med det. Det måske ikke helt iorden, men fandme ikke om PackedManiac stikker ham... :evil: Hva helvede er det for noget pis din spasser. Du er da den største fedte røv jeg nogensinde har set. Synes du selv det iorden det du har gang i? Du minder mig om den arbejds-kollega alle har, som straks sladder til chefen, hvis man lige gør noget der ikke er helt efter bogen og det sku ikke iorden. Der er sku da ikke nogen der stikker dig til anti-pirat gruppen, fordi du gør noget man ikke må! Men så igen, du melder vel snart alle os andre til dem. Kan kun sige en ting til dig, dit stikker-svin... TAGE DIG SAMMEN :!:

girafhals
05-02-2005, 08:49 PM
Rolig rolig nu!
Nu hved jeg ikke rigtigt hvad du mener men !
Rolig...
Prøv at forklar det lidt bedre :)

sartano
05-02-2005, 09:01 PM
Jeg er skam helt rolig. Men læs tråden som jeg har linket til, så forstår du det nok. PackedManiac er åbenbart en lille sladdertante der straks løber til adminds på den pågældene torrent side, hvis der er nogen der ikke overholder reglerne 100%

Jeg kan slet ikke tolerere sådan nogen mennesker!

berzerk
05-02-2005, 09:40 PM
Det eneste som han gør opmærksom på er jo, at du har overtrådt en regel-hvori ligger problemet?

aL
05-02-2005, 09:44 PM
Det er da dig der skal tage dig sammen! CoNS brød en regel, blev advaret hvis han ikke ændrede hans indlæg, så ville Packed Maniac gøre hvad enhver burde!
Det er ikke en skid med at være stikker, han gjorde det for at redde andres røve, CoNS åbnede jo døren for diverse anti-pirat organisationer! -han ofrede et enkelt (og dårligt) medlem i alle de andre pirateres interesse!

Er der folk jeg ikke kan klare, så er det folk som dig! -du lyder som min kælling.. Hvad ligner det at kæfte sådan op?

Al!z
05-02-2005, 10:00 PM
måske har han brudt en regl..
og man skal selvfølgelig rette sig efter dem..
men i stedet for at "melde" ham til alt muligt, burde man vel have fortalt ham hvordan det hænger sammen, og sørget for at han forstod det !

det er simpelthen for svagt at begynde at melde hinanden !!

bare min mening
:!:

Infant Prodigy
05-02-2005, 10:01 PM
TRÅDEN LUKKES OG I BEDES TAGE JERES KONFLIKTER VIA IRC/PB'ER/REALLIFE/SKYPE - VI GIDER IKKE LIGGER SERVERPLADS TIL MUDDERKASTNING!!!!

/ADMIN

||[PLUS]||
05-02-2005, 10:26 PM
Det er da dig der skal tage dig sammen! CoNS brød en regel, blev advaret hvis han ikke ændrede hans indlæg, så ville Packed Maniac gøre hvad enhver burde!
Det er ikke en skid med at være stikker, han gjorde det for at redde andres røve, CoNS åbnede jo døren for diverse anti-pirat organisationer! -han ofrede et enkelt (og dårligt) medlem i alle de andre pirateres interesse!

Er der folk jeg ikke kan klare, så er det folk som dig! -du lyder som min kælling.. Hvad ligner det at kæfte sådan op?

Ved godt denne tråd lukkes, men jeg havde fået lov til at poste det site her, så hvorfor skulle han ik osse må gøre det..

aL
05-03-2005, 07:16 AM
Tråden er låst, men min sidste bemærkning:

Læs den allersidste bemærkning i den tråd som der linkes til i den øverste tråd!