PDA

Se fuld version : Eurotrip 2004

DaBuff
05-02-2005, 05:41 PM
Jeg vil anbefale filmen Eurotrip 2004 hvis du er til rå og gennemtænkt humor! :lol:

Den handler om en dreng ved navn Scott Thomas, som har en penneven i Berlin. han tror at det er dreng, men det er en pige. Hun spørg om de skal mødes engang, og han får et chok, fordi han så tror at "han" er bøsse. han sviner hende til, og blockerer hendes mail. Hans lillebror fortæller ham så, at det er en pige.

Selve filmen handler så om hvordan Scott, og hans bedste ven rejser rundt i flere forskellige lande for at finde hans penneven.
Det er ren humor, og det bør opleves! :wink:

Bare mit råd herfra, se den! :P

DeePaCk
05-02-2005, 08:26 PM
Den film er genial :lol:

Flækkede stadig af grin en halv time efter filmen var slut :lol: :lol:

Igzaw
05-02-2005, 10:56 PM
Den film er SÅ geni, man har helt ondt i ansigtet efter man har set den, fordi man griner så meget.

Kokus fugl
05-04-2005, 08:26 AM
DaBuff menner du ikke at hun bloker hans email?
Men giver dig ret i at den er fed.

Amnesia
05-04-2005, 09:36 PM
Jeg synes det er en ligegyldig og plat Roadtrip/American Pie rip off. Humoren falder for alvor til jorden tilsidst, hvor den går over og bliver direkte plat og pinlig. Ikke så underligt, at den fik direkte dvd release. Filmen har dog sine øjeblikke. Matt Damon som punk rock sanger med nummeret "Scotty doesnt know" mens han oversnaver ekskæresten foran ham, er guldkorn. Ellers en yderst let fordøjelig teenmovie, der ikke har det store at byde på.
Bare min mening

Mvh
Amnesia